Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind hem heel knap en heb zelfs overwogen of dit niet men volgende zou kunnen worden, alleen vond ik +/- 65.000 (zonder korting, wel redelijk veel opties) toch wel heel veel.
Voor 65.000€ heb je hem full genomen(zelfs nog alle accessoires erbij genomen)
Zaterdag een offerte laten maken en hem/haar eens in het echt kunnen aanvoelen. Schitterende wagen en subliem afgewerkt vanbinnen. Maar kan wel enorm prijzig worden: de 4 getoonde modellen kwamen niet onder de 60K EUR, en dat voor een mini range...
Nu de reguliere verkoper was met verlof: waarom zit er zo'n prestatieverschil tussen de manuele en automatische bak? Voor de 150pk is dit 1,2 sec, wat in mijn ogen zéér veel is. Iemand hier er verklaring voor?
Ik kreeg als zelfstandige zo 6% korting, ik veronderstel dat hier nog wat marge is...?
(...) waarom zit er zo'n prestatieverschil tussen de manuele en automatische bak? Voor de 150pk is dit 1,2 sec, wat in mijn ogen zéér veel is. Iemand hier er verklaring voor?
my 2 cents : dat zal wel liggen aan de afstelling van de autobak om niet té ongunstige CO2-waarden te moeten melden, vergeleken met de manuele bak
Zaterdag een offerte laten maken en hem/haar eens in het echt kunnen aanvoelen. Schitterende wagen en subliem afgewerkt vanbinnen.
Awel, dat begrijp ik nu ni sé, ik ben er enkele weken geleden ook naar gaan kijken.
Iedereen spreekt hier altijd over de sublieme afwerking, maar ik kan dat echt niet bijtreden.
Bij de binnenafwerking wordt er dikwijls met harde plastiek gewerkt (vakken in de deur, delen van het dashboard (onderaan, etc). En nee, die is niet weg als je alles met leder overtrekt!
Zo'n plastiek versie die er echt goedkoop uitziet. Ik heb diezelfde opmerking gemaakt over de X1 en X3 van BMW.
Ik rij zelf met een 5-reeks (F11) en daar is alles van een zachte kunststof, die enigzins meeveert als je er aan trekt of duwt.
persoonlijk kan ik niet begrijpen dat iedereen dat:
1) een sublieme afwerking vind
2) daar dan nog 50K of meer wil voor neertellen
als ik dan zie naar de 5-reeks van BMW, dan wil ik daar graag 50K voor neertellen omdat de afwerking ECHT subliem is!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Ik vind hem heel knap en heb zelfs overwogen of dit niet men volgende zou kunnen worden, alleen vond ik +/- 65.000 (zonder korting, wel redelijk veel opties) toch wel heel veel.
Ik volg u wel...als ik dan toch +60K moet uitgeven dan toch liever ne 5-reeks
Comment