Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Range Rover Evoque

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Galway Green met Shadow Chrome zou mijn voorkeur wegdragen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
      Galway Green met Shadow Chrome zou mijn voorkeur wegdragen.
      En welk kleur van dak ? En bedoel je dan een dynamic ?

Comment

• Ik had snel even op de configurator gekeken, ik denk dat de Prestige knapper staat met groen.
        Welke kleur van dak kan je kiezen? Buiten het groen gaat enkel zwart passen denk ik, wit vind ik te opzichtig.

Comment

• Ik ga sowieso voor een dynamic, daar zijn de spiegels altijd zwart, het dak zou ik optioneel in het zwart kunnen nemen!

Eigenlijk zou er mij eens iemand een poll moeten kunnen aanmaken zodat ik de mening weet van iedereen ?

Comment

• Ben je al eens gaan kijken in de tijdelijke store in de Dumortierlaan in Knokke?

Daar staat een witte prestige, met bruin leder interieur, prachtige wagen, uitstekend zittende standaardzetels, wel relatief kleine koffer.

Comment

• Al gezien ja ..

Wil geen witte. Wil een donkere kleur. Zwart, groen of donkergrijs ..

Wil er iemand een poll maken met afbeeldingen uit de land rover configurator bij ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
                Ben je al eens gaan kijken in de tijdelijke store in de Dumortierlaan in Knokke?

Daar staat een witte prestige, met bruin leder interieur, prachtige wagen, uitstekend zittende standaardzetels, wel relatief kleine koffer.
                Tot hoelang staat die daar ?

Vriend van mij heeft veel interesse in zo een Evoque maar wil hem eens in het echt zien.

Comment

• Ganse zomer

Comment

Ganse zomer
                    Thx

Comment

Ben je al eens gaan kijken in de tijdelijke store in de Dumortierlaan in Knokke?

Dat interieur is toch afschuwelijk Cognac leder gemengd met wit leder gemengd met zwart leder ... en dan wit langs buiten ... Wie dat samengesteld heeft mag toch eens opnieuw proberen
                      1963 Land Rover Series IIa
                      1994 Mercedes SL320
                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Tsjah, op de Prestige heb je nu ook niet veel kans om géén patchworkkar te configgen. Dat interieur is op zich al een kleurboek, dat komt met geen enkele buitenkleur goed, vrees ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Tsjah, op de Prestige heb je nu ook niet veel kans om géén patchworkkar te configgen. Dat interieur is op zich al een kleurboek, dat komt met geen enkele buitenkleur goed, vrees ik.
                          De Dynamic is sowieso de knapste uitvoering, ik hou niet van al die chromé etc ..

Binnen neem ik sowieso alles zwart, buiten is nog een vraagteken dat ik snel moet beantwoorden !!

Comment

• Persoonlijk vind ik nog steeds een groen-tint het mooist bij een Land Rover
                            BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• binnen 2 weken ga ik een proefrit maken en een bestelling plaatsen.
                              -4deurs
                              -dynamic
                              -2.2diesel
                              -2WD of 4WD ? weet ik nog niet
                              buitenkleur: wrs zwart of wit
                              indien auto zwart: binnen zwart/rood, wordt de auto wit: int zwart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                Eindelijk nog eens een post in het Evoque topic !!

Ik ben volop aan het wachten op meer real life pics om evt. mijn kleuren buiten te wijzigen want ben niet meer overtuigd van een full black ..

Iemans tips ?

Evt. het Galway green met de 20" velgen in shadowchrome of de 20" full chrome ?
                                Evt. het Orkney green met de 20" velgen in het zwart net zoals het dak/spiegels ?

Ik zou toch voor zwart gaan buiten maar binnen geen zwart.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                                  binnen 2 weken ga ik een proefrit maken en een bestelling plaatsen.
                                  -4deurs
                                  -dynamic
                                  -2.2diesel
                                  -2WD of 4WD ? weet ik nog niet
                                  buitenkleur: wrs zwart of wit
                                  indien auto zwart: binnen zwart/rood, wordt de auto wit: int zwart
                                  Waarom een proefrit doen als je hem toch gaat bestellen?

Comment

• Carlito:
                                    om te zien en te voelen hoe die rijdt......

Comment

• ik vraag mij toch wel af waarom ze nog een achterruit voorzien hebben
                                      zicht naar achter zal rond 0,0 zijn
                                      waarschijnlijk was dan een camera beter, met permanent beeld op het dashbord...

Comment

• Gereden: Range Rover Evoque

Van de 350 Nederlandse kopers die de Range Rover Evoque ruim voor de introductie besteld hebben, heeft er geen een ook maar een meter met de baby-Range gereden. Duidelijk een auto dus die met zijn uiterlijk scoort. Maar hoe rijdt de Evoque eigenlijk? Dat zoeken we momenteel uit in Liverpool.
                                        De lage daklijn, zeker die van de driedeurs, belooft weinig goeds. Maar als je in het interieur plaatsneemt blijkt de Evoque verrassend ruim. Valt de bewegingsvrijheid in een Range Rover Sport juist tegen als je afgaat op het uiterlijk, in zijn kleine broertje is het precies andersom.
                                        Door de middenconsole die hoog in het interieur doorloopt, de relatief diepe zit en de stuurkolom die heel ver naar de bestuurder toekomt biedt de Evoque zelfs een sportieve zitpositie.
                                        En dynamisch zijn ook de rij-eigenschappen. Vering en demping zijn straf, en het onderstel verwerkt oneffenheden een tikkeltje gehorig maar je krijgt daar zo’n strakke auto voor terug. In eerste instantie lijkt de besturing niet heel direct, maar de installatie werkt wel heel precies waardoor je de Evoque goed kunt plaatsen. Op bochtige trajecten, zoals gisteren in Noord-Wales, kun je gewoon loeihard en zijn er maar weinig suv’s die het tempo kunnen bijbenen. Een Ariel Atom-rijder die zo’n 40 kilometer met ons opreed, deed bij het scheiden der wegen de duim omhoog. Of dat nu was vanwege het tempo, of het uiterlijk, we konden het niet vragen, maar die Evoque maakt wat los!
                                        De testauto beschikt over een 190 pk sterke 2.2 diesel. Dit is de meest bestelde motorvariant en de mensen die ‘m in september als eerste in ontvangst kunnen nemen, zullen tevreden zijn. Het blok loopt gecultiveerd en heeft voldoende trekkracht. De 150 pk-versie van deze motor is nu nog niet beschikbaar maar we kunnen ons zo maar voorstellen dat je door het strakke weggedrag van de Evoque met die krachtbron vermogen tekort komt.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Working...
                                          X