toen ik met de si4 op stap was en dan heb ik nog niet overdreven hard gereden zat het verbruik op 16,7 liter..
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Range Rover Evoque
Collapse
X
-
Mijn Evoque zal er zo uitzien:
5 deurs SD4 Dynamic Fuji White
Zwart leder
20" Shadow chrome style 7
Tech pack
18" reservewiel
zwarte hemelbekleding
verwarmbare voorzetels
3de hoofsteun
pano dak
Donkere ramen
camera achteraan
Aeroflip spoiler
airco ventilatie achter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Axe80 Bekijk BerichtenMijn Evoque zal er zo uitzien:
5 deurs SD4 Dynamic Fuji White
Zwart leder
20" Shadow chrome style 7
Tech pack
18" reservewiel
zwarte hemelbekleding
verwarmbare voorzetels
3de hoofsteun
pano dak
Donkere ramen
camera achteraan
Aeroflip spoiler
airco ventilatie achter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtentoen ik met de si4 op stap was en dan heb ik nog niet overdreven hard gereden zat het verbruik op 16,7 liter..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Braambes Bekijk Berichten16.7 liter ? het bewijs dat deze voertuigen technisch verouderd zijn en niet meer thuis horen in deze tijd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexieke Bekijk BerichtenProficiat met de aankoop! De mijne is min of meer dezelfde en zal kortlings aankomen.... Hij was 2 maanden geleden toegekomen maar helaas met een verkeerde (vergeten) optie waardoor ik hem geweigerd heb... de nieuwe komt binnen dit en een maandje...
Jou verhaal is minder, wat hadden ze vergeten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Braambes Bekijk Berichten16.7 liter ? het bewijs dat deze voertuigen technisch verouderd zijn en niet meer thuis horen in deze tijd.
En dat de motor verouderd is, lijkt me sterk. Hij komt uit de Ford-reeks vandaan, waar hij o.a. grote sier maakt in de Mondeo.
[edit] tenzij je bedoelde dat SUV's niet meer van deze tijd zijn, but that's a different can of worms.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Axe80 Bekijk BerichtenMoeilijk is dat niet. Onlangs testrit gedaan met nieuwe golf 1.6 TDI en mijn gemiddelde was toen 9.4l
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk BerichtenVergeten schakelen?
Gewoon om aan te tonen dat een testrit meestal het normale verbruik niet weergeeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Axe80 Bekijk BerichtenNee hoor, weet ook wel dat bij normaal gebruik rond de 6 à 7l zal zitten.
Gewoon om aan te tonen dat een testrit meestal het normale verbruik niet weergeeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Axe80 Bekijk BerichtenBedankt!
Jou verhaal is minder, wat hadden ze vergeten?
Comment
-
Gekregen per e-mail.....
GRATIS TECH PACK
Land Rover biedt u het Tech Pack aan op Range Rover Evoque tot eind januari 2013.
Op Pure modellen bedraagt het klantenvoordeel € 2.820 btwi en omvat het Tech Pack:
- Afgeboorde stoffen interieurtapijten
- Personaliseerbare sfeerverlichting voor het interieur
- 'Meridian' audiosysteem van 380 watt met subwoofer en 10 luidsprekers, mp3-compatibel
- 8" kleurenaanraakscherm van hoge resolutie in de middenconsole
- 'Audio Connectivity System' (iPod-aansluiting & dubbele usb-aansluiting)
- Bluetooth™ audiostreaming
- Bluetooth™ telefoonverbinding (Personal Telephone Integration)
- 18" lichtmetalen velgen met 7 spaken in 'Sparkle Silver' afwerking, Style 2
- Decoratieve sierlijsten in 'Dark Atlas' afwerking in de uithoeken van de voorbumper
Op Prestige en Dynamic modellen bedraagt het klantenvoordeel € 3.250 btwi en omvat het Tech Pack:
- Automatische airconditioning met pollenfilter, luchtkwaliteitssensor en automatische hercirculatie
- 'HDD' navigatiesysteem met harde schijf die eveneens dienst doet als audio/video-server met een
opslagcapaciteit van 10 cd's (= virtuele cd-lader), inclusief intuïtieve spraakbediening
'Say What You See' (SWYS), TMC-functie en 4x4-infocenter
- Elektrisch bediende kofferklep (opening & sluiting)
- Deurdrempelplaten vooraan met fosforblauw verlichte Range Rover-identificatie
- Railing in de kofferlaadvloer, met verplaatsbare/verwijderbare sjorringen
- Parkeersensoren vooraan (Park Distance Control)
Comment
-
IMG_0126.jpgOorspronkelijk geplaatst door Axe80 Bekijk BerichtenWeet er iemand of de afneembare trekhaak op de evoque ook volledig onzichtbaar is als deze verwijderd is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GIN-072 Bekijk BerichtenGekregen per e-mail.....
GRATIS TECH PACK
Meridian' audiosysteem van 380 watt met subwoofer en 10 luidsprekers, mp3-compatibel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi A5 Bekijk Berichten[ATTACH=CONFIG]94585[/ATTACH]
Aansluitingen blijven zichtbaar, zie foto
Zou er aftermarket geen bestaan dat dit niet zichtbaar is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Axe80 Bekijk BerichtenBedankt.
Zou er aftermarket geen bestaan dat dit niet zichtbaar is?
Of ze die ook maken voor de Evoque weet ik niet, maar een telefoontje of e-mail lost die vraag wel op
Comment
Comment