Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-Reeks Touring F11
Collapse
X
-
Mooi, maar zoals bij alle nieuwe BMW-modellen nogal voorspelbaar en braafjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenMooi, maar zoals bij alle nieuwe BMW-modellen nogal voorspelbaar en braafjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk BerichtenZe gaan spijtig genoeg een beetje de Audi-toer op.
Comment
-
-
Zeer knap. De E60 moest minstens een M-sportpakket hebben om er echt goed uit te zien. Deze nieuwe F10 heeft dat niet meer nodig. Toch ben ik enorm benieuwd naar de styling van het M-sportpakket voor deze nieuwe 5.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
BMW doet trouwens een slimme zet met het nu al voorstellen van de officiële info en foto's van deze touring. Volgende week is nl. de voorstelling van de berline in de showrooms en kunnen ze dus deze info al laten zien van de touring. Zo zullen ze meer bestellingen binnenhalen op korte termijn. Het ijzer moet gesmeed worden als het heet is hé...OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenZeer knap. De E60 moest minstens een M-sportpakket hebben om er echt goed uit te zien. Deze nieuwe F10 heeft dat niet meer nodig. Toch ben ik enorm benieuwd naar de styling van het M-sportpakket voor deze nieuwe 5.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenOO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
Binnen een jaar of 8 koop ik er een , ze zullen dan betaalbaar worden .- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
Ik zou denken dat een break toch meer rijgeluiden van de achterwielen in het interieur laat doordringen? En is ie nu zoveel mooier dan de sedan? Is wel praktischer, maar als je die ruimte niet echt nodig hebt, is de sedan toch prima? Ook van design? Waar is de tijd dat de stationwagens lompe bakken waren die niemand wou, behalve de klussers en vertegenwoordigers. Nu zijn ze voor velen het absolute summum die kwa design hun broers ruimschoots overtreffen...
Comment
Comment