Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Range Rover Evoque

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• zaterdag bestellen!!!!!!!!!

Comment

• Wanneer te bezichtigen bij ons?

Comment

• brrrrr! ik vind het een zalig originele kar! Was al van gedacht om een 335d te regelen ergens half volgend jaar maar dit originele concept doet me toch sterk twijfelen (335d en evoque... is een wereld van verschil op vele vlakken maar toch...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
          Gereden: Range Rover Evoque

Ook een knappe kleur/uitvoering maar dit ga ik wat te saai vinden na een bepaalde tijd..

Wel is het zo dat de knappe lijnen beter zichtbaar zijn bij een lichte kleur dan bij een donkere kleur (zoals een full black bvb..)

Comment

• ik ga ook voor full black

Comment

• Neus is geniaal, zijlijn strak, kont is iets minder mijn ding.
              Benieuwd om eens in real life te zien!
              2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                ik ga ook voor full black
                Welke velgen, en ga je deze dan ook lakken in je koetswerkkleur ?

Comment

• Qua design ff wennen, maar is wel een vet ding.
                  Full black wil ik wel eens zien

Comment

• 20inch Chrome shadow styling 7

Comment

• Ja ik ga denk ik de winter doorbrengen met full black 19" wielen (met winterbanden) en in de zomer evt. shadow chrome Arden velgen.

Zo knap dat design dat ze hebben, specifiek voor de Evoque..

Comment

• Hoe komt het dar er zo'n acceleratieverschil is tussen de manuele en automatische versies?
                        sigpic

Comment

• Voor mij als volgt,

Comment

• kopie RS4 zetels , display ligt te schuin , lichtinval ?
                            1991 Audi S2 coupe
                            2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Dit lijkt een me voltreffer van Landrover.
                              Ben benieuwd of ik er veel in het straatbeeld ga zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BOM Bekijk Berichten
                                Dit lijkt een me voltreffer van Landrover.
                                Ben benieuwd of ik er veel in het straatbeeld ga zien.
                                in Knokke toch wel...
                                in mijn ogen toch meer opzichtig dan elegant, en heeft de klasse niet van een Range
                                zal door het leven gaan als the poor man's Range...

Comment

• Wat een zalig stuurtje!
                                  freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                                    Wat een zalig stuurtje!
                                    ik vind dat net het minste van heel de kar... veel te diep
                                    2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                      in Knokke toch wel...
                                      in mijn ogen toch meer opzichtig dan elegant, en heeft de klasse niet van een Range
                                      zal door het leven gaan als the poor man's Range...
                                      Dat denk ik niet. The poor man's Range is de Sport, imo (al heeft die wel ook een sportiever imago, meer lifestyle SUV dan de echte Range) en de Discovery. Deze Evoque zie ik helemaal niet als poor man's Range maar als kleine lifestyle SUV voor (inderdaad) mensen die een auto kopen om wille van status en looks (waar ik ten andere geen problemen mee heb, zeker niet met het tweede). Ik denk dat die goed zal scoren bij de vrouwen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Dat denk ik niet. The poor man's Range is de Sport, imo (al heeft die wel ook een sportiever imago, meer lifestyle SUV dan de echte Range) en de Discovery. Deze Evoque zie ik helemaal niet als poor man's Range maar als kleine lifestyle SUV voor (inderdaad) mensen die een auto kopen om wille van status en looks (waar ik ten andere geen problemen mee heb, zeker niet met het tweede). Ik denk dat die goed zal scoren bij de vrouwen...
                                        Range Rover maakt sowieso geen modellen voor Poor Men, vind ik.
                                        De Range Sport is in mijn ogen dan ook helemaal geen afkalvertje van de grote Range, net zomin als een ML een klein broertje zou zijn van een GL bijvoorbeeld. Het zijn gewoon andere modellen. De Land Disco heeft daarnaast ook weer een andere roeping.

Deze Evoque past perfect in de Land Rover line-up en is brengt een leuke diversifiëring, vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Ik noem dit geen poor man's range (niet dat ik wil zeggen dat ik niet arm ben ofzo ) maar als je thuis de andere modellen in je garage hebt staan vind ik een evoque een mooie aanvulling en tevens voldoet deze wagen compleet aan mijn eisen ; sportief, knap, luxe en alle mogelijke opties zijn beschikbaar !

Comment

Working...
                                          X