idd, en dat in een segment waar autobak ondertussen een standaardgegeven is, neigt dat serjeus naar beurzen snijden
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Range Rover Evoque
Collapse
X
-
bwoah 'k weet niet.
ik zou ze alletwee eens willen testrijden.
ik zie er niet tegen op om in de pot te roeren, maar het is ook zo dat ik telkens ik uit men broer z'n passat met dsg stap, het wel een beetje mis.
't is een gewoonte denk ik.
eens je er alle dagen mee rondbolt kan je het niet meer missen, maar voorlopig heb ik er geen last van. komt ook doordat het vrouwtje nog nooit automaat gereden heeft, en zij dus ook de boot wat afhoud van die manier van rijden.
Comment
-
Comment
-
bwa recaro's op zich zijn wel super om te zien maar ik vind 't er een beetje over om zoiets in de evoque te zien... hoort eerder in een sport-wagen pur sang. En de standaard range rover zetels vind ik eigenlijk ook al genoeg steun geven en ogen ook al fancy/luxe/en tikkeltje sportief.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenHet zijn exact dezelfde zetels als in de Jaguar XK-R 'S' !!!!
Echte recaro's dus ..
Heb spijt dat ik mijn bestelling nietmeer kan wijzigen of ik zou ze er nog bij genomen hebben..
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenIk wil hem sowieso fully loaded, volleder en full black ..
Want de Dynamic Plus is dan echt 'volleder'. De bovenkant van het dasboard is dan nog volledig afgewerkt in dat Oxford leder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenWaarom heb je toen nog getwijfeld? Want je zei:
Want de Dynamic Plus is dan echt 'volleder'. De bovenkant van het dasboard is dan nog volledig afgewerkt in dat Oxford leder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenOmdat ik ergens een lijn wou trekken, vind hem zo al te duur voor wat het is.
Maar sowieso vind ik de bovenkant van het dashboard zonder leder zéér kwaliteitsvol/zacht van materiaal.
Tevreden van de garage in Hasselt?
Comment
-
ik heb ab-so-luut niets met salontractors - ook wel bekend als SUV's - maar de Evoque, daar draai ik toch wel mijn hoofd voor om. Mooie bak, gefeliciteerd. Al vind ik de manier waarop ze dat chroom op de achterbumper hebben vormgegeven nét iets minder geslaagd. Maar dat is dan ook het enige.
Comment
Comment