een om de 6 maanden naar de keuring ... ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Range Rover Evoque
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenfotos van de Evoque of de A5?
Evoque is nog niet binnen,het is vakantie in THE UK
ik verwacht hem begin volgende week1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenik heb hem gewoon in NL besteld.
ze hebben wel 2 weken vakantie gehad in the UK.....
Verschil in prijs lijkt me niet zo de moeite te zijn ...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichteneen om de 6 maanden naar de keuring ... ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenAh, OK, dacht dat je hem in de UK besteld had omdat je daarover sprak
Verschil in prijs lijkt me niet zo de moeite te zijn ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenmijn Td4 4wd is binnen (al een week).
wat een geweldige auto is dit zeg: heerlijk
ik vind alleen dat de remmen te zacht zijn (ivm Audi remmen).
Ik vind de prestaties van een TD4 ondermaats, zelfs die van een SD4 zijn niet helemaal mijn goesting. Chippen enzo zal snel gebeuren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtende auto weegt wel bijna 1700kg.
ik ben zeer tevreden, je koopt ook geen Evoque om snel te rijden, daarvoor heb ik iets anders
ik zal een paar fotos plaatsen
Dan rijd je echt met een zeer sportieve wagen, die echt vooruit gaat ..
Comment
-
Range roover evoque
Hallo iedereen;
Vandaag mocht ik mijn nieuwe evoque ophalen bij dealer.
Hier even een paar fotos van de wagen.
Als opties heb ik dynamic pack,climate pack,elektr kofferdeksel.
Hopelijk heb ik er een goede wagen aan want is mijn eerste rr en heb altijd met toyota jeeps gereden.
Groeten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenFoto's ?
Ik vind de prestaties van een TD4 ondermaats, zelfs die van een SD4 zijn niet helemaal mijn goesting. Chippen enzo zal snel gebeuren.
Ik ben vorige week met zo'n TD4 gaan rijden.
Was aangenaam verrast van het rijgedrag (baanvastheid, chassis), ik kwam er iig niet misselijk terug uit wat bij bvb de XC60 wel het geval was. En qua motor vond ik het in stadsverkeer goed meevallen, niet snel, maar ook niet traag, gewoon vlot. En toen draaide ik de autostrade op ... en na 2 minuten wist ik het al dat het niet goed ging komen ... die motor is echt wel te licht en te sloom voor die auto. En 't is niet omdat ik een pak meer pk's gewoon ben ofzo, maar als ik die bvb vergelijk met de 1.6D in de Countryman dan rij ik daar 10x liever mee dan met de Evoque.
Interieur is echt wel dik in orde, pano-dak is echt aangenaam, afwerking is gewoonweg heel goed.
Het infotainmentsysteem mogen ze echter houden ... traag, traag, zei ik het al eerder ... traag.
Het ziet er heel mooi uit, maar qua bediening toch niet top ...
Al bij al een mooie, leuke wagen ... spijtig van de te lichte motorLast edited by WoKe; 20/01/2012, 00:08.So far 233 rondjes op dé ring
Comment
-
Hallo allemaal,
Hoe zit het met de beloofde leveringstermijnen?
Worden die zo een beetje aangehouden of ondervinden sommige toekomstige Evoque-rijders serieus vertragingen?
De mijne heb ik eind september besteld en levering is normaal gezien voor maart-april.
Links en rechts hoor ik nu dat er voor sommige serieus vertragingen zijn ( hoe meer opties, hoe erger blijkbaar).
Iemand al ervaringen ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi A5 Bekijk BerichtenHallo allemaal,
Hoe zit het met de beloofde leveringstermijnen?
Worden die zo een beetje aangehouden of ondervinden sommige toekomstige Evoque-rijders serieus vertragingen?
De mijne heb ik eind september besteld en levering is normaal gezien voor maart-april.
Links en rechts hoor ik nu dat er voor sommige serieus vertragingen zijn ( hoe meer opties, hoe erger blijkbaar).
Iemand al ervaringen ???
Besteld in maart 2011 en levering was voorzien voor oktober/november 2011..
Nu is hij sinds deze week eindelijk in productie en zal ik hem dus volgende week of de week erachter eindelijk hebben. Uiteindelijk zal ik dan toch tevreden zijn als de wagen er is.
Ik wou wel één met adaptive dynamics want dat maakt van die wagen een heel andere dan één zonder ! En die waren in het begin niet te leveren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mestdag geert Bekijk BerichtenHallo iedereen;
Vandaag mocht ik mijn nieuwe evoque ophalen bij dealer.
Hier even een paar fotos van de wagen.
Als opties heb ik dynamic pack,climate pack,elektr kofferdeksel.
Hopelijk heb ik er een goede wagen aan want is mijn eerste rr en heb altijd met toyota jeeps gereden.
Groeten
Comment
-
gefeliciteerd met de aanwinst !
het is wel onvoorzichtig dat je op het Internet beelden vrijgeeft die je wagen te gemakkelijk identificeren : je verschijnt met je eigen naam en je nummerplaat, voor iemand uit je streek is het dan niet moeilijk op de wagen te lokaliseren
niet iedereen heeft goede bedoelingen !
Comment
Comment