Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Range Rover Evoque

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 7000 is wel erg veel, de opportunisten van lr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
      mijn Evoque:
      TD4 handgeschakeld 4WD 5-door Dynamic
      Firenza Red(metallic)
      Panorama dak
      Verve Theme interieur (zwart met rood)
      Ebony hemelbekleding
      Parkeerassistentie voor
      Achteruitcamera
      Privacy glas
      Harddrive navigatiesysteem
      Geen type aanduiding
      Airco achter

Firenza Red

Sportzetels vergeten?

Comment

• nee niet vergeten, bewust niet besteld......

Comment

• zodra de auto binnen is, ga ik naar THE UK voor deze velgen:
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
            ik heb nooit een automaat gehad dus ik mis het ook niet)))))
            en het is 7000 euro duurder
            Omwille van een hoger uitrustingsniveau?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
              als ik die foto's zie.......
              verkocht!

het zicht naar achter zal wel nihil zijn vree sik. dat is dus een goede reden om overal goed door te vliegen. dan hoef je niet steeds achter u te kijken om een achterligger te laten inhalen.
              Nu moet je mij toch eens vertellen hoe je dat doet, een achterligger inhalen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                en dan?
                dat scheelt hem amper 800€ met de belgische basisprijs. daarvoor ga ik niet naar england shoppen. temeer je bij de basis in engeland niet de opties kan nemen die je hier in belgie wel kan aanduiden.

deze heb ik geconfigureerd en ligt mooi in men budget

Pure met de 2.2td 150pk motor met manuele bak en 4wd (indien de 2wd gaat er een 2200€ af, maar ik vermoed dat je zo'n bak beter in 4wd neemt?)
                -buitenkleur: sumatra black
                -20inch zwarte velgen
                -binnenkleur: ebony leder met ebony stof
                -ebony zwarte dakhemel
                -clear view pack (led mistlampen, xenon, licht en regensensor)
                -auto airco
                -privacy glas
                -electrische buitenspiegels
                totaalprijs 38760 zonder de korting

Schitterende configuratie

Aan't kijken voor uwe Ford te vervangen?

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                Lees nog eens opnieuw
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Land Rover opnieuw meest reparatiegevoelig 30-07-2011 11:20

hoe mooi hij ook mag zijn, een beetje nuchterheid bij aankoop kan geen kwaad
                  je weet dan ook wat je te wachten staat en dat is ok als je dat er bij wil nemen

Land Rover opnieuw meest reparatiegevoelig 30-07-2011 11:20

Onderzoek van de 250 populairste automodellen in Groot-Brittannië heeft uitgewezen dat Land Rover (nog steeds) de slechtste i.c. meest storinggevoelige producten maakt. Met name de Range Rover, nota bene het visitekaartje van het merk is een ramp: meer dan de helft van de eigenaren krijgt te maken met mankementen waarvan de reparatiekosten omgerekend 600 euro bedragen. Ook de Range Rover Sport, de Discovery en de vorige generatie Freelander zijn qua betrouwbaarheid een ramp, met als gevolg dat Land Rover helemaal onderaan eindigt in de betrouwbaarheidstatistiek

voor het ganse artikel:

Last edited by carman; 13/10/2011, 12:40.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                    -te laten inhalen- staat er
                    wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                      Schitterende configuratie

Aan't kijken voor uwe Ford te vervangen?
                      nog een jaartje wachten, maar de markten afschuimen kan nooit kwaad.
                      wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door carman Bekijk Berichten
                        je weet dan ook wat je te wachten staat en dat is ok als je dat er bij wil nemen

http://www.autointernationaal.nl/artikel.php?id=19429

uitgenomen de Freelander (en nog...) zijn blijkbaar 99% van de RR's lease- of bedrijfswagen
                        de gebruikers hebben dus geen boodschap aan onderhouds- en reparatiekosten, die in het huurkontrakt vervat worden; trouwens, ze zullen wel nog een (en ander) wagen(s) in hun garage staan als de RR plots uitvalt
                        met het aantal RR's op de baan, blijkt dit wel geen onoverkomenlijk probleem te zijn
                        mijn dichtste buur die met RR rijdt heeft er wel ... twee !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                          u trouwens, ze zullen wel nog een (en ander) wagen(s) in hun garage staan als de RR plots uitvalt

Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                          mijn dichtste buur die met RR rijdt heeft er wel ... twee !
                          voor als er ééntje in panne staat zeker?
                          wimoptiek.be op

Comment

• in dat artikel komt benz er ook niet goed uit

zo'n uitkomsten zijn vooral wat opdrachtgever of grootstse sponsor betaalt

hoe meer erop zit, zal kapot gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              in dat artikel komt benz er ook niet goed uit

zo'n uitkomsten zijn vooral wat opdrachtgever of grootstse sponsor betaalt

hoe meer erop zit, zal kapot gaan
                              ook het verkoopsaantal doet mee.
                              als er 2 CL's verkocht worden en er zit ééntje met een panne is er 50% malcontent.

als er van de 50.000 honda's jazz 100 met defecten zitten.....

lijkt me toch logisch dat exclusievere wagens statistisch gezien meer pannes hebben
                              wimoptiek.be op

Comment

• Al enkele in 't wild gespot, maar ik ben er niet mega weg van. Basisprijs had ik wel hoger geschat, sta ik toch van te kijken in de positieve zin!

Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                                ik heb nooit een automaat gehad dus ik mis het ook niet)))))
                                en het is 7000 euro duurder
                                Hmm, dat denk je maar Ik treed bobo bij, al is €7000 écht wel met de haren getrokken....
                                Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• voor mij is autorijden=handbak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door carman Bekijk Berichten

Onderzoek van de 250 populairste automodellen in Groot-Brittannië heeft uitgewezen dat Land Rover (nog steeds) de slechtste i.c. meest storinggevoelige producten maakt. Met name de Range Rover, nota bene het visitekaartje van het merk is een ramp: meer dan de helft van de eigenaren krijgt te maken met mankementen waarvan de reparatiekosten omgerekend 600 euro bedragen. Ook de Range Rover Sport, de Discovery en de vorige generatie Freelander zijn qua betrouwbaarheid een ramp, met als gevolg dat Land Rover helemaal onderaan eindigt in de betrouwbaarheidstatistiek

voor het ganse artikel:

http://www.autointernationaal.nl/artikel.php?id=19429
                                    Ik rij al 3,5 jaar met een Discovery (125.000 km) en ben nog nooit moeten binnengaan voor een mankement. Naar het schijnt zou de miserie wel eens beginnen rond 140.000 km maar tegen dan is ie ingeruild . Wat mij meer stoort zijn de korte onderhoudsintervallen (iedere 20.000) en de belabberde service in de garage. Vanaf januari terug klant bij BMW

Ik hoor wel dat eigenaars van een Range en Range sport meer problemen hebben. Wat de Range betreft kan ik er niet over oordelen. Wat de sport betreft verbaast dit mij toch enigszins aangezien zowel onderstel, motor als versnellingsbak identiek zijn aan de Discovery.

Comment

• 7000€ meer is wat overdreven hoor.
                                      volgens de site
                                      td4 man 35600
                                      td4 auto 38000

sd4 auto 38400
                                      sd4 auto 40800

wel enkel bij de 4wd, de 2wd is sowieso man.
                                      wimoptiek.be op

Comment

• toch 5000 blijkbaar van basisdiesel naar goekoopste automaat

veel centen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          toch 5000 blijkbaar van basisdiesel naar goekoopste automaat

veel centen
                                          komt omdat je de 2wd met de 4wd moet vergelijken dan.
                                          wimoptiek.be op

Comment

Working...
                                          X