Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Range Rover Evoque

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• toen ik met de si4 op stap was en dan heb ik nog niet overdreven hard gereden zat het verbruik op 16,7 liter..
    BMW X5 45e

Comment

• Mijn Evoque zal er zo uitzien:

5 deurs SD4 Dynamic Fuji White
      Zwart leder
      20" Shadow chrome style 7
      Tech pack
      18" reservewiel
      zwarte hemelbekleding
      verwarmbare voorzetels
      3de hoofsteun
      pano dak
      Donkere ramen
      camera achteraan
      Aeroflip spoiler
      airco ventilatie achter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Axe80 Bekijk Berichten
        Mijn Evoque zal er zo uitzien:

5 deurs SD4 Dynamic Fuji White
        Zwart leder
        20" Shadow chrome style 7
        Tech pack
        18" reservewiel
        zwarte hemelbekleding
        verwarmbare voorzetels
        3de hoofsteun
        pano dak
        Donkere ramen
        camera achteraan
        Aeroflip spoiler
        airco ventilatie achter

Proficiat met de aankoop! De mijne is min of meer dezelfde en zal kortlings aankomen.... Hij was 2 maanden geleden toegekomen maar helaas met een verkeerde (vergeten) optie waardoor ik hem geweigerd heb... de nieuwe komt binnen dit en een maandje...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
          toen ik met de si4 op stap was en dan heb ik nog niet overdreven hard gereden zat het verbruik op 16,7 liter..
          16.7 liter ? het bewijs dat deze voertuigen technisch verouderd zijn en niet meer thuis horen in deze tijd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Braambes Bekijk Berichten
            16.7 liter ? het bewijs dat deze voertuigen technisch verouderd zijn en niet meer thuis horen in deze tijd.
            Moeilijk is dat niet. Onlangs testrit gedaan met nieuwe golf 1.6 TDI en mijn gemiddelde was toen 9.4l

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexieke Bekijk Berichten
              Proficiat met de aankoop! De mijne is min of meer dezelfde en zal kortlings aankomen.... Hij was 2 maanden geleden toegekomen maar helaas met een verkeerde (vergeten) optie waardoor ik hem geweigerd heb... de nieuwe komt binnen dit en een maandje...
              Bedankt!
              Jou verhaal is minder, wat hadden ze vergeten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Braambes Bekijk Berichten
                Een auto van bijna 2 ton. Op benzine. Met de aerodynamica van een zeecontainer. Tijdens een testrit, waarbij je niet ergens heen aan het rijden bent maar aan 't inschatten of je de meerkost van 240 pk ook écht voelt. Met automaat. En nog eens met permanente vierwielaandrijving. Lijkt 16,7 liter je dan echt veel? Als je op Spritmonitor kijkt, zie je meer realistische cijfers staan.

En dat de motor verouderd is, lijkt me sterk. Hij komt uit de Ford-reeks vandaan, waar hij o.a. grote sier maakt in de Mondeo.

[edit] tenzij je bedoelde dat SUV's niet meer van deze tijd zijn, but that's a different can of worms.
                Last edited by ; 08/01/2013, 21:42.

Comment

Moeilijk is dat niet. Onlangs testrit gedaan met nieuwe golf 1.6 TDI en mijn gemiddelde was toen 9.4l
                  Vergeten schakelen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
                    Vergeten schakelen?
                    Nee hoor, weet ook wel dat bij normaal gebruik rond de 6 à 7l zal zitten.
                    Gewoon om aan te tonen dat een testrit meestal het normale verbruik niet weergeeft.

Comment

Nee hoor, weet ook wel dat bij normaal gebruik rond de 6 à 7l zal zitten.
                      Gewoon om aan te tonen dat een testrit meestal het normale verbruik niet weergeeft.
                      Dat lijkt me nog steeds aan de hoge kant. Ik zit met m'n cabrio al onder de 6 liter, het lijkt me dat je met een Golf 1.6 toch makkelijk onder de 5 moet geraken. Maar dit geheel terzijde, want met een Evoque heeft dat natuurlijk weinig meer te maken.

Comment

Bedankt!
                        Jou verhaal is minder, wat hadden ze vergeten?
                        Ach sommigen zullen het dom vinden maar ik vond het belangrijk: ik woon midden in een stad en moet vaak om halfzes s ochtends vertrekken. Gezien de soms aangename temperaturen had ik dus voorverwarming besteld (met timer en afstandbediening) waardoor hij mooi warm is en klaar voor vertrek en je niet moet krabben... dit was helaas verwisseld met een andere optie waardoor ik koos om hem niet mee te nemen. Momenteel probeert men alles op te lossen - wanneer ik de afloop ken post ik de positieve of negatieve ervaringen wel :-)

Comment

• Gekregen per e-mail.....

GRATIS TECH PACK

Land Rover biedt u het Tech Pack aan op Range Rover Evoque tot eind januari 2013.
                          Op Pure modellen bedraagt het klantenvoordeel € 2.820 btwi en omvat het Tech Pack:
                          - Afgeboorde stoffen interieurtapijten
                          - Personaliseerbare sfeerverlichting voor het interieur
                          - 'Meridian' audiosysteem van 380 watt met subwoofer en 10 luidsprekers, mp3-compatibel
                          - 8" kleurenaanraakscherm van hoge resolutie in de middenconsole
                          - 'Audio Connectivity System' (iPod-aansluiting & dubbele usb-aansluiting)
                          - Bluetooth™ audiostreaming
                          - Bluetooth™ telefoonverbinding (Personal Telephone Integration)
                          - 18" lichtmetalen velgen met 7 spaken in 'Sparkle Silver' afwerking, Style 2
                          - Decoratieve sierlijsten in 'Dark Atlas' afwerking in de uithoeken van de voorbumper

Op Prestige en Dynamic modellen bedraagt het klantenvoordeel € 3.250 btwi en omvat het Tech Pack:
                          - Automatische airconditioning met pollenfilter, luchtkwaliteitssensor en automatische hercirculatie
                          - 'HDD' navigatiesysteem met harde schijf die eveneens dienst doet als audio/video-server met een
                          opslagcapaciteit van 10 cd's (= virtuele cd-lader), inclusief intuïtieve spraakbediening
                          'Say What You See' (SWYS), TMC-functie en 4x4-infocenter
                          - Elektrisch bediende kofferklep (opening & sluiting)
                          - Deurdrempelplaten vooraan met fosforblauw verlichte Range Rover-identificatie
                          - Railing in de kofferlaadvloer, met verplaatsbare/verwijderbare sjorringen
                          - Parkeersensoren vooraan (Park Distance Control)

Comment

• [QUOTE=doc29;4857072]Bossie: heb je ervaring met Apec?
                            ze hebben stage 1 en 2 (210 en 240pk)....

Nog iemand met ervaring in tuning van RR evoque?

Comment

• Daar ben ik ook wel benieuwd naar... ik wil ook graag tunen, stage 2 als dat mogelijk is maar ik zie enkel stage 1 tot 200pk staan bij Heinz.

Comment

• Weet er iemand of de afneembare trekhaak op de evoque ook volledig onzichtbaar is als deze verwijderd is?

Comment

• IMG_0126.jpg
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Axe80 Bekijk Berichten
                                  Weet er iemand of de afneembare trekhaak op de evoque ook volledig onzichtbaar is als deze verwijderd is?
                                  Aansluitingen blijven zichtbaar, zie foto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GIN-072 Bekijk Berichten
                                    Gekregen per e-mail.....

GRATIS TECH PACK

Meridian' audiosysteem van 380 watt met subwoofer en 10 luidsprekers, mp3-compatibel
                                    Mmm. Een echt pareltje. Staat ook in de Jag van mijn schoonbroer. Daarmee is het Infinity systeem van Opel goedkoop speelgoed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi A5 Bekijk Berichten
                                      [ATTACH=CONFIG]94585[/ATTACH]

Aansluitingen blijven zichtbaar, zie foto
                                      Bedankt.
                                      Zou er aftermarket geen bestaan dat dit niet zichtbaar is?

Comment

Bedankt.
                                        Zou er aftermarket geen bestaan dat dit niet zichtbaar is?
                                        Ik was er destijds naar op zoek voor de cabrio (uiteindelijk niet gedaan), en Bosal had er:

Of ze die ook maken voor de Evoque weet ik niet, maar een telefoontje of e-mail lost die vraag wel op

Comment

• Ondertussen al iemand gevonden.
                                          Een haak van Westfalia, foto's gekregen waar er één op gemonteerd staat en je ziet het niet als de haak er niet op zit.

Comment

Working...
                                          X