Oorspronkelijk geplaatst door renio
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-Reeks Touring F11
Collapse
X
-
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
Geeft inderdaad al een goede indruk.
Andere vraag over die kleuren. In de folder die je krijgt in de garages staat de M-Kit met daaronder een F11 met de optionele 19”
Iemand een idee welke kleur dit is? En is dit een “gewone” F11 met M of iets anders … want op die foto ziet de auto er zeer knap uit!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichtenik zal er los over kijken of de optie/feature/mogelijkheid bestaat gewoon niet maar: kan men ergens in idrive instellen dat de navigatie kaart automatisch moet inzoomen op punten waar je moet afslaan, van rijrichting veranderen etc...? Nu zit ik regelmatig van zoom-percentage te wisselen tijdens het rijden... of ik basseer me op de pijltjes in het dashboard tussen de tellers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk BerichtenKlopt voor deze extra salonkortingen voor F11/F31 ... Vanaf facelift juli 2013 introductie nieuwe 518d !!!
Comment
-
De facelift van de F10 en F11 zullen tesamen komen. In juli zullen de eerste foto's beschikbaar worden, maar de wagen zal pas van de band rollen vanaf september 2013.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDe facelift van de F10 en F11 zullen tesamen komen. In juli zullen de eerste foto's beschikbaar worden, maar de wagen zal pas van de band rollen vanaf september 2013.
Comment
-
Sowieso zal er esthetisch wel het een en ander veranderen. Ik denk dan aan andere bumpers en lichten. Zelfs het M-sportpakket gaat aangepast worden. Meestal komen er ook een aantal nieuwe velgen. In het interieur verwacht ik weinig of geen veranderingen.OO 00 OO
Comment
-
Cool ... not. Dus concreet bestel ik de auto, moet nog even wachten voor ik hem heb en tegen dat ik ermee rijd, is de wagen verouderd. LOL
En ik kan niet meer wachten zolang dus tja... lastig. Maar ja is altijd zo met alles en dan koop je niks.
En 6 maanden een andere huren zie ik me nu niet direct doen.
Comment
-
Dat maakt toch niet uit dat je met een "verouderde" wagen rijdt. Koop je die wagen omdat je hem zelf mooi/goed vindt of koop je hem omdat anderen zien dat je met een nieuwe wagen rijdt? Ze moeten ooit een keer een facelift inlassen. Want anders kunnen ze blijven wachten en uiteindelijk is er niets veranderd. Daarbovenop komt nog dat het de verkoop een boost geeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenDat maakt toch niet uit dat je met een "verouderde" wagen rijdt. Koop je die wagen omdat je hem zelf mooi/goed vindt of koop je hem omdat anderen zien dat je met een nieuwe wagen rijdt? Ze moeten ooit een keer een facelift inlassen. Want anders kunnen ze blijven wachten en uiteindelijk is er niets veranderd. Daarbovenop komt nog dat het de verkoop een boost geeft.
Nee ik wil enkel melden zonde dat die zo snel verandert maar is normaal en als dat niet gebeurt dan tja ...
Had enkel gehoopt omwille van die FL dat condities nog iets scherper gingen zijn ook maar ik kan niet alles willen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenSowieso zal er esthetisch wel het een en ander veranderen. Ik denk dan aan andere bumpers en lichten. Zelfs het M-sportpakket gaat aangepast worden. Meestal komen er ook een aantal nieuwe velgen. In het interieur verwacht ik weinig of geen veranderingen.2010 Mercedes S212 E350 CDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk BerichtenI know ... als ik moet kiezen enkel op basis van mooi dan wacht ik op de 4 coupé :-)
Nee ik wil enkel melden zonde dat die zo snel verandert maar is normaal en als dat niet gebeurt dan tja ...
Had enkel gehoopt omwille van die FL dat condities nog iets scherper gingen zijn ook maar ik kan niet alles willen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk BerichtenKlopt voor deze extra salonkortingen voor F11/F31 ... Vanaf facelift juli 2013 introductie nieuwe 518d !!!2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichtenhoeveel pk krijgt deze 518d?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door أبدا موا Bekijk Berichten116 + btw .
Comment
-
Waarom zou BMW in België nog gaan downgraden van 143 naar 136pk? De BIV is sinds begin dit jaar compleet aangepast zodat niet meer de pk's van belang zijn, maar wel de CO2 uitstoot.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenWaarom zou BMW in België nog gaan downgraden van 143 naar 136pk? De BIV is sinds begin dit jaar compleet aangepast zodat niet meer de pk's van belang zijn, maar wel de CO2 uitstoot.
Comment
Comment