Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    M-sportophanging gewoon nemen. Dat is allesbehalve oncomfortabel.
    Zoals BMWMB zegt, gewoon nemen valt heel goed mee op 18".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BBMMWW Bekijk Berichten
      Nog 2 klein vraagjes:
      - bestaat er een mogelijkheid om muziek af te spelen via bluetooth (iphone)?
      - M sportophanging is weggelaten: veel stad en wagen is vooral bestemd voor mijn vrouw. Ik vind het spijtig want ik ben deze ophanging gewoon op mijn andere wagen en vind dit fantastisch. Rijdt het echt zo hard op 18"?

Aangezien je exclusive line neemt heb je de 6NK bluetooth en die ondersteunt bluetooth audio streaming - zou moeten werken met een iPhone
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• ik rij M sportophanging + 20" + RFT. Zie het probleem niet. Rijd mij nog altijd heel comfortabel.
        Bluetooth audio streaming werkt perfect. Je hoeft zelfs niet op play te drukken als je de laatste keer niet op pause gedrukt hebt. Van zodra je instapt begint de muziek van je iPhone er dan aan.
        Kwaliteit van de klank is wel ietsiepietsie minder en het vreet uiteraard batterijen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davydvs Bekijk Berichten
          ik rij M sportophanging + 20" + RFT. Zie het probleem niet. Rijd mij nog altijd heel comfortabel.
          Bluetooth audio streaming werkt perfect. Je hoeft zelfs niet op play te drukken als je de laatste keer niet op pause gedrukt hebt. Van zodra je instapt begint de muziek van je iPhone er dan aan.
          Kwaliteit van de klank is wel ietsiepietsie minder en het vreet uiteraard batterijen.
          Heb je Dynamic Damping Control?
          En heb je een foto van je 5?

Comment

• milllllllllljaarrrrrr! gisteren mijn 520D touring opgehaald!! wat een bak (al zeg ik 't zelf)

Ben uitermate tevreden over de looks (spacegrau, m-pack op 19 inch, zimtbraun interieur, hexagon inleg, panodak) en het comfort! Ik maakte me over dat laatste een beetje zorgen dat 't te hard zou zijn maar de 5 rijdt zelfs comfortabeler (zonder DDC, met M-ophanging) dan mijn vorige Audi A4 met 17 inch en 2cm verlaagde sportophanging. Zal wel te maken hebben met de langere wielbasis en betere afvering.

Ik vind het geluid zelfs zeer aanvaardbaar voor een 2-liter diesel, in het interieur klinkt het zelfs een tikkeltje sportief met momenten.
            Heb er meteen een 32 Gb USB stick vol met MP3s ingevlamd en heel af en toe merk ik dat er een korte onderbreking (van amper een halve seconde) in het afspelen optreed. Is denk ik meestal als ik met de Idrive ondertussen in het menu aan het prutsen ben of misschien als de navigatie computer even alles uit de kast moet halen... iemand ook al gemerkt? Misschien eens met andere USB stick proberen.. is nochtans geen prul (USB 3.0 maar dat doet er eigenlijk niet toe).

Aja, en kofferklep is inderdaad via Idrive zeer eenvoudig qua openings-hoogte in te stellen. Nu moet ik juist nog eens kijken of dat glazen stuk van de koffer welke je apart kan open doen schieten niet tegen mijn garage-plafond komt.. zou een pijnlijke affaire kunnen zijn. Surround view is wel funky en lijkt me nog wel van pas te komen... de komende dagen wel eens op mijn gemak gaan oefenen om met deze slee parallel te parkeren.. heb geen zin dat het voor de eerste keer in een drukke straat moet gebeuren... stresssss

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
              milllllllllljaarrrrrr! gisteren mijn 520D touring opgehaald!! wat een bak (al zeg ik 't zelf)

Ben uitermate tevreden over de looks (spacegrau, m-pack op 19 inch, zimtbraun interieur, hexagon inleg, panodak) en het comfort! Ik maakte me over dat laatste een beetje zorgen dat 't te hard zou zijn maar de 5 rijdt zelfs comfortabeler (zonder DDC, met M-ophanging) dan mijn vorige Audi A4 met 17 inch en 2cm verlaagde sportophanging. Zal wel te maken hebben met de langere wielbasis en betere afvering.

Ik vind het geluid zelfs zeer aanvaardbaar voor een 2-liter diesel, in het interieur klinkt het zelfs een tikkeltje sportief met momenten.
              Heb er meteen een 32 Gb USB stick vol met MP3s ingevlamd en heel af en toe merk ik dat er een korte onderbreking (van amper een halve seconde) in het afspelen optreed. Is denk ik meestal als ik met de Idrive ondertussen in het menu aan het prutsen ben of misschien als de navigatie computer even alles uit de kast moet halen... iemand ook al gemerkt? Misschien eens met andere USB stick proberen.. is nochtans geen prul (USB 3.0 maar dat doet er eigenlijk niet toe).

Aja, en kofferklep is inderdaad via Idrive zeer eenvoudig qua openings-hoogte in te stellen. Nu moet ik juist nog eens kijken of dat glazen stuk van de koffer welke je apart kan open doen schieten niet tegen mijn garage-plafond komt.. zou een pijnlijke affaire kunnen zijn. Surround view is wel funky en lijkt me nog wel van pas te komen... de komende dagen wel eens op mijn gemak gaan oefenen om met deze slee parallel te parkeren.. heb geen zin dat het voor de eerste keer in een drukke straat moet gebeuren... stresssss
              Ik vermoed dat je Navi Pro met HD hebt?
              Anders de muziek es op je HD zetten en zo rechtstreeks afspelen?

Profi trouwens!
              Je mag me altijd eens uitleggen hoe je de hoogte kan instellen voor de koffer!

Comment

milllllllllljaarrrrrr! gisteren mijn 520D touring opgehaald!! wat een bak (al zeg ik 't zelf)

Proficiat met je aankoop!
                Dat met die muziek heb ik nog nooit tegengekomen (die haperingen tussenin).
                Misschien dan eens wat foto's uploaden of een topic starten?

Comment

• merci Bt. en leenper

heb die haperingen vandaag niet meer gehad... en anders zet ik 't wel op de hard disk (is kennelijk onduidelijk hoe groot die is).
                  De kofferklep kan ik instellen via Menu > Instellingen ... ik dacht bij de opties ivm vergrendeling en zo... maar zal vermoedelijk enkel vanaf Juli 2012 modellen zijn (met standaard automatische kofferklep).
                  Ben eens benieuwd of SMS berichten en dergelijke (e-mails via Office feature van Idrive?) van mijn Android telefoon ook op het Idrive scherm te lezen gaan zijn... iemand ervaring daarin?

Foto's komen er zeker!

Comment

... Mijn droomcombinatie. Al foto's van?
                    2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
                    2016 Audi A3 G-tron

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stinno Bekijk Berichten
                      ... Mijn droomcombinatie. Al foto's van?
                      neen nog geen foto's gemaakt... en al redelijk wat regenweer te verduren gekregen dus zal voor één van de komende dagen zijn als het wat droog blijft en de wagen eens gewassen is.
                      Gisterenavond en deze ochtend een heel stuk autosnelweg en file verkeer gedaan terwijl het een zalige cruiser is, daarnet toch ook met een smile een beetje binnenbaantjes tussen de velden gepakt Ondanks dat het een boot lijkt en de motor geen 3 liter of dergelijke is toch enig plezier mee te beleven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                        M-sportophanging gewoon nemen. Dat is allesbehalve oncomfortabel.
                        Nog een laatste vraag: is er ook een mogelijkheid om een comfort mode in te stellen met M sportophanging?

Comment

• Neen, dat kan niet. Het is geen regelbare ophanging.
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

merci Bt. en leenper

heb die haperingen vandaag niet meer gehad... en anders zet ik 't wel op de hard disk (is kennelijk onduidelijk hoe groot die is).
                            De kofferklep kan ik instellen via Menu > Instellingen ... ik dacht bij de opties ivm vergrendeling en zo... maar zal vermoedelijk enkel vanaf Juli 2012 modellen zijn (met standaard automatische kofferklep).
                            Ben eens benieuwd of SMS berichten en dergelijke (e-mails via Office feature van Idrive?) van mijn Android telefoon ook op het Idrive scherm te lezen gaan zijn... iemand ervaring daarin?

Foto's komen er zeker!
                            SMS en e-mail zou perfect te lezen moeten zijn (bij stilstaand voertuig uiteraard). Bij mijn F10 van vorig jaar, met de toenmalige Bluetooth-optie in combinatie met een Blackberry gaat het in ieder geval super.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                              Ik vermoed dat je Navi Pro met HD hebt?
                              Anders de muziek es op je HD zetten en zo rechtstreeks afspelen?

Profi trouwens!
                              Je mag me altijd eens uitleggen hoe je de hoogte kan instellen voor de koffer!

Menu > instellingen > derde laatste submenu ...
                              1994 Mercedes SL320
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk Berichten
                                SMS en e-mail zou perfect te lezen moeten zijn (bij stilstaand voertuig uiteraard). Bij mijn F10 van vorig jaar, met de toenmalige Bluetooth-optie in combinatie met een Blackberry gaat het in ieder geval super.

Hangt af van wat uw telefoon kan, niet vd auto ik vind ook dat BB het best werkt, jammer genoeg lukt het niet met mijn bold 9700
                                1994 Mercedes SL320
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Bij mijn Bold 9900 lukt het wel. Nadeel bij dit toestel is dat er geen houder bestaat om 'm te laden in de armsteun. Het toestel zou te breed zijn.
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                    Hangt af van wat uw telefoon kan, niet vd auto ik vind ook dat BB het best werkt, jammer genoeg lukt het niet met mijn bold 9700
                                    Bij mij lukt de sms wel met de Galaxy S2, mail helemaal niet. Wel jammer, redelijk dure optie en redelijk dure gsm maar niet goed samenwerken.

Comment

• heb er wat over zitten lezen her en der en het komt er op neer dat je besturingssysteem van je telefoon Bluetooth Message Access Profile (MAP) moet ondersteunen wil je tekstuele info van je telefoon naar een bluetooth verbonden toestel (IDrive) kunnen versturen. In mijn geval (Sony Xperia P) met Android 2.3.7 is het niet ondersteund en werkt het dus niet Er is een upgrade naar Android ICS (4.0) maar het is onduidelijk of daar wel Bluetooth MAP bij zit...
                                      Komt daarbij dat het op een Android telefoon vermoedelijk voor mail nooit zal werken omdat Google het te riskant vind om over Bluetooth protocol toegang tot je mailbox toe te laten (veiligheidsrisico, inbraak op mails) en het daardoor dus dicht getimmerd werd.

Comment

heb er wat over zitten lezen her en der en het komt er op neer dat je besturingssysteem van je telefoon Bluetooth Message Access Profile (MAP) moet ondersteunen wil je tekstuele info van je telefoon naar een bluetooth verbonden toestel (IDrive) kunnen versturen. In mijn geval (Sony Xperia P) met Android 2.3.7 is het niet ondersteund en werkt het dus niet Er is een upgrade naar Android ICS (4.0) maar het is onduidelijk of daar wel Bluetooth MAP bij zit...
                                        Komt daarbij dat het op een Android telefoon vermoedelijk voor mail nooit zal werken omdat Google het te riskant vind om over Bluetooth protocol toegang tot je mailbox toe te laten (veiligheidsrisico, inbraak op mails) en het daardoor dus dicht getimmerd werd.
                                        Ik heb Android 4.0.3 en nog geen mogelijkheid, enkel het voorlezen van de sms werkt goed.

Comment

• werkt dat met Nederlands/Vlaamse text-to-speech? En is dat met de standaard Android implementatie of iets dat je via Google Play Store bij installeert?

Comment

Working...
                                          X