Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Range Rover Evoque

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• evoque

ik heb maar 1000euro korting gekregen (in NL dan)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
      Nieuwe klanten ca. 5-7 %

Bestaande (grote) klanten ca. 8-10%
      Dan hoop ik dat ze me als grote klant verwelkomen...thanks.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
        ik heb maar 1000euro korting gekregen (in NL dan)
        oei ! dat is nog geen 3%...

Comment

• Ben deze "zomer" eens gaan kijken in de lounge aan zee; interesse laten blijken en er zat deze week een uitnodiging voor de officiele presentatie in de bus ... opvolging zit goed bij land rover

Ondertussen al een offerte laten maken, prijs valt toch dik tegen als je het een béétje in orde wilt doen
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Net hetzelfde gehad, lounge gaan kijken, zogenaamd Vip uitnodiging in Brugge, die gasten laten er geen gras over groeien.

Comment

• Vanaf wanneer kan je hem bezichtigen bij de dealers?
              "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten
                Vanaf wanneer kan je hem bezichtigen bij de dealers?
                Komende week

Comment

• Volgens LR-site vanaf 23 september. Ik ga, wss iets later, toch eens gaan kijken.

Comment

• Gisteren een vrachtwagen gezien met allemaal Evoque's op. Allemaal wit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Super Dooper Bekijk Berichten
                      Gisteren een vrachtwagen gezien met allemaal Evoque's op. Allemaal wit.
                      Flashback naar 2006 gemaakt zeker?!
                      1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                      2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                      2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk Berichten
                        Volgens LR-site vanaf 23 september. Ik ga, wss iets later, toch eens gaan kijken.
                        Ik en mijn vader gaan wss ook eens kijken. Hij ziet z'on Evoque wel zitten ter vervanging van zijn huidige Range Rover Sport, maar we denken dat hij te klein gaat uitvallen tov de Sport.
                        "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• evoque vs RR sport: is geen vergelijking

Comment

• welke fleet kortingen geven ze? hebben ze business packs? kvrees ook dat hij iets te klein gaat uitvallen.
                            sigpic

Comment

• lelijkste auto dat ze ooit geproduceerd hebben
                              totaal verlies van het oude engelse karakter ervan
                              ziet eruit als een concept car dat niet af is
                              spijtig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GauthierDD Bekijk Berichten
                                lelijkste auto dat ze ooit geproduceerd hebben
                                spijtig
                                Dat is persoonlijke smaak natuurlijk.
                                Het mag in uw ogen het lelijkste model ooit zijn,
                                de Evoque zal verkopen als zoete broodjes...

Comment

• Daarstraks opweg naar Diest een truck gezien met 6 Evoque's op. Zeer knappe auto ! Spacy

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GauthierDD Bekijk Berichten
                                    lelijkste auto dat ze ooit geproduceerd hebben
                                    spijtig
                                    Gegarandeerd een verkoopsucces!
                                    Overpriced misschien maar zal ruim (kapitaalkrachtig-trendy) publiek aanspreken zoals het Mini concept.

Comment

• zondag ene zien rijden op E17 (tussen Gent - St-NIklaas)

gevolgd door 2 Freelanders? (ben ni zeker) (Engelse nrplates)

wel kleiner dan ik had verwacht

Comment

• Vandaag een uitnodiging gekregen dat ie vanaf 24/9 bij Peeters te bekijken is
                                        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• ik vind het een prachtkar
                                          There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

Working...
                                          X