Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
idem
trage no nonsens kar
4wieldriftend de bocht pakken
kutbmw's op de snelweg durfden ook niet te dicht komen
en ooit een vrachtwagentje uit de modder getrokken
als het kon kocht ik terug een 4.6 en liet benaets die in orde zetten
@ newbee, denk dat ie eerder een tegenkandidaat is van de X3, en zeker op prijsniveau...
Evoque met dezelfde opties als een X1 zal ongeveer 10.000 euro netto meer kosten, net iets minder dan een X3...
In elk geval, mij werd op 't salon verteld dat de 400 stuks voor Belgie voor dit jaar zo goed als allemaal verkocht zijn...
Als je er nu ééntje bestelt, zou het januari 2011 worden, en van kortingen wordt niet gesproken... Ik vind hem op 't eerste zicht iet of wat overpriced, vergeleken met GLK en X3, maar da's puur persoonlijk...
Ben benieuwd wanneer de eerste rijtesten zullen verschijnen.... Volgens de dealer start de pers- en dealertester productie in maart/april. vanaf Mei/juni lopen de eerste klantmodellen over de band voor levering september.
Ben benieuwd wanneer de eerste rijtesten zullen verschijnen.... Volgens de dealer start de pers- en dealertester productie in maart/april. vanaf Mei/juni lopen de eerste klantmodellen over de band voor levering september.
Comment