Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Range Rover Evoque

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vind het een zeer knappe evolutie van het Range Rover-dna. Knap gedaan.
    freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Svenheymans Bekijk Berichten
      Ik heb er mijn bedenkingen bij..
      Op de site van autoscout staat een vanaf prijs van 45000 euro..
      Sorry maar voor zo'n kleine wagen is dit heel veel geld.
      Premium of niet
      Prijs van de nieuwe X3 begint ook pas van 40k, niettemin blijft het heel veel geld voor een dergelijke wagen.

Comment

• echt mmoi interieur concept met die hoge transmissietunnel
        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Bron: www.autoweek.nl
          freude am fahren

Comment

freude am fahren

Comment

freude am fahren

Comment

• Zou deze Range ook terreincapaciteiten hebben?
                freude am fahren

Comment

• In de pure versie AWD met terreinresponse gaan er vele achterblijven in het terrein
                  BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
                    Heb hem gezien op het salon in parijs.
                    They must be kiddin...
                    Staat die daar nu nog?

Wat vind je daar nu niet geslaagd aan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                      Ik zal één van de eerste zijn in Hasselt, doch wisten ze me in de garage op voorhand te verwittigen dat hij met wat opties (gadgetfreak ) niet onder de 50k van mij zal zijn ..
                      Ai, ai, ai, één van de eerste exemplaren van een nieuwe Range.

DIKKE MISERIE GEGARANDEERD !!!

En ik spreek (jammer genoeg) uit ervaring.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten

Miljaar, en dat gat is nog gatlelijk ook !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten

Ah ja, vandaar uw nickname.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                              Dat design heeft toch totaal geen deftige proporties? Die neus helt belachelijk veel naar voor en de kont is compleet samengenepen.

Dit is hoe een RR coupe-suv er moet uitzien.

I ² that
                              bmw 116d sportshatch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten

doet mij denken aan die engelsman die het kotsbeu was dat hij zijn range om de haverklap moest laten herstellen, en dan maar zijn range volledig overkleefde met wat er allemaal mis aan was, die voor een range garage parkeerde tot grote ergernis van de range garagehouder.

uiteindelijk kreeg hij een nieuwe van range rover.

The owner of this Range Rover Sport HSE claims he has had nothing but problems with his £50,000 ($82,550) vehicle and took a dig at the automaker and the dealership in Colchester, Essex (UK) by parking his vehicle in front of the dealership with some unflattering remarks about the car. A note on the side of the Rover reads: “If you want trouble free motoring do not buy one of these!!!” while notes on the windows disclose the list of problems the owner faced, “Problems with . . . 6 front ball joints, 4 front arm bushes, new seat base, front and rear n/s [nearside] struts, full n/s suspension unit, anti-roll bar bushes, air con.”

Even though it is parked in front of the dealership, the staff is helpless in getting it removed because it is parked on a public road. The showroom has decided not to reveal the owner’s identity and as part of its “goodwill policy,” Land Rover has offered to help the owner “into a new vehicle.”
                                bmw 116d sportshatch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                  Het scherm van het infotainmentsysteem had hoger geplaatst moeten worden, lijkt me nu niet op de meest ideale ooghoogte te staan.
                                  Ge moet dan maar eens kijken waar dat in een Porsche 911 zit

Comment

• Feit, wie weet wordt het bij de opvolger van de 997 Panamera-gewijs hoger geplaatst.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                      Feit, wie weet wordt het bij de opvolger van de 997 Panamera-gewijs hoger geplaatst.
                                      Zal niet zo hoog staan als in de Panamera, maar wel een stukje hoger dan de huidige 911.

Sorry voor de off-topic.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                        Zal niet zo hoog staan als in de Panamera, maar wel een stukje hoger dan de huidige 911.

Sorry voor de off-topic.
                                        Blijft in beide gevallen (toekomstige 911 én Evoque) te laag.

Maar gebaseerd op deze foto's is het de enige kleine kritiek die ik op het interieur van de Evoque kan geven, want de rest ziet er piekfijn uit. Misschien een beetje weinig beenruimte achterin, maar je kan hier niet teveel verwachten, natuurlijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Svenheymans Bekijk Berichten
                                          Ik heb er mijn bedenkingen bij..
                                          Op de site van autoscout staat een vanaf prijs van 45000 euro..
                                          Sorry maar voor zo'n kleine wagen is dit heel veel geld.
                                          Premium of niet
                                          Op de site van vroom staat 35.000 euro (voor de 5-deurs).

http://www.vroom.be/nl/autonieuws/84...e-5-doors.html

Kent iemand een richtprijs?

Comment

Working...
                                          X