Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW 5-Reeks Touring F11

Comment

Mooier dan de Berline denk ik.

Comment

Machtig! Prachtig!

Kvind hem echt vetter dan de sedan!

Comment

Mooi, maar zoals bij alle nieuwe BMW-modellen nogal voorspelbaar en braafjes.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
            Mooi, maar zoals bij alle nieuwe BMW-modellen nogal voorspelbaar en braafjes.
            Ze gaan spijtig genoeg een beetje de Audi-toer op.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
              Ze gaan spijtig genoeg een beetje de Audi-toer op.
              Nogal.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

Zéér mooie achterkant!

Comment

2012 E92 Bmw 335i DKG
                  1991 E30 320i

Comment

2012 E92 Bmw 335i DKG
                    1991 E30 320i

Comment

Zijn dat TV-schermen achteraan de voorste zetels?
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

Zeer knap. De E60 moest minstens een M-sportpakket hebben om er echt goed uit te zien. Deze nieuwe F10 heeft dat niet meer nodig. Toch ben ik enorm benieuwd naar de styling van het M-sportpakket voor deze nieuwe 5.
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

BMW doet trouwens een slimme zet met het nu al voorstellen van de officiële info en foto's van deze touring. Volgende week is nl. de voorstelling van de berline in de showrooms en kunnen ze dus deze info al laten zien van de touring. Zo zullen ze meer bestellingen binnenhalen op korte termijn. Het ijzer moet gesmeed worden als het heet is hé...
                          OO 00 OO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                            Zeer knap. De E60 moest minstens een M-sportpakket hebben om er echt goed uit te zien. Deze nieuwe F10 heeft dat niet meer nodig. Toch ben ik enorm benieuwd naar de styling van het M-sportpakket voor deze nieuwe 5.
                            Mwah. Als het M-pack er een beetje goed uit ziet, kan het verschil net zo groot zijn als een E60/61 met of zonder die optie. We'll see.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                              Ik zeg het nogmaals. Dit zijn onwaarschijnlijk knappe velgen...
                              OO 00 OO

Comment

Wat een gigantisch vet ding
                                Als je de F11 naast de E61 ziet staan is deze laatste toch op slag een pak verouderd
                                Ik ga toch mijn stiefpa proberen te overtuigen om een F11 ipv F10 te bestellen

Comment

Fuck dat is lelijk.

E60 > all

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten

Ik had mijn twijfels over de berline maar de break is stukken mooier .
                                    Binnen een jaar of 8 koop ik er een , ze zullen dan betaalbaar worden .
                                    - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                                    - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

Ik zou denken dat een break toch meer rijgeluiden van de achterwielen in het interieur laat doordringen? En is ie nu zoveel mooier dan de sedan? Is wel praktischer, maar als je die ruimte niet echt nodig hebt, is de sedan toch prima? Ook van design? Waar is de tijd dat de stationwagens lompe bakken waren die niemand wou, behalve de klussers en vertegenwoordigers. Nu zijn ze voor velen het absolute summum die kwa design hun broers ruimschoots overtreffen...

Comment

Zeer knap, amai Zeer mooi wat ze met de koffer gedaan hebben...

Comment

Working...
                                        X