Al testgereden met de TD4 en die reed heel goed. Om een prijsvergelijking te maken met een full option B klasse zit je rond de 40.000 euro. Dat is haalbaar met de eD4 tweewielaandrijving. Iemand daar al mee testgereden? Valt dat goed mee?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Range Rover Evoque
Collapse
X
-
Ben aan het uitkijken om eentje te bestellen in de UK
best wel wat te besparen ivm met ons landje.. ook kortere levertermijnen
grootste verschil is dat adaptive dynamics en navigatie standaard zijn op de dynamic uitvoering. vr mijn config scheelt het een goede 7000 euro zonder rekening te houden met eventuele korting
Comment
-
Daarnet ben ik een koppel tegengekomen die omwille van de VAA hun RR Sport 2.7d wegdoen. Ze willen een RR Evoque, maar vertelden dat deze toch nog een CO2-uitstoot van 174gr CO2 heeft. Dat is eigenlijk nog redelijk veel, temeer een X3 2.0d onder de 150gr zit. Toch gaan ze de Evoque kopen, waar ik ze volledig kan in volgen. Deze is echt tig keer knapper dan de inspiratieloze X3.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Twinclutch Bekijk BerichtenZou sowieso dynamic zijn met zwart dak.. Indus valt dan al beter mee lijkt me?
Indus + zwart dak = geslaagd
Comment
-
hier mijn schoonheid
ik wil wel andere velgen:
1. originele velgen: mat zwart poedercoaten
2. 20inch mat zwart crosworth van KahnBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Twinclutch Bekijk BerichtenTwijfel tussen de volgende kleuren:
ipanema, indus of fuji
toch wel erg knap zo in het ipanema grey
Zeker niet te flets en gaat goed samen met het zwarte dak en andere zwarte details van de Dynamic-uitvoering."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Twinclutch Bekijk BerichtenBen aan het uitkijken om eentje te bestellen in de UK
best wel wat te besparen ivm met ons landje.. ook kortere levertermijnen
grootste verschil is dat adaptive dynamics en navigatie standaard zijn op de dynamic uitvoering. vr mijn config scheelt het een goede 7000 euro zonder rekening te houden met eventuele korting
niet echt de moeite om al het papierwerk te doen vond ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenhier mijn schoonheid
2. 20inch mat zwart crosworth van Kahn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenhier mijn schoonheid
2. 20inch mat zwart crosworth van Kahn
Comment
-
ik zou toch 2x nadenken voor te gaan naar zwarte velgen
zeker op SUV's komt dan een immens (zwart ;-) ) gat op hoogte van de wielen : zwarte wielkastelijst, normaal (zwarte...) opening tussen wielkast en band, zwarte band, zwarte velg...
onafgezien de maat van de velgen, alles oogt gewoon zwart, het lijkt of je op standard staalvelgen rijdt zonder wieldeksels; ok voor een Defender, maar toch niet echt gepast voor een Evoque
als je dat mooi vindt, doen, maar ik laat het aan anderen
het enig voordeel is dat je alles duchtig een hele winter kan laten vervuilen, zonder maar één keer de wielen te wassen
iedereen zijn visie, natuurlijk !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door standardfreak Bekijk BerichtenIk heb volgende week mijn range rover evoque... ik heb hem echter besteld zonder panoramisch dak maar zou dit toch nog graag willen... zijn er mogelijkheden om dit nog te laten inbouwen? en wat kost dit?
Even informeren bij Carglass,zij steken Webasto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door standardfreak Bekijk BerichtenIk heb volgende week mijn range rover evoque... ik heb hem echter besteld zonder panoramisch dak maar zou dit toch nog graag willen... zijn er mogelijkheden om dit nog te laten inbouwen? en wat kost dit?
Nageplaatste daken rammelen en lekken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenheeft iemand zijn Evoque al laten tunnen? (chip)
ik zit te denken om het door Zip-tuning te laten doen.
Comment
Comment