Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Minibmw Bekijk Berichten
    neen de gefacelifte zit nu 7500 euro goedkoper dan de mijne anderhalf jaar geleden met exclusive line plus
    En is dat in België want ik zie dat je in Lille zit ?

Dat is omdat ze (zoals ik ook al vermeldde in het F11-facelift topic) op de exclusive pack plus een korting van 7000€ geven.
    Neem je dat pack niet, dan is je korting vergelijkbaar met vroegere kortingen.
    2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
    2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
    2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• is inderdaad in belgie en ik zit met een exclusive line plus en daarom zit er bij mij voor dat belachelijke bedrag korting op
      zal volgende keer wel wachten tot ze zulke kortingen geven of bij een ander merk gaan shoppen
      Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
      En is dat in België want ik zie dat je in Lille zit ?

Dat is omdat ze (zoals ik ook al vermeldde in het F11-facelift topic) op de exclusive pack plus een korting van 7000€ geven.
      Neem je dat pack niet, dan is je korting vergelijkbaar met vroegere kortingen.

Comment

• Ik denk dat ze voorlopig vergelijkbare acties zullen blijven doen.
        Mijn verkoper zegt dat BMW zijn volumes wil behouden (voorlopig lukt dat aardig).

Comment

• Iemand voor de F11 een voorkeur voor merk winterbanden?
          Nemen jullie dan alternatieve velg er ook bij?
          Tenslotte iemand ervaring met velgen van DOTZ of AEZ ?
          thx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
            Dat is enkel maar slecht voor de tweedehandswaarde. Na 2 jaar en 80k km is mijn 530d amper nog de helft van z'n nieuwprijs waard. Als je dan ook nog eens telt wat zo'n wagen kost aan VAA, dan is zo'n wagen toch echt vreselijk duur.
            Als je daar niet mee kunt leven moet je maar een jonge occasie gaan halen in Duitsland. Is er al direkt wat van dat waardeverlies af bij je aanschaf.
            2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
            2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
            2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Goedendag allemaal, Mijn keuze is gevallen op de 528 sportautomaat touring sophistograu, high executive met comfortstoelen inclusief modern line en opties zoals dynamic pakket ( headup display, snelheidsherkenning spiegels dimbaar en inklapbaar, dodehoek herkenning, surround view ) dynamic damper control, glazen panoramadak, getinte ramen achter, hemel anthrazit, leder Dakota zwart, lijsten gewebepragung aluminium. Nou ben ik ook erg gecharmeerd van het M pakket maar dan moet ik een paar opties schrappen. Wellicht nog adviezen over de opties die wellicht overbodig zijn? Alvast bedankt.

Comment

• Nederlander aan de namen van de optiepakketten te horen ?
                Modern line is niet combineerbaar met M-pakket, dat is al een paar 1000€ uitgespaard. Dakhemel zwart zit ook in M-pakket, da's weeral een paar 100 € minder.

Comment

• Ik wil ook stilletjes aan uitzien naar winterbanden voor mijn F11. Ben ik beter om 17" winterbanden te nemen dan 18" (m'n wagen is daarmee uitgerust nu) ?

Iemand ervaringen met (stalen) velgen ? De winterbanden actie van bmw is me wel wat duur : van 1700 tot 2500 eur voor 4 velgen mèt banden. De bandenkeuze van bmw lijkt me niet de beste (op de internetfora scoren de Continentals vrij goed) koop voor mijn portfeuille.

Field

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door field Bekijk Berichten
                    Ik wil ook stilletjes aan uitzien naar winterbanden voor mijn F11. Ben ik beter om 17" winterbanden te nemen dan 18" (m'n wagen is daarmee uitgerust nu) ?

Iemand ervaringen met (stalen) velgen ? De winterbanden actie van bmw is me wel wat duur : van 1700 tot 2500 eur voor 4 velgen mèt banden. De bandenkeuze van bmw lijkt me niet de beste (op de internetfora scoren de Continentals vrij goed) koop voor mijn portfeuille.

Field
                    Als je met wat deftige velgen wil, zal je toch aan 1600€ zitten voor 17 en 1800 voor 18.
                    Geen idee met niet alu-velgen.
                    Ik denk knappere velgen te kopen voor de huidige zomerbanden en dan de huidige velgen te houden voor de winterbanden. Keuze merk band is belangrijk maar zit groot prijsverschil tussen. Dus inderdaad tips kunnen ons helpen ;-)

Comment

• Als er mensen interesse hebben in een piekfijne originele BMW set op winterbanden.
                      Ik heb hier de originele 18inch set liggen van het M pack die maar 1 winter gebruikt is. Dit met Bridgestone RFT LM25

Set is in perfecte staat zonder borduurschade!
                      De velgen zijn net gedetailed en in de nanocoating gezet

Meer info hier: http://www.autoforum.be/showthread.p...-M-350-18-inch

Comment

• Let ook even op de garage/dealers achterplaat.
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten

Let ook even op de garage/dealers achterplaat.
                          Gezien je over "überversie" sprak, dacht ik eerder dat het 550i Touring zou zijn en niet zo'n sensatieloze & lome 35i .
                          Jammer van de kleur.
                          "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Ik zal de mijne even bijgooien. Paar dagen geleden gaan ophalen en kort samengevat: "je wilt niet uitstappen"..

Bijgevoegde Bestanden
                            Last edited by ; 22/11/2013, 04:00.

Comment

• Prachtig, hou ons op de hoogte qua rijervaringen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bakkerbart Bekijk Berichten
                                Prachtig, hou ons op de hoogte qua rijervaringen?
                                Thx! Tuurlijk. Ik zal ook wat interieur foto's plaatsen als ik tijd heb.
                                Het enige waar ik aan moet wennen is de (zit)hoogte van de 5 reeks. In de 3 zat ik precies lager/sportiever.. maar kan ook aan mij liggen.

Ik heb zo'n exclusive pack plus genomen met nog een paar kleine prullen. Een paar opties zijn echt top! Vertel er binnenkort meer over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Karlo_S Bekijk Berichten
                                  Ik zal de mijne even bijgooien. Paar dagen geleden gaan ophalen en kort samengevat: "je wilt niet uitstappen"..

Prachtig! Mooie kleur. Ik heb de mijne besteld in sophistograu, twijfel nog steeds en kan het nog veranderen.
                                  Heb je ook zwarte Dakota? Ben bang dat oyster erg besmettelijk is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiavanti Bekijk Berichten
                                    Prachtig! Mooie kleur. Ik heb de mijne besteld in sophistograu, twijfel nog steeds en kan het nog veranderen.
                                    Heb je ook zwarte Dakota? Ben bang dat oyster erg besmettelijk is
                                    Sophistograu kan ERG mooi zijn

*

*

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten
                                          Gezien je over "überversie" sprak, dacht ik eerder dat het 550i Touring zou zijn en niet zo'n sensatieloze & lome 35i .
                                          Jammer van de kleur.
                                          Waar staan de foto's van die van jullie trouwens?
                                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Working...
                                          X