Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Range Rover Evoque

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
    idem
    trage no nonsens kar
    4wieldriftend de bocht pakken
    kutbmw's op de snelweg durfden ook niet te dicht komen
    en ooit een vrachtwagentje uit de modder getrokken

als het kon kocht ik terug een 4.6 en liet benaets die in orde zetten

edit: en ik zat daar zo relax en comfy in...
    Benaets in Hoepertingen ?

Ben jij van die streek ?

Comment

• @ newbee, denk dat ie eerder een tegenkandidaat is van de X3, en zeker op prijsniveau...

Evoque met dezelfde opties als een X1 zal ongeveer 10.000 euro netto meer kosten, net iets minder dan een X3...

In elk geval, mij werd op 't salon verteld dat de 400 stuks voor Belgie voor dit jaar zo goed als allemaal verkocht zijn...
      Als je er nu ééntje bestelt, zou het januari 2011 worden, en van kortingen wordt niet gesproken... Ik vind hem op 't eerste zicht iet of wat overpriced, vergeleken met GLK en X3, maar da's puur persoonlijk...

Comment

• Morgen naar de dealer voor correcte offerte en ik krijg normaal een deftige brochure en prijslijst mee, hou jullie op de hoogte

Comment

• Januari 2011 valt wel mee denk ik dan ;-)

Comment

• Ik vind de 5 deurs schitterend. Komt er eigenlijk een 6 cilinder diesel?

Comment

• Enkel 4-cilinders, voor zowel diesel- als benzinemotoren !

Trouwens zo'n 2.2 SD4 met 190pk en 420 NM koppel gaat denk 'k al vlot genoeg.. Chippen kan altijd

Comment

• Iemand die ik ken heeft hem in Brussel ook gezien en was meteen verkocht.

Comment

• Ben benieuwd wanneer de eerste rijtesten zullen verschijnen.... Volgens de dealer start de pers- en dealertester productie in maart/april. vanaf Mei/juni lopen de eerste klantmodellen over de band voor levering september.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koen_dr Bekijk Berichten
                    Ben benieuwd wanneer de eerste rijtesten zullen verschijnen.... Volgens de dealer start de pers- en dealertester productie in maart/april. vanaf Mei/juni lopen de eerste klantmodellen over de band voor levering september.
                    Is die van jouw definitief besteld ?

(you've got pm)

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Exclusieve rij-impressie: [www.autocar.co.uk]
                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• IK WEET NIET WAT IK MOET DOEN !!!!

Comment

• Ik zou voor een X3 gaan.
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• De Evoque uiteraard, exclusiever en knapper dan de X3 die een kopie is van de X5.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                  IK WEET NIET WAT IK MOET DOEN !!!!

TIP !!!

Comment

• Of :

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                      TIP !!!

Geef mij deze maar
                                      2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Het zou sowieso dezelfde config blijven als reeds te lezen is in mijn topic hoor ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                          Het zou sowieso dezelfde config blijven als reeds te lezen is in mijn topic hoor ..
                                          Ik kan maar foto's posten van deze die ik heb he

Comment

Working...
                                          X