Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door migueldc Bekijk Berichten
    Wat is jullie mening ?
    Ik vind ze allebei lelijk, ik zie liever zwart, maar mijn mening is hier niet relevant. Je moet niet kijken naar hetgeen anderen van je auto vinden, je koopt de auto voor jezelf en dus is alleen wat jij er zelf van vindt van belang.
    Als je zo twijfelt zul je wellicht met geen enkele een miskoop doen.

Comment

Mijn wagen gaat volgende week in productie en ik kan maar niet een definitieve beslissing over de kleur nemen : Imperial of Tiefsee Blau

Tiefseeblau : http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=382499
      Imperial blau : http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=371397

Ik heb beide kleuren al "in het wild" gezien. Tiefseeblau ziet er subliem uit gewassen en onder de zon, maar nogal flets en "gewoontjes" bij bewolkt weer

Imperial ziet er in beide gevallen wel elegant uit, maar mist toch dat tikkeltje sportiviteit van tiefsee.

Wat is jullie mening ?
      Ik heb zelf een F10 in Imperialblau. Past mijns insziens het best bij een grote berline als de F10, die toch vooral elegant moet zijn.

Comment

Yep, 9% op volledig bedrag en daarbovenop nog 3500 salonkorting.
        Is wel een 530d met Exclusive Line Plus en nog een paar extra gadgets, dus mss dat ze daarop wat meer discount geven dan op een 520 met business bv.

Stuur me een PM en ik zeg je welke garage ;-)
        PM gestuurd maar geen reactie ;-)

Zoals gezegd een kleur kies jezelf. Ik heb zeer lang getwijfeld tussen Alpine White en Carbon Black. Iedere keer veranderde ik van gedacht.
        Wil zeggen dat je beiden graag ziet en dus is het altijd goede keuze.
        Zelfde geldt hier voor jou.
        Succes!

Comment

Mijn wagen gaat volgende week in productie en ik kan maar niet een definitieve beslissing over de kleur nemen : Imperial of Tiefsee Blau

Ik heb beide kleuren al "in het wild" gezien. Tiefseeblau ziet er subliem uit gewassen en onder de zon, maar nogal flets en "gewoontjes" bij bewolkt weer

Imperial ziet er in beide gevallen wel elegant uit, maar mist toch dat tikkeltje sportiviteit van tiefsee.

Wat is jullie mening ?
          Tiefseeblau graag.
          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Wat is jullie mening ?
            Tiefseeblau, ohne Zweifel.
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ik zou voor Imperial gaan tussen die twee maar zie supra.
              Als je twijfelt, is het altijd een goede keuze!

Comment

• Mijn 520DA is besteld! overgestapt na 2x een A6 naar een BMW... Vraagje over het hexagon alu... dacht dat dit alleen kon met het sportpakket? Heb dit genomen in combinatie met zimtbraun.
                Last edited by ; 21/01/2013, 19:56.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door danny_s Bekijk Berichten
                  Mijn 520DA is besteld! overgestapt na 2x een A6 naar een BMW... Vraagje over het hexagon alu... dacht dat dit alleen kon met het sportpakket? Heb dit genomen in combinatie met zimtbraun.
                  Proficiat met je aankoop. Nee hoor, denk dat dat altijd kan.
                  Ik heb dat net niet genomen met Sport pakket en zimt: zo zie je kleuren en smaken...

Comment

• ik heb de combinatie van m-sport met zimtbraun en hexagon alu en ben daar uitermate blij mee is in mijn ogen een super mix uitstraling van een sportief, luxe en tikkeltje futuristisch (door die hexagon) interieur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                      ik heb de combinatie van m-sport met zimtbraun en hexagon alu en ben daar uitermate blij mee is in mijn ogen een super mix uitstraling van een sportief, luxe en tikkeltje futuristisch (door die hexagon) interieur.
                      Kijk se, dat had ik nodig. Bevestiging dat ik goed bezig ben... Pianozwart was ook niet mis, maar dit leek me ook wat krasbestendiger enzo.

Voor de rest: prof GPS, prof Hifi, sfeerverlichting, adaptive headlights en xenon, automaatje (spijt dat ik geen flippers genomen heb ondertussen), verduisterde ruiten, business line, instrumentencombi high, poepverwarming voor, 2 zone airco en een extra 12V stekker en electrische stoelen

nu nog een potje geduld zoeken... zal waarschijnlijk moeten wachten tot midden april (aflopen huidig leasecontract). Dus, maak me maar lekker met foto's en leuke verhalen...

Comment

Kijk se, dat had ik nodig. Bevestiging dat ik goed bezig ben... Pianozwart was ook niet mis, maar dit leek me ook wat krasbestendiger enzo.

Voor de rest: prof GPS, prof Hifi, sfeerverlichting, adaptive headlights en xenon, automaatje (spijt dat ik geen flippers genomen heb ondertussen), verduisterde ruiten, business line, instrumentencombi high, poepverwarming voor, 2 zone airco en een extra 12V stekker en electrische stoelen

nu nog een potje geduld zoeken... zal waarschijnlijk moeten wachten tot midden april (aflopen huidig leasecontract). Dus, maak me maar lekker met foto's en leuke verhalen...

Neem zeker de sportstoelen..geringe meerprijs en zitten zoveel beter dan de standaardzetels...

Comment

• Ik vind de combinatie Zimt met hexagon ook perfect. Een vriend van mij heeft dat ook, en het is echt een mooie combinatie.

Zelf heb ik Oyster met de pianozwarte sierlijsten. Deze lijsten zijn dus zeer krasgevoelig. Als je je daaraan stoort, kan je best deze lijsten niet nemen. Ikzelf blijf zeer content van mijn kleurkeuzes.

Bij mijn vorige 5 heb ik ook de standaard stoelen gehad. Ik heb hierop 240.000km steeds comfortabel gezeten. Ik neem aan dat de nieuwe 5 nog net iets betere standaard stoelen heeft. De sportstoelen zitten natuurlijk beter, temeer ze veel meer zijdelings steun bieden. Ze omklemmen het lichaam gewoon veel beter. Ik zou deze optie zeker overwegen, maar er hangt natuurlijk ook weer een prijskaartje aan. Ikzelf heb nu de comfortzetels. Dat is qua zitcomfort echt wel fantastisch. Ik heb op het salon in heel wat wagens plaatsgenomen, maar telkens viel mij op dat de stoelen minder goed zaten dan mijn comfortstoelen.

Maar nogmaals, de standaard stoelen voldoen ook.
                          OO 00 OO

Comment

• De comfortstoelen zitten idd geweldig... heb hier mee test-gereden. Heb toch de standaard electrische genomen, omdat 1. die ook niet slecht zijn en 2. ik het prijsverschil aan een prof. hifi systeem gehangen heb... Ik heb/had sportstoelen in mijn huidige A6, en eerlijk gezegd, ben daar nooit echt van onder de indruk geweest. Budget blijft budget en was helaas beperkt, dus heb wat afwegingen moeten maken...

Oysterkleur met zwart was mijn alternatief. Vindt dit prachtig.. Maar we hebben thuis stoelen met lichte lederen bekleding en daar zagen we heel snel een blauwe schijn op... Jeans enzo. Dus toch maar het zimt bruin genomen.

Comment

De comfortstoelen zitten idd geweldig... heb hier mee test-gereden. Heb toch de standaard electrische genomen, omdat 1. die ook niet slecht zijn en 2. ik het prijsverschil aan een prof. hifi systeem gehangen heb... Ik heb/had sportstoelen in mijn huidige A6, en eerlijk gezegd, ben daar nooit echt van onder de indruk geweest. Budget blijft budget en was helaas beperkt, dus heb wat afwegingen moeten maken...

Oysterkleur met zwart was mijn alternatief. Vindt dit prachtig.. Maar we hebben thuis stoelen met lichte lederen bekleding en daar zagen we heel snel een blauwe schijn op... Jeans enzo. Dus toch maar het zimt bruin genomen.
                              Misschien niet onbelangrijk ... de buitenkleur?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
                                Misschien niet onbelangrijk ... de buitenkleur?
                                Oeps.. Een zwarte. Wilde eigenlijk wit maar moest metallic zijn van de leaseboer. Hou niet van grijs, zilver. Blauw gaat nog wel. Wit leek me mooi met het Zimtbraun en Alu, maar heb dan toch maar voor zwart gekozen. Carbon-zwart leek me nog mooier, maar is dan weer onderdeel van het sportpakket. Mat wit, zoals die 550 op het Salon is prachtig, maar kost ook wel wat...
                                Last edited by ; 23/01/2013, 22:33.

Comment

Oeps.. Een zwarte. Wilde eigenlijk wit maar moest metallic zijn van de leaseboer. Hou niet van grijs, zilver. Blauw gaat nog wel. Wit leek me mooi met het Zimtbraun en Alu, maar heb dan toch maar voor zwart gekozen. Carbon-zwart leek me nog mooier, maar is dan weer onderdeel van het sportpakket. Mat wit, zoals die 550 op het Salon is prachtig, maar kost ook wel wat...
                                  Een beetje mijn probleem ook.
                                  Omdat ik al antraciet dakhemel wou, sportzetels etc. en dan was op het einde verschil relatief klein met sport en heb die dan maar genomen.
                                  Ik vond wit ook zeer mooi maar zonde dat het geen metaal was en ander wit metaal dat prachtig is, is me te duur. Dus ook maar zwart (carbon) genomen met Zimtbraun ;-)

Comment

• In welke kleur je de 5 ook neemt, het zal toch altijd eenheidsworst zijn. Je ziet ze zoveel rijden, zodat geen enkele standaard kleur opvalt, op misschien rood na.
                                    Ik ben zeer tevreden van het rijplezier dat mijn 530d biedt, en het is een zeer mooie wagen zowel vanbinnen als vanbuiten, maar speciaal is 'm geenszins.
                                    OO 00 OO

Comment

• hehe, dus smaken verschillen niet altijd! Heb je hem al?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        In welke kleur je de 5 ook neemt, het zal toch altijd eenheidsworst zijn. Je ziet ze zoveel rijden, zodat geen enkele standaard kleur opvalt, op misschien rood na.
                                        Ik ben zeer tevreden van het rijplezier dat mijn 530d biedt, en het is een zeer mooie wagen zowel vanbinnen als vanbuiten, maar speciaal is 'm geenszins.
                                        Heb een keer een rode F11 gezien. Wat een kar foto staat hier ook ergens.

Oorspronkelijk geplaatst door danny_s Bekijk Berichten

proficiat!

die flippers zal je niet echt missen. Leuk in het begin maar na een tijdje gebruik je dat toch niet meer.
                                        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                          In welke kleur je de 5 ook neemt, het zal toch altijd eenheidsworst zijn. Je ziet ze zoveel rijden, zodat geen enkele standaard kleur opvalt, op misschien rood na.
                                          Je ziet 'm vooral in donkere kleuren. In zilver of spacegrau zie je hem weinig.
                                          2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                                          2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                                          2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

Working...
                                          X