Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten

net telefoon van de dealer gekregen: mijne bak is vandaag geleverd! Was normaal pas ergens half september ingeschat dus wel een leuke verrassing. Straks eens gaan kijken... als het mee zit dan ergens rond 1 september platen en zo in orde en kan ik bollen en dat terwijl bestelling pas begin augustus geplaatst was!
    amai, dat zijn 3 weken... Dat is nu toch wel bijzonder snel..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
      Bellen via de dakantenne doe je enkel als je de snap-in gebruikt
      Wat bedoel je precies met die snap-in? Moet je dan het toestel ergens mee connecteren?
      Op de firma hebben we namelijk een probleem met de GSM ontvangst in de wagen. Die persoon wil niet connecteren op bluetooth, want hij zit op de achterbank.
      Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten

net telefoon van de dealer gekregen: mijne bak is vandaag geleverd! Was normaal pas ergens half september ingeschat dus wel een leuke verrassing. Straks eens gaan kijken... als het mee zit dan ergens rond 1 september platen en zo in orde en kan ik bollen en dat terwijl bestelling pas begin augustus geplaatst was!
        Wow als da geen geluk is! Plaats dan wat foto's é!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BBMMWW Bekijk Berichten
          Is er verlies in ruimte achter door de comfortzetels tov sportzetels? Meerprijs is marginaal tussen beide (met M pack)
          Er is idd verlies in ruimte, vergelijk anders eens de comf en sportzetels, de sportzetels zitten "bijna" even goed als de comfortzetels hoor!

Comment

• Vandaag deze 5-reeks touring in m550d uitvoering gespot. Wat een machine!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door neoneon Bekijk Berichten
              Vandaag deze 5-reeks touring in m550d uitvoering gespot. Wat een machine!!!
              Foto's?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door leenper Bekijk Berichten
                Foto's?
                Jammer genoeg niet. Hij was aan het rijden en had geen camera bij de hand. Deze foto is hem alleen was de kleur (mooi!!!) bruin. Ik denk dat het Havanna was.
                Last edited by ; 23/08/2012, 22:17.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door neoneon Bekijk Berichten
                  Jammer genoeg niet. Hij was aan het rijden en had geen camera bij de hand. Deze foto is hem alleen was de kleur (mooi!!!) bruin:
                  knappe velgen !!!

Comment

• Bij Meerschman in Zottegem hebben een 550d in demo rijden ... heb er vorige maand eens mogen mee rijden. Fantastisch gewoon. Was trouwens onder de indruk hoe zacht de wegligging is in combinatie met de 20" velgen en damping control.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door leenper Bekijk Berichten
                      Er is idd verlies in ruimte, vergelijk anders eens de comf en sportzetels, de sportzetels zitten "bijna" even goed als de comfortzetels hoor!
                      En op hun beurt zitten de standaardzetels ook even goed als de sportzetels. Vond dat feitelijk ferm 'tegenvallen': de eerste proefrit was met sportzetels en ik vond die zeker goed, maar weinig 'sport' aan (weinig zijdelingse steun). Daarna een tweede rit met standaardzetels, die waren gewoon identiek qua comfort, en eigenlijk niet minder sportief. Mijn conclusie was dat de sportzetels er enkel beter uitzien. Pluim voor BMW dus dat de standaardzetels zo goed zijn, maar wel vreemd - ik had sportzetels als optie (1) op mijn lijst staan en nu hoef ik ze eigenlijk niet meer (gezakt naar plaats 15 ).

Comment

• Weet er eigenlijk iemand of men Alpina's bij de gewone verdelers kan bestellen, of moet je dat altijd in Brussel doen? Ik neem aan dat minstens het onderhoud en herstellingen wel bij de officiële BMW verdeler uit de buurt zullen kunnen, niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Royal Bekijk Berichten
                          Weet er eigenlijk iemand of men Alpina's bij de gewone verdelers kan bestellen, of moet je dat altijd in Brussel doen? Ik neem aan dat minstens het onderhoud en herstellingen wel bij de officiële BMW verdeler uit de buurt zullen kunnen, niet?
                          Deze kan je denk ik niet bij de gewone dealer bestellen. Onderhoud zou wel misschien wel kunnen (zou maar stom zijn om telkens naar Brussel te moeten voor onderhoud of problemen )

Comment

Weet er eigenlijk iemand of men Alpina's bij de gewone verdelers kan bestellen, of moet je dat altijd in Brussel doen? Ik neem aan dat minstens het onderhoud en herstellingen wel bij de officiële BMW verdeler uit de buurt zullen kunnen, niet?
                            Ik dacht van wel, bij Monserez in Kortrijk zijn ze officieel verdeler dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cies Bekijk Berichten
                              Idd, maar ik bedoelde niet bij iedere dealer denk dat er ook één in Wallonië zit alsook in Brussel.

Comment

• Wagen is besteld!
                                Is uiteindelijk een 5 touring geworden

BMW F11 520D 184pk

Spacegrau
                                Leder Dakota Schwartz
                                M Pack

Opties:
                                - Exclusive Line
                                - M Pack
                                - Active steering
                                - Park Assist
                                - Achteruitrijcamera
                                - Automatische dimmende binnen- en buitenspiegels
                                - Comfortzetels vooraan met elektrische regeling
                                - Hifi-systeem Professional
                                - Sportautomatische versnellingsbak
                                - Zonnewerende ramen achteraan

Advies ivm kleur combinatie of ontbrekende onmisbare opties altijd welkom...
                                Last edited by ; 26/08/2012, 10:49.

Comment

Wagen is besteld!

BMW F11 520D 184pk

Spacegrau
                                  Leder Dakota Schwartz
                                  M Pack

Opties:
                                  - Exclusive Line
                                  - M Pack
                                  - Active steering
                                  - Park Assist
                                  - Achteruitrijcamera
                                  Wanneer wordt hij geleverd?

Comment

• Eind december

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cies Bekijk Berichten

In Aalbeke

In België kan aankoop enkel bij JMM of Monserez .. Emond doet het al even niet meer.

1963 Land Rover Series IIa
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Wagen is besteld!

BMW F11 520D 184pk

Spacegrau
                                        Leder Dakota Schwartz
                                        M Pack

Opties:
                                        - Exclusive Line
                                        - M Pack
                                        - Active steering
                                        - Park Assist
                                        - Achteruitrijcamera

Advies ivm kleur combinatie of ontbrekende onmisbare opties altijd welkom...
                                        Nog 2 klein vraagjes:
                                        - bestaat er een mogelijkheid om muziek af te spelen via bluetooth (iphone)?
                                        - M sportophanging is weggelaten: veel stad en wagen is vooral bestemd voor mijn vrouw. Ik vind het spijtig want ik ben deze ophanging gewoon op mijn andere wagen en vind dit fantastisch. Rijdt het echt zo hard op 18"?

Comment

• M-sportophanging gewoon nemen. Dat is allesbehalve oncomfortabel.
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X