Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hebbes!

zal vantweekend fotootjes nemen en hier op zwieren.

Voor de rest: wiebelt meer dan mijn vorige A6, maar (nog) niet storend. Dit is dat bootgevoel waar mensen het al eens eerder over gehad hebben geloof ik. (heb de standaard 17" wielen). Was de bandenspanning verhogen niet de oplossing? Zo ja tot welke druk? Knoppenspel is helemaal anders dus dat vraagt nog wat gewenning (die 8 programmeerbare knoppen zijn geweldig! ). Voor de rest... alleen maar lof tot nu toe... behalve het gemis van een zonnebrilklepje boven de achteruitkijkspiegel, das echt jammer.
    Last edited by ; 22/04/2013, 13:04.

Comment

• heb een maand of 2 geleden hier gepost dat ik nogal enthousiast de geluidsinstallatie (de hifi uitvoering) open te draaien mijn hoge-toon speaker aan de bestuurderskant het min of meer begeven had (kraakjes) maar dat lijkt nu weer verdwenen te zijn sinds een paar weken... gewoon maar om mee te geven dat als je dus met een onvolmaaktheid zit in je speakers het misschien maar tijdelijk is (een vijsje of membraan ofzo dat wat tegenwerkt).

Comment

• Is jouw probleem met trillen bij het remmen opgelost. Ik heb soortgelijk probleem met 525d f11 van 2011 (218pk, dus de vierpitter). Nieuwe remschijven en blokken hielpen niet, allerlei andere pogingen halen tot nu toe ook niets uit. PS garantie, maar ze laten me op deze manier mooi met het probleem zitten.
        Wat is de oplossing??

Comment

• Het zijn dan toch de BBS CH-R in 20 inch geworden

CIMG0252.jpgCIMG0256.jpgCIMG0249.jpg
          Last edited by BMWMB; 16/05/2013, 00:07.

Comment

• Staat zeer knap en ziet er absoluut niet te groot uit.
            2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
            2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
            2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Iemand die mij kan helpen om de foto's erop te zetten want dat lukt niet?

Comment

• Nogal tuninglook, maar dat is wellicht de bedoeling.
                2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xuomi Bekijk Berichten
                  Iemand die mij kan helpen om de foto's erop te zetten want dat lukt niet?
                  U vraagt, wij draaien.
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Mag toch een tikje lager staan lijkt me.
                    http://alternativesdobermannforum.foren-city.eu/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Passiman Bekijk Berichten
                      Mag toch een tikje lager staan lijkt me.
                      vind ik persoonlijk ook, M kit is net niet laag genoeg, misschien in de toekomst als de garantie gedaan is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                        U vraagt, wij draaien.
                        Dank u

Hoe krijg ik foto's van mijn PC erop?

Comment

vind ik persoonlijk ook, M kit is net niet laag genoeg, misschien in de toekomst als de garantie gedaan is.
                          Het is echt niet veel wat ik zou doen hoor,maar dat zou hem wel af maken.
                          http://alternativesdobermannforum.foren-city.eu/

Comment

• Hij ziet er nu al uit als een tuningbak, hij zou beter wat hoger staan.
                            2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                            2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                            2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Hoe smaken toch kunnen verschillen....
                              Het is mij een raadsel waarom men op een klassebak als een 5 serie die 2de handslook wilt nastreven.

Comment

Dank u

Hoe krijg ik foto's van mijn PC erop?
                                Kijk anders in dit topic eens: http://www.autoforum.be/showthread.p...n-op-autoforum
                                Antwoord op uw vraag staat in stap 3, als ik me niet vergis.
                                "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• ok... heb mijn 520d nu een maand en ben er heel tevreden van... Wiebelt nog steeds meer dan mijn A6, maar went. Heeft ook zijn voordelen ivm comfort enzo. Heb de standaard 17" wielen die hier misschien oorzaak van zijn. Ik rij nu voor het eerst fulltime met een automaat en bevalt uitstekend. Meestal in de eco-pro mode, en als ik even vlot wil/moet optrekken duw ik het pookje in manual. Wagn is snel zat, alhoewel een 525, 530 en hoger natuurlijk altijd leuker zijn. Maar ja, ook mijn budget heeft zijn grenzen.

Wagen voelt veel zwaarder/kwalitatief beter aan dan mijn vorig model A6. Zou niet meer willen ruilen. Prof hifi maakt elke rit (alleen) een feestje en in de file staan met een live concert aan is in ene keer niet zo'n probleem meer. (alhoewel die meneer in zijn cabrio naast me een beetje vreemd keek ). 32gB usb stick er in en knallen maar!

Navi werkt goed en snel (!), maar vind eigenlijk dat de files minder duidelijk worden aangegeven dan op het Audi schermpje. Beetje wennen.

Door de achterwielaandrijving reageert de auto anders dan dat ik gewend was. vooral bij hobbels in snelle bochten 'springt' hij anders. nog geen gekke dingen meegemaakt met bv gladheid enzo. Zal nog wel komen.

Vraag: wat kan je aan mogelijkheden halen uit de standaard optie 6NH icm een blackberry torch. Zie alleen het adresboek, geen berichten. optie 'office' lijkt niet aanwezig, en is waarschijnlijk onderdeel van het wat uitgebreidere pakket GSM aansluiting? Heb verder geen apps of wat dan ook bijgekocht.

nog een vraag: heeft iemand al eens een software update gedaan, en is dat echt nodig. In de garage laten doen, of gewoon zelf?

Verbruik: totaal gemiddelde staat nu op 6.3l na 4k kilometer. Is nog aan het zakken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door danny_s Bekijk Berichten
                                    Door de achterwielaandrijving reageert de auto anders dan dat ik gewend was. vooral bij hobbels in snelle bochten 'springt' hij anders. nog geen gekke dingen meegemaakt met bv gladheid enzo. Zal nog wel komen.
                                    ?
                                    De tijd dat je met je BMW bij de eerste druppel regen in de verkeerde richting stond is al lang voorbij hoor, zeker met de rijhulpsystemen.

Comment

• zijn heel subtiele verschillen hoor. ik voel dat het anders is... anders, niet slechter of zo. ben wel benieuwd hoe het gaat in de sneeuw enzo.

Comment

• Natuurlijk, minder tractieproblemen, het sturen is zuiverder en je voelt hem vanachter de bocht uit duwen. Zorg dat je winterbanden hebt als het sneeuwt, dan rijdt achterwielaandrijving zelfs veiliger en vooral leuker dan voorwielaandrijving vind ik

Comment

• Zonet de F11 van m'n vader via Mobile Care laten afslepen.
                                          Gisterenavond melding gekregen dat het niveau aan koelvloeistof te laag was.
                                          Aangezien er geen plas onder de wagen lag, hebben we even wat bijgevulg en wagen wat laten draaien. Verdict was witte rook uit de uitlaten, ziet er dus niet zo goed uit...

Benieuwd wat de diagnose zal zijn, intussen een F10 als vervangwagen gekregen.

Comment

Working...
                                          X