Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Range Rover Evoque

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• idd, en dat in een segment waar autobak ondertussen een standaardgegeven is, neigt dat serjeus naar beurzen snijden

Comment

• bwoah 'k weet niet.
      ik zou ze alletwee eens willen testrijden.
      ik zie er niet tegen op om in de pot te roeren, maar het is ook zo dat ik telkens ik uit men broer z'n passat met dsg stap, het wel een beetje mis.
      't is een gewoonte denk ik.
      eens je er alle dagen mee rondbolt kan je het niet meer missen, maar voorlopig heb ik er geen last van. komt ook doordat het vrouwtje nog nooit automaat gereden heeft, en zij dus ook de boot wat afhoud van die manier van rijden.
      wimoptiek.be op

Comment

• Wat ik me afvraag voelt hij niet traag aan?
        De prestaties op papier zijn toch maar heel gewoontjes vergeleken met zijn concurrenten.

Comment

• Kan je mij zeggen welke garage deze korting van 8 - 10 % geeft? Want dan bestel ik hem morgen daar!

Comment

• Evoque

Comment

• Comment

• Comment

• zijn echte of copy recaro`s ?
                  1991 Audi S2 coupe
                  2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• als je range rover evoque recaro goegelt

krijg je dit op youtube

This is the all new Range Rover Evoque equipped with the dynamic version 3 door car. It has the optional $9000, Recaro seat pack along with sport shadow chro...

ik veronderstel van wel, omdat in beschrijving recaro seat pack komt

Comment

• Het zijn exact dezelfde zetels als in de Jaguar XK-R 'S' !!!!

Echte recaro's dus ..

Heb spijt dat ik mijn bestelling nietmeer kan wijzigen of ik zou ze er nog bij genomen hebben..

Comment

• bwa recaro's op zich zijn wel super om te zien maar ik vind 't er een beetje over om zoiets in de evoque te zien... hoort eerder in een sport-wagen pur sang. En de standaard range rover zetels vind ik eigenlijk ook al genoeg steun geven en ogen ook al fancy/luxe/en tikkeltje sportief.

Comment

• idd
                          heb er deze middag ingezeten en ze zitten al sportief genoeg. op een diesel zou ik ze sowieso al niet nemen qua zicht en eigenlijk op de benzine ook niet. zoiets hoort niet echt in een suv.
                          overkill in mijn ogen
                          wimoptiek.be op

Comment

• Dit weekend twee gespot in Knokke in het wild, een zilvergrijze 5 deurs en een zwarte 3 deurs.

Mijn eerste op de openbare weg.

vooral die zilvergrijze 5 deurs was enorm knap

Comment

• Ik heb er van de week een uurtje mee gereden het ging om de SD4 automaat. Wat een wagen zeg. Ik vind hem GEWELDIG knap(vrouwtje wind hem niet zo mooi.)

Leuk gadget was het automatisch parkeren. Indrukwekkend hoe hij zich zo perfect wist te parkeren en op de mm.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                Het zijn exact dezelfde zetels als in de Jaguar XK-R 'S' !!!!

Echte recaro's dus ..

Heb spijt dat ik mijn bestelling nietmeer kan wijzigen of ik zou ze er nog bij genomen hebben..
                                Waarom heb je toen nog getwijfeld? Want je zei:
                                Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                Ik wil hem sowieso fully loaded, volleder en full black ..

Want de Dynamic Plus is dan echt 'volleder'. De bovenkant van het dasboard is dan nog volledig afgewerkt in dat Oxford leder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                  Waarom heb je toen nog getwijfeld? Want je zei:

Want de Dynamic Plus is dan echt 'volleder'. De bovenkant van het dasboard is dan nog volledig afgewerkt in dat Oxford leder.
                                  Omdat ik ergens een lijn wou trekken, vind hem zo al te duur voor wat het is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                    Omdat ik ergens een lijn wou trekken, vind hem zo al te duur voor wat het is.
                                    Ah oké, dacht dat die optie toen nog niet te verkrijgen was ofzo. De verkoper in Wilrijk melde me ook dat de Pure versie niet meer(voorlopig althans) te verkrijgen was.

Maar sowieso vind ik de bovenkant van het dashboard zonder leder zéér kwaliteitsvol/zacht van materiaal.

Tevreden van de garage in Hasselt?
                                    Last edited by ; 23/10/2011, 17:16.

Comment

• Mooi ding, zeker in het zwart of rood, enkel de achterkant is wat minder
                                      Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• ik heb ab-so-luut niets met salontractors - ook wel bekend als SUV's - maar de Evoque, daar draai ik toch wel mijn hoofd voor om. Mooie bak, gefeliciteerd. Al vind ik de manier waarop ze dat chroom op de achterbumper hebben vormgegeven nét iets minder geslaagd. Maar dat is dan ook het enige.

Comment

• Ik vind hem heel knap en heb zelfs overwogen of dit niet men volgende zou kunnen worden, alleen vond ik +/- 65.000 (zonder korting, wel redelijk veel opties) toch wel heel veel.

Comment

Working...
                                          X