Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Range Rover Evoque

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Al testgereden met de TD4 en die reed heel goed. Om een prijsvergelijking te maken met een full option B klasse zit je rond de 40.000 euro. Dat is haalbaar met de eD4 tweewielaandrijving. Iemand daar al mee testgereden? Valt dat goed mee?

Comment

• Ben aan het uitkijken om eentje te bestellen in de UK

best wel wat te besparen ivm met ons landje.. ook kortere levertermijnen

grootste verschil is dat adaptive dynamics en navigatie standaard zijn op de dynamic uitvoering. vr mijn config scheelt het een goede 7000 euro zonder rekening te houden met eventuele korting

Comment

• Daarnet ben ik een koppel tegengekomen die omwille van de VAA hun RR Sport 2.7d wegdoen. Ze willen een RR Evoque, maar vertelden dat deze toch nog een CO2-uitstoot van 174gr CO2 heeft. Dat is eigenlijk nog redelijk veel, temeer een X3 2.0d onder de 150gr zit. Toch gaan ze de Evoque kopen, waar ik ze volledig kan in volgen. Deze is echt tig keer knapper dan de inspiratieloze X3.
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Twijfel tussen de volgende kleuren:

ipanema, indus of fuji

toch wel erg knap zo in het ipanema grey

Comment

• Fuji zou ik niet nemen, belachelijk moeilijk kleur om te onderhouden maar 't past wel op een Evoque tbh... Indus Silver komt pover over op een Evoque dus: Ipanema!

Comment

• Zou sowieso dynamic zijn met zwart dak.. Indus valt dan al beter mee lijkt me?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Twinclutch Bekijk Berichten
                Zou sowieso dynamic zijn met zwart dak.. Indus valt dan al beter mee lijkt me?
                Ik vind van wel, of een rode Evoque is ook schitterend irl

Indus + zwart dak = geslaagd

Comment

• hier mijn schoonheid

ik wil wel andere velgen:
                  1. originele velgen: mat zwart poedercoaten
                  2. 20inch mat zwart crosworth van Kahn
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

Twijfel tussen de volgende kleuren:

ipanema, indus of fuji

toch wel erg knap zo in het ipanema grey

Ik zou kiezen voor Ipanema Sand. Onlangs de Evoque in deze kleur (met zwart dak) gespot in Hasselt, ik was echt verrast door deze knappe kleur.
                    Zeker niet te flets en gaat goed samen met het zwarte dak en andere zwarte details van de Dynamic-uitvoering.
                    "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

Ben aan het uitkijken om eentje te bestellen in de UK

best wel wat te besparen ivm met ons landje.. ook kortere levertermijnen

grootste verschil is dat adaptive dynamics en navigatie standaard zijn op de dynamic uitvoering. vr mijn config scheelt het een goede 7000 euro zonder rekening te houden met eventuele korting
                      toen ik daarvoor keek scheelde dat een 1500€
                      niet echt de moeite om al het papierwerk te doen vond ik.
                      wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                        hier mijn schoonheid

heel knappe verschijning.
                        wimoptiek.be op

Comment

hier mijn schoonheid

Heb je meer foto's van je wagen met de zwarte velgen ?

Comment

• ik zou toch 2x nadenken voor te gaan naar zwarte velgen
                            zeker op SUV's komt dan een immens (zwart ;-) ) gat op hoogte van de wielen : zwarte wielkastelijst, normaal (zwarte...) opening tussen wielkast en band, zwarte band, zwarte velg...
                            onafgezien de maat van de velgen, alles oogt gewoon zwart, het lijkt of je op standard staalvelgen rijdt zonder wieldeksels; ok voor een Defender, maar toch niet echt gepast voor een Evoque
                            als je dat mooi vindt, doen, maar ik laat het aan anderen
                            het enig voordeel is dat je alles duchtig een hele winter kan laten vervuilen, zonder maar één keer de wielen te wassen
                            iedereen zijn visie, natuurlijk !

Comment

• de velgen heb ik nog niet, ben nog aan het nadenken....
                              de cosworth velgen zijn mat zwart met een rood randje..

Comment

• Welke kortingen zijn er te krijgen op een Evoque? In België, en de UK?

Alvast bedankt!

Comment

• panoramisch dak

Ik heb volgende week mijn range rover evoque... ik heb hem echter besteld zonder panoramisch dak maar zou dit toch nog graag willen... zijn er mogelijkheden om dit nog te laten inbouwen? en wat kost dit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door standardfreak Bekijk Berichten
                                    Ik heb volgende week mijn range rover evoque... ik heb hem echter besteld zonder panoramisch dak maar zou dit toch nog graag willen... zijn er mogelijkheden om dit nog te laten inbouwen? en wat kost dit?

Even informeren bij Carglass,zij steken Webasto.

Comment

• heeft iemand zijn Evoque al laten tunnen? (chip)
                                      ik zit te denken om het door Zip-tuning te laten doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door standardfreak Bekijk Berichten
                                        Niet doen.

Nageplaatste daken rammelen en lekken.

Comment

heeft iemand zijn Evoque al laten tunnen? (chip)
                                          ik zit te denken om het door Zip-tuning te laten doen.
                                          Beter bij BR Perfomance of bij Apec laten doen.

Comment

Working...
                                          X