Oorspronkelijk geplaatst door Yves_0016
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Range Rover Evoque
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yves_0016 Bekijk Berichten(en de clou is dat Jorssen eigenlijk ook eigenaar van Metropool Zuid is... go figure...)
Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk BerichtenBedankt voor je feedback. Ik zou wel gaan voor de TD4, dus denk dat het verbruik hier wat lager zal zijn. Ik ben niet bekend met de dealer, zijnde Land Rover Hasselt. Iemand ervaringen? Tot nu toe hebben ze me wel al goed verder geholpen.
Nu de laatste keer naar Benaets (of toinneke voor diegene die 'm kennen) in Hoepertingen wel geweest, omdat de onderhoudsprijzen van LR Hasselt toch te duur worden voor een auto van 6 jaar oud."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenAh is dat ook van die holding rond Jan Adriaenssens. Ik wist wel dat LR Hasselt en Metropool van 'm was.
Mijn vader is daar ongeveer 10 jaar klant geweest, eerst met RR P38 en dan met RRS. Niets op aan te merken qua service, ze hebben er o.a. voor gezorgd dat de zingende pont nog onder garantie werd vervangen ondanks de verstreken termijn.
Nu de laatste keer naar Benaets (of toinneke voor diegene die 'm kennen) in Hoepertingen wel geweest, omdat de onderhoudsprijzen van LR Hasselt toch te duur worden voor een auto van 6 jaar oud.
Ik heb een voorstel ontvangen voor een maintenance contract van ongeveer 150€ per maand zonder banden. Is dit interessant?
Comment
-
Een 285pk & 400 Nm sterke RR Evoque Autobiography Dynamic.
Meer info: http://newsroom.jaguarlandrover.com/...geneva_170214/"Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Phoenix Oranje noemt die kleur. Gaat die Evoque inderdaad heel goed af.
Het Stormer Orange op de eerste generatie RRS ook altijd heel knap gevonden."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenPhoenix Oranje noemt die kleur. Gaat die Evoque inderdaad heel goed af.
Het Stormer Orange op de eerste generatie RRS ook altijd heel knap gevonden.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten- verbruik: nu 11L gemiddeld op 20dkm, hoofdzakelijk autostrade aan 130 op cc
Vorige week Vrijdag avond van Antwerpen naar Oostduinkerke, met een SD4 Automaat dus, met de 20" velgen, pano dak,... Kortom, zowat alles die de wagen meer doet verbruiken. 2 volwassenen 2 kinderen en bagage, rond Gent 15 min file en voor de rest tussen de 120 en de 140 gereden. Gemiddeld verbruik voor dat traject 8,4...
Er moet toch echt iets fout zijn met Uw wagen, of Uw vrouw liegt over haar rijstijl...
Comment
-
2 weken terug heb ik een aanvraag gedaan op de website van de dichtstbijzijnde dealer om een proefrit te maken met een evoque(omdat deze wagen een goede kans maakt om mijn huidige wagen te vervangen)maar ik heb tot op heden nog altijd niets gehoord.het komt bij mij over dat het hun geen bal kan schelen dat ik een potentiele nieuwe klant ben!enkele weken terug ook een aanvraag gedaan bij BMW voor een testrit met een X3 en daar duurde dat nog niet half zo lang en een zeer goede service er boven op!
Comment
-
@Yves_0016:
Als ik deze test zou doen met mijn Touareg (laatste model, 3.0 V6 -245pk), dan zou ik daar minstens nog 0.5l af doen!!
Ik doen zowat enkel 'lange ritten' en meet steeds mijn verbruik. Soms haal ik zelfs waarden lager dan 7l/100km als ik bijvoorbeeld van Kortrijk naar Genk rijd ofzo...
Mijn touareg heeft 4*4, automaat, pano-dak, 20'' wielen en heel de santeboetiek
Mijn vorige X5 (laatste face-lift model) met zelfde opties/toestanden, zat daar enkele tienden boven.
Ik vind 8.4 voor dergelijke wagen/motor/.... dus bijzonder veel en stimuleert me nogmaals nog meer om mij volgende keer niet te laten verleiden door alle marketing (van producenten, overheid, groene jongens) om een 4cilinder motor te kiezen....
(ik wil bijvoorbeeld de touareg ruilen voor een CLS shooting brake waar je kan kiezen tussen een 250cdi of een 350cdi....t zal dus zeker de laatste worden)
teizman
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoB Bekijk Berichten2 weken terug heb ik een aanvraag gedaan op de website van de dichtstbijzijnde dealer om een proefrit te maken met een evoque(omdat deze wagen een goede kans maakt om mijn huidige wagen te vervangen)maar ik heb tot op heden nog altijd niets gehoord.het komt bij mij over dat het hun geen bal kan schelen dat ik een potentiele nieuwe klant ben!enkele weken terug ook een aanvraag gedaan bij BMW voor een testrit met een X3 en daar duurde dat nog niet half zo lang en een zeer goede service er boven op!2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk BerichtenAl 2x een testrit aangevraagd bij landrover. Tweemaal geen antwoord gekregen..
Comment
-
't was er vandaag bijna mee afgelopen...Camion dacht efkes vanop het rechter rijvak links over te draaien zonder in z'n spiegels te kijken... Nog bijna kunnen ontwijken maar rechts achteraan toch camion meegepakt en op trottoir tot stilstand waarbij ik nog een betonnen paalke vooraan meepakte...
Last edited by Yves_0016; 24/03/2014, 20:32.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenMoet je niet vragen hoe goed je zal geholpen worden wanneer je met een probleem aan je wagen zit. Als zelfs de geur van geld niet meer motiveert...
Ben een tijdje terug met mijn vrouw bij Ford (Permeke op A12), Skoda (ergens in Hoboken), Kia (A12), Opel (Gman A12), Alfa (Ter Linde of zo A12), Fiat (Ter Linde of zo A12), Mazda (ook op A12 dacht ik), VW (Y&N Claessen A12) en Audi (ook Claessen A12) geweest voor een kleine auto'k voor mijn vrouw. Was verschrikkelijk. Onvoorstelbaar hoe je bij sommige (de meeste??) garages behandeld wordt.
Ik zou nu wel nooit een test aanvragen via zo een automatisch formulier op een website.
Comment
Comment