Oorspronkelijk geplaatst door renio
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-Reeks Touring F11
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenBellen via de dakantenne doe je enkel als je de snap-in gebruikt
Op de firma hebben we namelijk een probleem met de GSM ontvangst in de wagen. Die persoon wil niet connecteren op bluetooth, want hij zit op de achterbank.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
net telefoon van de dealer gekregen: mijne bak is vandaag geleverd! Was normaal pas ergens half september ingeschat dus wel een leuke verrassing. Straks eens gaan kijken... als het mee zit dan ergens rond 1 september platen en zo in orde en kan ik bollen en dat terwijl bestelling pas begin augustus geplaatst was!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BBMMWW Bekijk BerichtenIs er verlies in ruimte achter door de comfortzetels tov sportzetels? Meerprijs is marginaal tussen beide (met M pack)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door neoneon Bekijk BerichtenVandaag deze 5-reeks touring in m550d uitvoering gespot. Wat een machine!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door leenper Bekijk BerichtenFoto's?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door neoneon Bekijk BerichtenJammer genoeg niet. Hij was aan het rijden en had geen camera bij de hand. Deze foto is hem alleen was de kleur (mooi!!!) bruin:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door leenper Bekijk BerichtenEr is idd verlies in ruimte, vergelijk anders eens de comf en sportzetels, de sportzetels zitten "bijna" even goed als de comfortzetels hoor!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Royal Bekijk BerichtenWeet er eigenlijk iemand of men Alpina's bij de gewone verdelers kan bestellen, of moet je dat altijd in Brussel doen? Ik neem aan dat minstens het onderhoud en herstellingen wel bij de officiële BMW verdeler uit de buurt zullen kunnen, niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Royal Bekijk BerichtenWeet er eigenlijk iemand of men Alpina's bij de gewone verdelers kan bestellen, of moet je dat altijd in Brussel doen? Ik neem aan dat minstens het onderhoud en herstellingen wel bij de officiële BMW verdeler uit de buurt zullen kunnen, niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cies Bekijk BerichtenIk dacht van wel, bij Monserez in Kortrijk zijn ze officieel verdeler dacht ik.
Comment
-
Wagen is besteld!
Is uiteindelijk een 5 touring geworden
BMW F11 520D 184pk
Spacegrau
Leder Dakota Schwartz
M Pack
Opties:
- Exclusive Line
- M Pack
- Active steering
- Park Assist
- Achteruitrijcamera
- Automatische dimmende binnen- en buitenspiegels
- Comfortzetels vooraan met elektrische regeling
- Hifi-systeem Professional
- Sportautomatische versnellingsbak
- Zonnewerende ramen achteraan
Advies ivm kleur combinatie of ontbrekende onmisbare opties altijd welkom...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BBMMWW Bekijk BerichtenWagen is besteld!
BMW F11 520D 184pk
Spacegrau
Leder Dakota Schwartz
M Pack
Opties:
- Exclusive Line
- M Pack
- Active steering
- Park Assist
- Achteruitrijcamera
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Royal Bekijk BerichtenWeet er eigenlijk iemand of men Alpina's bij de gewone verdelers kan bestellen, of moet je dat altijd in Brussel doen? Ik neem aan dat minstens het onderhoud en herstellingen wel bij de officiële BMW verdeler uit de buurt zullen kunnen, niet?Oorspronkelijk geplaatst door Cies Bekijk BerichtenIk dacht van wel, bij Monserez in Kortrijk zijn ze officieel verdeler dacht ik.
In Aalbeke
In België kan aankoop enkel bij JMM of Monserez .. Emond doet het al even niet meer.
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BBMMWW Bekijk BerichtenWagen is besteld!
BMW F11 520D 184pk
Spacegrau
Leder Dakota Schwartz
M Pack
Opties:
- Exclusive Line
- M Pack
- Active steering
- Park Assist
- Achteruitrijcamera
Advies ivm kleur combinatie of ontbrekende onmisbare opties altijd welkom...
- bestaat er een mogelijkheid om muziek af te spelen via bluetooth (iphone)?
- M sportophanging is weggelaten: veel stad en wagen is vooral bestemd voor mijn vrouw. Ik vind het spijtig want ik ben deze ophanging gewoon op mijn andere wagen en vind dit fantastisch. Rijdt het echt zo hard op 18"?
Comment
Comment