Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wordt hij ook vinniger in zn eerste? Ik heb hem sinds gisteren en ik moet zeggen dat ik wat teleurgesteld ben als je doordrukt dat het toch wel even duurt voor je wat voelt...
Na enkele daagjes spelen met de nieuwe auto ben ik ontgoocheld over de voorverwarming. Heeft iemand deze optie ook en ook issues of net niet ermee? Linkje
Je mag rekenen op 10 - 15 % korting. Deze brandstofverslinders hebben nu eenmaal meer last van de crisis dan andere merken.
Vooraleer zulke uitlatingen te doen, zou ik me toch eerst eens beter informeren. Land Rover draait dankzij de Evoque super goed de laatste tijd en doorstaat de crisis een pak beter dan heel wat 'mainstream' merken.
Klopt, ben eens bij de land rover dealer geweest voor een testrit met deze evoque.
deze wist mij te zeggen dat die net op tijd kwam en er al een serieus wachtlijst staat voor zo-eentje.
De klassieke Range Rover heeft dan wat meer last van de VAA e.d.
Heb sedert vrijdag mijn Evoque.
Wat een wagen!
Is super om mee te rijden, krachtig zeer comfortabel en stil, sportief en superafwerking.
Is wel even wennen hoe de mensen staren naar de wagen.
Comment