Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
het zicht naar achter zal wel nihil zijn vree sik. dat is dus een goede reden om overal goed door te vliegen. dan hoef je niet steeds achter u te kijken om een achterligger te laten inhalen.
en dan?
dat scheelt hem amper 800€ met de belgische basisprijs. daarvoor ga ik niet naar england shoppen. temeer je bij de basis in engeland niet de opties kan nemen die je hier in belgie wel kan aanduiden.
deze heb ik geconfigureerd en ligt mooi in men budget
Pure met de 2.2td 150pk motor met manuele bak en 4wd (indien de 2wd gaat er een 2200€ af, maar ik vermoed dat je zo'n bak beter in 4wd neemt?)
-buitenkleur: sumatra black
-20inch zwarte velgen
-binnenkleur: ebony leder met ebony stof
-ebony zwarte dakhemel
-clear view pack (led mistlampen, xenon, licht en regensensor)
-auto airco
-privacy glas
-electrische buitenspiegels
totaalprijs 38760 zonder de korting
Geen nav (wat ik in uw geval nog kan begrijpen) en geen automaat
automaat twijfel ik enorm net zoals de 2wd of 4wd.
zou dat allemaal eerst eens willen testen.
gps: het grote scherm is mooier maar daar zoveel €€€€€€ voor bijleggen, néh. ik trek al 10j men plan met men tomtom one, en dat bakje doet dat nog goed. af en toe kom ik wel een rond punt tegen dat hij niet wist. (logisch als je al 10j geen update gehad hebt) en een baan die hij niet weet zijn, maar ik trek men plan daarmee.
zijn er eigenlijk al gedetailleerde tests verschenen in de boekjes?
af en toe zag je die vluchtige tests, maar ik zou graag eens een uitvoerige lezen.
automaat twijfel ik enorm net zoals de 2wd of 4wd.
zou dat allemaal eerst eens willen testen.
gps: het grote scherm is mooier maar daar zoveel €€€€€€ voor bijleggen, néh. ik trek al 10j men plan met men tomtom one, en dat bakje doet dat nog goed. af en toe kom ik wel een rond punt tegen dat hij niet wist. (logisch als je al 10j geen update gehad hebt) en een baan die hij niet weet zijn, maar ik trek men plan daarmee.
zijn er eigenlijk al gedetailleerde tests verschenen in de boekjes?
af en toe zag je die vluchtige tests, maar ik zou graag eens een uitvoerige lezen.
In de Mondieu zit er toch een NAvi in?
Zowiezo, ik vind het echt een dikke kar die Evoque!!
Vanmiddag op de ring van Brussel mijn eerste in't wild gezien...was een witte 3 deurs.
Die achterruit is echt wel érreg klein....voor de rest knappe wagen.
Comment