Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Suzuki Swift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Iemand in België al een nieuwe SSS besteld? Hier komt er een zilveren binnen
    ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

proficiat !

ben benieuwd nr uw impressies !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
        proficiat !

ben benieuwd nr uw impressies !
        Bedankt

Ik ook
        ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

Proficiat!

Laat zeker weten wat uw ervaringen zijn! Ik ben ook eens benieuwd naar uw verbruik. Ik heb met de vorige gereden, en dat was echt een plezier om mee te rijden

Ik sta nog steeds niet wild van het design, ondanks dat ik een enorme liefhebber ben van de vorige. Ik heb hem bekeken gehad op het autosalon, en daar vond ik hem ronduit lelijk. Witte kleur, goedkope leds...

Nu, ik heb ook al een paar foto's gezien van de SSS in het rood, en die kleur staat hem echt perfect. Zo vind ik hem zelf niet mis, maar het is dan nog steeds niet 100% mijn ding

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dimi Bekijk Berichten
              Laat zeker weten wat uw ervaringen zijn! Ik ben ook eens benieuwd naar uw verbruik. Ik heb met de vorige gereden, en dat was echt een plezier om mee te rijden
              Zal hier een rapportje schrijven, goed? Levertijd is wel "vaag", alles binnen een week en een maand... ja altijd leuk dat wachten

Nu is de SSS ideaal als eerste hot hatch voor mensen van mijn leeftijd, een verzekering voor 150pk is quasi onbetaalbaar voor mij
              Als eerste, en als ik de "getuigenissen" van vele rijders-enthousiasten hoor, ook de laatste die je nodig hebt indien je maximaal rijplezier wilt hebben op de openbare weg.
              Want de mijne gaat mijn gepeperde 123d (270pk en straf onderstel) vervangen gewoonweg omdat ik oftewel gefrustreerd rondrijdt omdat je bijna nooit het potentiaal kunt aanspreken, ofwel paranoïde ben omdat iemand (met de macht over mijn rijbewijs) makkelijk het idee kan krijgen dat ik als een zot aan het rijden ben (ik probeer altijd veiligheid eerst te zetten maar dat zal hun worst wezen - te rap is te rap).

Nog een veelvuldig Belgisch rallykampioen en toen mijn rijinstructeur geweten die dagelijks rondreed in - niet in een straffe evo of een vette impreza, maar in een <1000kg Daihatsu 'ke met 100pk. Wij jonge gasten konden dat moeilijk begrijpen toen, maar nu dus wel
              ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

Die felle kleurtjes, zoals blauw en rood gaan hem toch echt goed af.

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
                Zal hier een rapportje schrijven, goed? Levertijd is wel "vaag", alles binnen een week en een maand... ja altijd leuk dat wachten

Zeker! Een topic ervan is ook altijd leuk

Comment

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Vlotjes!

+ YouTube Video

Comment

In het rood vind ik hem echt wel mooi

+ YouTube Video

Comment

Zeker! Een topic ervan is ook altijd leuk
                        Ok dan http://www.autoforum.be/showthread.p...wift-Sport-1-6
                        ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

nog een test :

Verbruik lijkt wel laag of is dat het door Suziki opgegeven cijfer ?
                          Last edited by ; 29/04/2012, 00:48.

Comment

Gem. verbruik zal toch eerder rond de 8L liggen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                              Gem. verbruik zal toch eerder rond de 8L liggen.
                              Neen, toch niet. Volgens velen nieuwe SSS rijders, die overkomen van de oude, ligt het verbruik een pak lager dan de vorige. Die 6,5/ 7 l verbruik is wel degelijk zo.

Wat wel niet klopt in de test is de prijs, want de SSS is al verkrijgbaar voor 15.999 euro.

Comment

Mijn ervaring na 4000km is dat de boordcomputer 1 tot 1,5l/100km minder aanduidt dan het werkelijk verbruik. Ik heb dus ook indruk dat de meeste testen het werkelijk verbruik niet zelf nagetrokken hebben, foei foei. Ik lig rond de 7l maar ik hou me wel aan de snelheidslimieten, anders is 8l dicht op de waarheid voor de "gemiddelde" chauffeur...
                                ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

Geheel onverwachts doken op de Suzuki-site van onze zuiderburen de eerste afbeeldingen op van de gefacelifte Suzuki Swift.

De huidige Suzuki Swift, die overigens als twee druppels water lijkt op z'n voorganger, draait pas mee sinds 2010, toch vindt Suzuki dat hij wel een opfrisbeurt kan gebruiken. Nou ja, opfrisbeurt, aan de opgedoken afbeeldingen te zien gaan de Japanse tekenmeesters uiterst subtiel te werk.
                                  De bijgeschaafde Swift ontkomt ook niet aan de inmiddels verplichte led-lampjes. Zodoende krijgt de Japanse B-segmenter L-vormige LED-jes naast de mistlampen, ook verplaatsen de aan de zijkant geplaatste knipperlichten nu naar de zijspiegels. Ook voor Suzuki Nederland waren de afbeeldingen een verrassing, wel wist de importeur te melden dat de vernieuwde Swift waarschijnlijk op de IAA in Frankfurt zal worden onthuld, begin volgend jaar verschijnt-ie bij de Nederlandse dealers. Op motorisch vlak blijft de Swift ongewijzigd, dat betekent dat er nog altijd een 1.2-liter benzinemotor met 94 pk leverbaar is, én de hoogtoerige 1.6 met 136 pk in de neus van de Sport ligt.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Kleine wijzigingen, blijft een leuk karretje.

Comment

• ze hebben er eigenlijk gewoon leds op gezet

zonder vond ik beter

Comment

Working...
                                          X