Oorspronkelijk geplaatst door Axe80
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Range Rover Evoque
Collapse
X
-
Mijn rode SD4 dynamic aut met zwart dak w verwacht in mei. Graag zou ik de ervaring delen van personen die hun SD4 hebben laten chiptunen. Hun ervaring en of tevredenheid. Reeds diverse bedrijven van chiptuning gecontacteerd i v m prijzen en rezultaten maar zie het bos door de bomen niet meer. Dus graag de ervaring van mensen die effectief een chiptuning van hun SD4 laten doen hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Axe80 Bekijk Berichten[ATTACH=CONFIG]95396[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]95397[/ATTACH]
Snel wat foto's gemaakt met gsm.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemerk Bekijk BerichtenMijn rode SD4 dynamic aut met zwart dak w verwacht in mei. Graag zou ik de ervaring delen van personen die hun SD4 hebben laten chiptunen. Hun ervaring en of tevredenheid. Reeds diverse bedrijven van chiptuning gecontacteerd i v m prijzen en rezultaten maar zie het bos door de bomen niet meer. Dus graag de ervaring van mensen die effectief een chiptuning van hun SD4 laten doen hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemerk Bekijk BerichtenMijn rode SD4 dynamic aut met zwart dak w verwacht in mei. Graag zou ik de ervaring delen van personen die hun SD4 hebben laten chiptunen. Hun ervaring en of tevredenheid. Reeds diverse bedrijven van chiptuning gecontacteerd i v m prijzen en rezultaten maar zie het bos door de bomen niet meer. Dus graag de ervaring van mensen die effectief een chiptuning van hun SD4 laten doen hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk BerichtenIk had gisteren op 't linkervak een SD4 in m'n kont hangen, dus om hem vrij baan te geven leg ik 't gas erop. Tot mij verbazing geraakte hij niet mee. Nochtans is mijn kar ook niet van de lichtste (Saab én cabrio, go figure), en ook niet de meest krachtige. 't Zal misschien op conto zijn van de grotere luchtweerstand? Tuning lijkt me op 't eerste gezicht alvast niet overbodig.
Tijdens de testrit met de sd4 heb ik nooit het gevoel gehad om power te kort te komen. Mijn vorige wagen had 204pk en was van nul zeker sneller maar ik had het gevoel dat de Evoque sneller was in de hernemingen. Nu een sprint van nul naar 100 in 8,5sec. kan je niet traag noemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemerk Bekijk BerichtenTestrit gedaan met sd4 en de si4 . SD4 super in hernemingen,Si4 super in optrekken.
Vond de SD4 zeker niet traag, maar het mag gerust wat pittiger!
en 0-100 in 8,5 sec zal je in de praktijk wellicht niet lukken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk BerichtenIk had gisteren op 't linkervak een SD4 in m'n kont hangen, dus om hem vrij baan te geven leg ik 't gas erop. Tot mij verbazing geraakte hij niet mee. Nochtans is mijn kar ook niet van de lichtste (Saab én cabrio, go figure), en ook niet de meest krachtige. 't Zal misschien op conto zijn van de grotere luchtweerstand? Tuning lijkt me op 't eerste gezicht alvast niet overbodig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenWaarom zou je perse iemand willen volgen die om de één of andere reden volgas geeft ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenDie man achter je had waarschijnlijk geen zin om de maximum snelheid te overschrijden. Waarom zou je perse iemand willen volgen die om de één of andere reden volgas geeft ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenOm bijvoorbeeld uw portefeuille terug te vragen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenWaarom zou je perse iemand willen volgen die om de één of andere reden volgas geeft ?
Comment
-
"Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenOmdat het leuk is tiens !!!
Comment
Comment