Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
    ik zal er los over kijken of de optie/feature/mogelijkheid bestaat gewoon niet maar: kan men ergens in idrive instellen dat de navigatie kaart automatisch moet inzoomen op punten waar je moet afslaan, van rijrichting veranderen etc...? Nu zit ik regelmatig van zoom-percentage te wisselen tijdens het rijden... of ik basseer me op de pijltjes in het dashboard tussen de tellers.
    Afritten van de snelweg kunnen wel aan de rechterzijde van uw splitscreen in 3D getoond worden. Gewoon kruispunten echter niet. Je hebt enkel de pijlweergave die idd ook tussen de tellers is te zien. Als ik een kruispunt in detail wil zien, dan draai ik ook aan de scroller om in te zoomen.
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      Hier kan je alvast al wat snuffelen.

http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=366814
      Beste BMWMB, had ik ook al gevonden en was ook al vermeld door een ander lid waarvoor mijn dank.
      Geeft inderdaad al een goede indruk.
      Andere vraag over die kleuren. In de folder die je krijgt in de garages staat de M-Kit met daaronder een F11 met de optionele 19”
      Iemand een idee welke kleur dit is? En is dit een “gewone” F11 met M of iets anders … want op die foto ziet de auto er zeer knap uit!

Comment

• Afbeelding van¨M-sportpakket in brochure is SPACEGRAU, vermoed ik.
        2012 BMW F11 530da Xdrive M-Sportpakket

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
          ik zal er los over kijken of de optie/feature/mogelijkheid bestaat gewoon niet maar: kan men ergens in idrive instellen dat de navigatie kaart automatisch moet inzoomen op punten waar je moet afslaan, van rijrichting veranderen etc...? Nu zit ik regelmatig van zoom-percentage te wisselen tijdens het rijden... of ik basseer me op de pijltjes in het dashboard tussen de tellers.
          In de HUD worden deze wel weergegeven.

Comment

• Ter info saloncondities zijn bekend. Bovenop gewone korting 3500€ op F11 en 2500€ op F31
            niet mis!
            nu nog kleur kiezen en even alles testen

Comment

• Klopt voor deze extra salonkortingen voor F11/F31 ... Vanaf facelift juli 2013 introductie nieuwe 518d​ !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk Berichten
                Klopt voor deze extra salonkortingen voor F11/F31 ... Vanaf facelift juli 2013 introductie nieuwe 518d​ !!!
                Is de F11 ook al te bestellen met facelift vanaf juli 2013 of enkel de F10?

Comment

• De facelift van de F10 en F11 zullen tesamen komen. In juli zullen de eerste foto's beschikbaar worden, maar de wagen zal pas van de band rollen vanaf september 2013.
                  OO 00 OO

Comment

De facelift van de F10 en F11 zullen tesamen komen. In juli zullen de eerste foto's beschikbaar worden, maar de wagen zal pas van de band rollen vanaf september 2013.
                    Bedankt voor deze informatie. Enig idee wat er zoal gaat veranderen?

Comment

• Sowieso zal er esthetisch wel het een en ander veranderen. Ik denk dan aan andere bumpers en lichten. Zelfs het M-sportpakket gaat aangepast worden. Meestal komen er ook een aantal nieuwe velgen. In het interieur verwacht ik weinig of geen veranderingen.
                      OO 00 OO

Comment

• Cool ... not. Dus concreet bestel ik de auto, moet nog even wachten voor ik hem heb en tegen dat ik ermee rijd, is de wagen verouderd. LOL
                        En ik kan niet meer wachten zolang dus tja... lastig. Maar ja is altijd zo met alles en dan koop je niks.
                        En 6 maanden een andere huren zie ik me nu niet direct doen.

Comment

• Dat maakt toch niet uit dat je met een "verouderde" wagen rijdt. Koop je die wagen omdat je hem zelf mooi/goed vindt of koop je hem omdat anderen zien dat je met een nieuwe wagen rijdt? Ze moeten ooit een keer een facelift inlassen. Want anders kunnen ze blijven wachten en uiteindelijk is er niets veranderd. Daarbovenop komt nog dat het de verkoop een boost geeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
                            Dat maakt toch niet uit dat je met een "verouderde" wagen rijdt. Koop je die wagen omdat je hem zelf mooi/goed vindt of koop je hem omdat anderen zien dat je met een nieuwe wagen rijdt? Ze moeten ooit een keer een facelift inlassen. Want anders kunnen ze blijven wachten en uiteindelijk is er niets veranderd. Daarbovenop komt nog dat het de verkoop een boost geeft.
                            I know ... als ik moet kiezen enkel op basis van mooi dan wacht ik op de 4 coupé :-)
                            Nee ik wil enkel melden zonde dat die zo snel verandert maar is normaal en als dat niet gebeurt dan tja ...
                            Had enkel gehoopt omwille van die FL dat condities nog iets scherper gingen zijn ook maar ik kan niet alles willen

Comment

Sowieso zal er esthetisch wel het een en ander veranderen. Ik denk dan aan andere bumpers en lichten. Zelfs het M-sportpakket gaat aangepast worden. Meestal komen er ook een aantal nieuwe velgen. In het interieur verwacht ik weinig of geen veranderingen.
                              Weet je dat zeker van het M pakket?
                              2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
                                I know ... als ik moet kiezen enkel op basis van mooi dan wacht ik op de 4 coupé :-)
                                Nee ik wil enkel melden zonde dat die zo snel verandert maar is normaal en als dat niet gebeurt dan tja ...
                                Had enkel gehoopt omwille van die FL dat condities nog iets scherper gingen zijn ook maar ik kan niet alles willen
                                Inderdaad, én salonkorting én een overnamepremie én extra korting omwille van de FL... Het moet ergens stoppen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk Berichten
                                  Klopt voor deze extra salonkortingen voor F11/F31 ... Vanaf facelift juli 2013 introductie nieuwe 518d​ !!!
                                  hoeveel pk krijgt deze 518d?
                                  2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                  2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                  2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                                    hoeveel pk krijgt deze 518d?
                                    116 + btw .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door أبدا موا Bekijk Berichten
                                      116 + btw .
                                      Zal wel - net zoals in de F30 - 143 PK zijn. In België waarschijnlijk weer naar 136PK. Dan zit BMW weer op het niveau van Audi en Mercedes voor hun instapdiesel. 184 PK zoals de mijne nu als instapper was toch wel heel hoog.

Comment

• Waarom zou BMW in België nog gaan downgraden van 143 naar 136pk? De BIV is sinds begin dit jaar compleet aangepast zodat niet meer de pk's van belang zijn, maar wel de CO2 uitstoot.
                                        OO 00 OO

Comment

Waarom zou BMW in België nog gaan downgraden van 143 naar 136pk? De BIV is sinds begin dit jaar compleet aangepast zodat niet meer de pk's van belang zijn, maar wel de CO2 uitstoot.
                                          Speelt het aantal KW geen rol? Denk dat 245 pk bij 211 pk wel een groot verschil maakt in BIV. Maar die 7 pk verschil zal dan weer minder verschil maken.

Comment

Working...
                                          X