Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Range Rover Evoque
Collapse
X
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yves_0016 Bekijk Berichten't was er vandaag bijna mee afgelopen...Camion dacht efkes vanop het rechter rijvak links over te draaien zonder in z'n spiegels te kijken... Nog bijna kunnen ontwijken maar rechts achteraan toch camion meegepakt en op trottoir tot stilstand waarbij ik nog een betonnen paalke vooraan meepakte...
Comment
-
Hallo, Ik heb vorige week een Evoque gekocht. Er was gelukkig ééntje in stock die bijna alles had wat ik wilde....(anders 4a5maanden wachten)... op één ding na natuurlijk. Het is een evoque pure en deze heeft een 5inch scherm. Kan je dit 5 inch scherm vervangen door een 8inch aanraakscherm zoals in de hogere versies?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ne Vesse Bekijk BerichtenHallo, Ik heb vorige week een Evoque gekocht. Er was gelukkig ééntje in stock die bijna alles had wat ik wilde....(anders 4a5maanden wachten)... op één ding na natuurlijk. Het is een evoque pure en deze heeft een 5inch scherm. Kan je dit 5 inch scherm vervangen door een 8inch aanraakscherm zoals in de hogere versies?2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil: (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk BerichtenAlles kan (denk ik), maar ik denk niet dat ze het zullen vervangen tegen de prijs van wat deze als optie zou kosten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yves_0016 Bekijk BerichtenDit zinnetje bleef op de een of andere manier door mijn hoofd spoken, dus zelf eens geprobeerd.
Vorige week Vrijdag avond van Antwerpen naar Oostduinkerke, met een SD4 Automaat dus, met de 20" velgen, pano dak,... Kortom, zowat alles die de wagen meer doet verbruiken. 2 volwassenen 2 kinderen en bagage, rond Gent 15 min file en voor de rest tussen de 120 en de 140 gereden. Gemiddeld verbruik voor dat traject 8,4...
Er moet toch echt iets fout zijn met Uw wagen, of Uw vrouw liegt over haar rijstijl...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoB Bekijk Berichten2 weken terug heb ik een aanvraag gedaan op de website van de dichtstbijzijnde dealer om een proefrit te maken met een evoque(omdat deze wagen een goede kans maakt om mijn huidige wagen te vervangen)maar ik heb tot op heden nog altijd niets gehoord.het komt bij mij over dat het hun geen bal kan schelen dat ik een potentiele nieuwe klant ben!enkele weken terug ook een aanvraag gedaan bij BMW voor een testrit met een X3 en daar duurde dat nog niet half zo lang en een zeer goede service er boven op!
Niets meer van gehoord.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malvo Bekijk BerichtenTwee weken terug ook eens geïnformeerd bij een Land Rover dealer naar hun demo Evoque die ik zag staan, ergens op een evenement. Ze gingen mij terugbellen omdat hun verkoper met kennis over die wagen niet aanwezig was.
Niets meer van gehoord.
Sent from somewhere, using TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Ze zijn voor dit jaar toch al uitverkocht. Waarom zouden ze zich nu dan moe maken. Ook denk ik dat zij denken dat echte geïnteresseerden minstens telefonisch contact opnemen.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenZe zijn voor dit jaar toch al uitverkocht. Waarom zouden ze zich nu dan moe maken. Ook denk ik dat zij denken dat echte geïnteresseerden minstens telefonisch contact opnemen.
Sent from somewhere, using TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yves_0016 Bekijk BerichtenDit zinnetje bleef op de een of andere manier door mijn hoofd spoken, dus zelf eens geprobeerd.
Vorige week Vrijdag avond van Antwerpen naar Oostduinkerke, met een SD4 Automaat dus, met de 20" velgen, pano dak,... Kortom, zowat alles die de wagen meer doet verbruiken. 2 volwassenen 2 kinderen en bagage, rond Gent 15 min file en voor de rest tussen de 120 en de 140 gereden. Gemiddeld verbruik voor dat traject 8,4...
Er moet toch echt iets fout zijn met Uw wagen, of Uw vrouw liegt over haar rijstijl...
Is hier ook een SD4 automaat met alles op en aan behalve pano dak. Dus daaraan ligt het niet.
Het stoort mij vooral dat, wanneer ik vergelijk met een Cayenne diesel, die laatste met een sportievere rijstijl, 2 liter minder verbruikt. Als ik met de evoque rij, stoor ik mij aan de archaïsche automaat en diens schakelgedrag. En eigenlijk in het algemeen aan de twee cilinders die hij te kort heeft
Een Evoque met een drieliter zescilinder en die negentraps ZF, ik denk dat ik er dan wel graag mee zou rijden en makkelijker vrede zou kunnen nemen met het verbruik.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Hi,
Ik ben van plan een evoque te kopen en heb net een offerte laten maken , het wordt een pure met het "Tech pack"
opties:
reservewiel
intelligence pack
aut dimmende binnenspiegel
privacy glass
ledmistlichten
xenon lichten
airo achteraan.
Nu krijg ik al direct 8.5% korting zonder nog maar een woord te reppen.
Is dit een degelijke korting? ook was mijn vraag of ze bij range rover wel eens "aktie's" doen, zoals in september doen veel merken acties zoals extra's enzo. het Tech Pack zou er altijd zijn zei de dealer.
Kunnen jullie hier wat feedback over geven?
Comment
-
Jaar geleden kreeg mijn zus toch ook maar zoiets. Maar als ik me niet vergis is er momenteel toch een serie met gratis pano dak en gps? (of is dit het tech pack?)
Gisteren eens op de boordcomputer gekeken van mijn zusje. Die verbruikt maar 6.7 liter en rijdt vrij goed door. Vond dat een mooi resultaat.
Wat aan te raden is de zwarte dakhemel. Anders zijn de dakstijlen en de dakbekleding in licht grijs uitgevoerd en da's echt niet mooi.
Comment
-
Is deze hier al gekend ?
Comment
-
Dat het Verenigd Koninkrijk vandaag bijna een deelstaat armer was, weerhoudt Jaguar Land Rover er niet van om de 'Inspired by Britain'-serie te lanceren. Het eerste model in de Britse kleuren is de Range Rover Evoque.
De speciale Evoque SW1 wordt op de autosalon van Parijs onthuld, maar JLR heeft alvast wat beelden vrijgegeven. Het koetswerk is voornamelijk rood, maar het Britse gevoel zit 'm in de details. De spiegelkappen zijn voorzien van de Union Jack, evenals de achterspoiler. Bovendien wordt de Evoque SW1 op 20-inch lichtmetaal met witte glans, gezet.
Binnenin verandert er niet veel, behalve voor handschakelaars. Zij krijgen namelijk een printje met de Britse vlag op hun versnellingspook. Niet Brits, maar wel handig is de head-updisplay die gebruikmaakt van lasertechnologie. Volgens JLR lijdt het vernieuwde systeem niet onder zonnestralen en zijn de kleuren en scherpte enorm verbeterd.
De Evoque SW1 verschijnt halverwege oktober in de showrooms; prijzen worden nog bekend gemaakt.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment