Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Suzuki Swift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
    ze hebben er eigenlijk gewoon leds op gezet
    zonder vond ik beter
    En pinkers in de spiegels.
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Suzuki heeft van de Swift een felle rakker in de showrooms staan, de Sport. Het monstertje is altijd alleen als driedeurs te bestellen geweest, maar daar komt nu verandering in.

Op de Suzuki-perssite van onze zuiderburen kwamen we het bericht tegen dat de Swift Sport ook als vijfdeurs leverbaar wordt. De komst van het vijfdeurs opdondertje valt daar samen met de gefacelifte versie van de Swift, wij namen contact op met Suzuki Nederland om te kijken of we ook in Nederland kunnen 'Sporten' met twee extra portieren.
      "Honderd procent zeker durven we het nog niet te zeggen, maar het ziet er wel naar uit dat de Sport ook als vijfdeurs naar Nederland komt", aldus Bobberd van der Linden van Suzuki Nederland.
      Bij ons komt de gefacelifte Swift begin volgend jaar op de markt. Naast onder andere gewijzigde led-verlichting in de voorbumper krijgt de Japanner knipperlichten in de buitenspiegels. Op motorisch vlak blijft de Swift ongewijzigd, dat betekent dat ook de vijfdeurs Sport gewoon de hoogtoerige ongeblazen 1.6-liter benzinemotor met 136 pk onder de kap krijgt.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Hmm. Ik hoop dat het waar is want dat zou een goede zet zijn. Niet enkel de twee extra deuren, maar het feit dat de 5-deurs een 5-zitter is met een gedeelde achterbank maakt hem toch een stuk leefbaarder. Het gemis daarvan op de driedeurs voelde voor mij toch aan als een gemiste kans.

Maar: de foto's zijn van de pre-facelift met het stuur rechts die ALTIJD 5-deurs was. 3-deurs was dus NIET verkrijgbaar op markten waar men aan de "verkeerde kant" rijdt! Dus bovenstaand is géén fotobewijs dat de nieuwe er komt als LHD en 5-deurs.
          ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• geweldig, die drie deuren waren het enige nadeel voor mij aan de swift sport

wat bedoel je met gedeelde achterbank onehp? Ik wist niet dat de twee deurs swift een andere achterbank heeft

ik zou wel altijd een vijf deurs swift kopen, met zo een klein koffer gebruik je de achterbank vaak om spullen op te leggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
              wat bedoel je met gedeelde achterbank onehp? Ik wist niet dat de twee deurs swift een andere achterbank heeft
              De 3-deurs heeft slechts twee gordels/plaatsen achter en de leuning is in één stuk. Dus de achterbank neeklappen is een kwestie van alles of niks, beetje ambetant als je met drie bent en een ietwat langer voorwerp wenst te vervoeren...
              ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Bron: [www.autowereld.com]

Comment

• More Info: http://www.tts-performance.co.uk/#!suzuki-swift/c16ix
                  Last edited by ; 16/07/2013, 23:17.

Comment

• Het vorige model wel, al zal installatie op de nieuwe niet veel verschillen...
                    ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Allemaal leuk en wel, heb er ook al voor gekeken met mijne Swift Sport. Maar 4000 euro enkel voor de onderdelen is wel een smak geld... De Supercharger kit geïnstalleerd kost 75 % van de waarde van de wagen op mijn 4 jaar oude SSS.

Goedkoop PK's halen uit een atmo benzine is gewoon niet mogelijk. Chiptuning voor 600 euro levert amper 10 pk op. Maar de Swift moet het ook niet hebben van de PK's maar van de wegligging en het leuke bochtengedrag. Dus liever geld steken in een verlaging of optische tuning...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
                        Hmm. Ik hoop dat het waar is want dat zou een goede zet zijn. Niet enkel de twee extra deuren, maar het feit dat de 5-deurs een 5-zitter is met een gedeelde achterbank maakt hem toch een stuk leefbaarder. Het gemis daarvan op de driedeurs voelde voor mij toch aan als een gemiste kans.

Maar: de foto's zijn van de pre-facelift met het stuur rechts die ALTIJD 5-deurs was. 3-deurs was dus NIET verkrijgbaar op markten waar men aan de "verkeerde kant" rijdt! Dus bovenstaand is géén fotobewijs dat de nieuwe er komt als LHD en 5-deurs.
                        Toch dus

Voor wie de kinders de rit van hun leven willen bezorgen is de Swift Sport nu ook te krijgen met vijf deuren. Het sportieve uiterlijk haalt het niet bij de driedeurs, maar zijn open muil, zwarte stijlen, dubbele uitlaat en dakspoiler maken een hoop goed.

Comment

• Ah sehr gut, de lijn heeft er niet teveel last van en zal nu zeker meer gekocht worden door zij die de 1.2 wat te slap vinden (118Nm...). Een van de laatste old school* GTI's...

*atmo, klein en licht
                          ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• mijn droomwagen

een swift met drie deuren is maar niks, daar is de koffer te klein voor waardoor je al snel de achterbank nodig hebt

Comment

• Facelift & Sport 5-deurs @ IAA Frankfurt:

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

• Bron + meer foto's: [www.omniauto.it]

Comment

• Het is weer discussie over het komende elandseizoen in Zweden, en moest eraan denken dat de afstand van het hoofd van de voorste inzittenden tot de bovenkant van de ruit echt groot is in de Swift, en al helemaal voor een "kleintje". Veel kreukelzone dus, maar ook uitstekend zicht en ruimtegevoel daar vanvoor....
                                      ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

Comment

• Rijtest Swift Sport 5-deurs MY2013: [www.auto55.be]

Comment

Working...
                                          X