zaterdag bestellen!!!!!!!!!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Range Rover Evoque
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenGereden: Range Rover Evoque
Ook een knappe kleur/uitvoering maar dit ga ik wat te saai vinden na een bepaalde tijd..
Wel is het zo dat de knappe lijnen beter zichtbaar zijn bij een lichte kleur dan bij een donkere kleur (zoals een full black bvb..)
Comment
-
Neus is geniaal, zijlijn strak, kont is iets minder mijn ding.
Benieuwd om eens in real life te zien!・2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenik ga ook voor full black
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BOM Bekijk BerichtenDit lijkt een me voltreffer van Landrover.
Ben benieuwd of ik er veel in het straatbeeld ga zien.
in mijn ogen toch meer opzichtig dan elegant, en heeft de klasse niet van een Range
zal door het leven gaan als the poor man's Range...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk BerichtenWat een zalig stuurtje!2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenin Knokke toch wel...
in mijn ogen toch meer opzichtig dan elegant, en heeft de klasse niet van een Range
zal door het leven gaan als the poor man's Range...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDat denk ik niet. The poor man's Range is de Sport, imo (al heeft die wel ook een sportiever imago, meer lifestyle SUV dan de echte Range) en de Discovery. Deze Evoque zie ik helemaal niet als poor man's Range maar als kleine lifestyle SUV voor (inderdaad) mensen die een auto kopen om wille van status en looks (waar ik ten andere geen problemen mee heb, zeker niet met het tweede). Ik denk dat die goed zal scoren bij de vrouwen...
De Range Sport is in mijn ogen dan ook helemaal geen afkalvertje van de grote Range, net zomin als een ML een klein broertje zou zijn van een GL bijvoorbeeld. Het zijn gewoon andere modellen. De Land Disco heeft daarnaast ook weer een andere roeping.
Deze Evoque past perfect in de Land Rover line-up en is brengt een leuke diversifiëring, vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDat denk ik niet. The poor man's Range is de Sport, imo (al heeft die wel ook een sportiever imago, meer lifestyle SUV dan de echte Range) en de Discovery. Deze Evoque zie ik helemaal niet als poor man's Range maar als kleine lifestyle SUV voor (inderdaad) mensen die een auto kopen om wille van status en looks (waar ik ten andere geen problemen mee heb, zeker niet met het tweede). Ik denk dat die goed zal scoren bij de vrouwen...
Comment
Comment