Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Range Rover Evoque

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Net nog is bij m'n dealer geïnformeerd:

Timing op dit ogenblik is als volgt :

- presentatie pre-build modellen salon Brussel Januari 2011
    - Indicatieve prijzen vanaf salon, definitieve prijzen tegen mei 2011
    - Showroom + voorstelling Dealers Europa september 2011

Ikke: zet al een afspraak in de agenda voor het autosalon en 01/09/11 staat ook al genoteerd met de blauwe balpen al klaar in de vestonzak
    Last edited by ; 07/12/2010, 18:28.

Comment

• Nieuws?

Comment

• hopelijk komt ie er,maar een Mondeo Cosworth 4x4 zou ook mooi zijn hé
        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Ik ben wat gaan kwijlen op het autosalon en heb intussen ook een prijslijst (indicatief momenteel, maar ze verkopen wel ) kunnen inkijken en heb reeds een offerte via 1 dealer, op die van de onze wacht ik nog maar die zij me al even te wachten tot ze een commerciële geste kunnen doen...

1000 stuks gevraagd door de invoerder, België krijgt er in 2011 uiteindelijk 400, waarvan er nu reeds 250 verkocht zijn.

Dynamic 3 deurs van op't salon:

Voor de moment is het nog even wachten op een deftige lijst, want ik mocht niets kopiëren...

Ik ga hem waarschijnlijk zo bestellen:

Basisprijs Dynamic: 48.800 euro

Dynamic 5 deurs (bodykit + zwart gelakte en aluminium accenten standaard, uitlaatlijn,...)
          5d = dochter + kinderstoel
          190pk diesel, 4x4, 6-traps automaat
          Indus Silver
          Pursuit interieur (zwart + ivory leder gecombineerd + contrasterende stiksels)
          20" Style 7 dark shadow velgen (zie foto's hierboven)
          Panoramisch dak + zwart gelakt dak en spoiler
          825w geluidsinstallatie
          Verwarmde zetels
          = totaalprijs momenteel excl. korting +-54.000 euro (ze weten wel wat vragen)

Ik heb nog wel een aantal weken tijd, ik wil de levering pas begin 2012 (jan/febr/maart) omdat ze enerzijds dan commercieel een deftig voorstel kunnen doen als de beursrush voorbij is en tevens rolt ie dan al een tijdje van de band, wat met een LR altijd een veilige keuze is!

PDF brochure die je op de beurs meekrijgt:
          Last edited by ; 22/01/2011, 13:26.

Comment

• Ik ga toch voor de coupé !!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
              Ik ga toch voor de coupé !!!!!
              Ik ook als ik geen dochter + kinderstoel moest meezeulen

Maarja, ik vond de daklijn van de 5d precies ook iets rustiger en beter doorlopen ( kan ook zijn om mezelf wijs te maken dat het de betere keus is en geen wijvenbak wordt )

Kleurstelling, velgen en bodykit moeten het een gezien machien maken
              => en wie weet nadien nog wat Project Kahn plastic op de wielkasten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koen_dr Bekijk Berichten
                Ik ben wat gaan kwijlen op het autosalon en heb intussen ook een prijslijst (indicatief momenteel, maar ze verkopen wel ) kunnen inkijken en heb reeds een offerte via 1 dealer, op die van de onze wacht ik nog maar die zij me al even te wachten tot ze een commerciële geste kunnen doen...

1000 stuks gevraagd door de invoerder, België krijgt er in 2011 uiteindelijk 400, waarvan er nu reeds 250 verkocht zijn.

Dynamic 3 deurs van op't salon:

Voor de moment is het nog even wachten op een deftige lijst, want ik mocht niets kopiëren...

Ik ga hem waarschijnlijk zo bestellen:

Basisprijs Dynamic: 48.800 euro

Dynamic 5 deurs (bodykit + zwart gelakte en aluminium accenten standaard, uitlaatlijn,...)
                5d = dochter + kinderstoel
                190pk diesel, 4x4, 6-traps automaat
                Indus Silver
                Pursuit interieur (zwart + ivory leder gecombineerd + contrasterende stiksels)
                20" Style 7 dark shadow velgen (zie foto's hierboven)
                Panoramisch dak + zwart gelakt dak en spoiler
                825w geluidsinstallatie
                Verwarmde zetels
                = totaalprijs momenteel excl. korting +-54.000 euro (ze weten wel wat vragen)

Ik heb nog wel een aantal weken tijd, ik wil de levering pas begin 2012 (jan/febr/maart) omdat ze enerzijds dan commercieel een deftig voorstel kunnen doen als de beursrush voorbij is en tevens rolt ie dan al een tijdje van de band, wat met een LR altijd een veilige keuze is!

PDF brochure die je op de beurs meekrijgt:
                http://www.landrover.com/content/be/...que-e-brochure
                Tegen mij hebben ze donderdag verteld dat deze voor 2011 al allemaal verkocht zijn

Comment

Ik ook als ik geen dochter + kinderstoel moest meezeulen

Maarja, ik vond de daklijn van de 5d precies ook iets rustiger en beter doorlopen ( kan ook zijn om mezelf wijs te maken dat het de betere keus is en geen wijvenbak wordt )

Kleurstelling, velgen en bodykit moeten het een gezien machien maken
                  Ik vond hem zeer mooi in het wit de 3 deurs , enkel is het wel nie simpel om daar in te "kruipen" achterin ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                    Ik vond hem zeer mooi in het wit de 3 deurs , enkel is het wel nie simpel om daar in te "kruipen" achterin ...

Hoeveel zouden die kuipzeteltjes kosten als optie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                      Tegen mij hebben ze donderdag verteld dat deze voor 2011 al allemaal verkocht zijn
                      Ik heb de info gisteren gekregen en ben donderdag bij een andere dealer geweest die ook nog gewoon bestellingen aanneemt hoor Wel levering tussen september en december 2011 (open dus)... + m'n eigen dealer besteld m'n samenstelling waarschijnlijk al en later handelen we dan alles verder af...

Bij Peeters te herentals waar ik binnengesprongen ben donderdag hadden ze er al een aantal verkocht en ze maakten toch voor mij nog een offerte op met bestelling en levering voor dit jaar... (ik wilde de optie- en prijslijst inkijken omdat m'n eigen dealer niet bij de deur is)
                      Last edited by ; 22/01/2011, 14:18.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koeni Bekijk Berichten
                        Hoeveel zouden die kuipzeteltjes kosten als optie?
                        +-4800 euro = zit in een is een optiepack met kuipstoelen, 10-delig elektrisch verstelbaar en speciale Winsor lederen bekleding voor het interieur met ik vermoed andere keuzes qua kleuren etc...

Comment

• Dat spel is duurder dan mijn range in

1999 kostte

Comment

• Wondermooie auto , toch zeker op foto.
                            Had hij wat vroeger uitgekomen dan was hij zeker een tegenkandidaat voor onze recentste aankoop (Bmw X1).

Wat zijn de afmetingen , l,b,h ?
                            Ik vind ze niet direct ergens terug op het net.

Comment

• Niemand die een dealer zo goed kent dat hij de prijslijst met specs en opties wil inscannen zodat wij hem in pdf kunnen raadplegen????

Ze hebben hem, want ik mocht hem donderdag inkijken, daar staat dus alles in, maar er werd nogal heilig over gedaan.... Pffff

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                1999 kostte
                                Dat was dan ook nog een P38 zeker.

Als je de nieuwe bekijkt en die prijzen... Oké, ze verkopen die met 20 tot 30 procent korting, en de Evoque wss voorlopig nog niet, maar dan blijft er een serieus verschil natuurlijk.
                                Terecht uiteraard

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                  Dat was dan ook nog een P38 zeker.

Als je de nieuwe bekijkt en die prijzen... Oké, ze verkopen die met 20 tot 30 procent korting, en de Evoque wss voorlopig nog niet, maar dan blijft er een serieus verschil natuurlijk.
                                  Terecht uiteraard
                                  Mijn allereerste auto was een P38, 2.5 DSE automaat !

Zo traag en zo lomp, maar ik mis hem zo..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                    Mijn allereerste auto was een P38, 2.5 DSE automaat !

Zo traag en zo lomp, maar ik mis hem zo..
                                    idem
                                    trage no nonsens kar
                                    4wieldriftend de bocht pakken
                                    kutbmw's op de snelweg durfden ook niet te dicht komen
                                    en ooit een vrachtwagentje uit de modder getrokken

als het kon kocht ik terug een 4.6 en liet benaets die in orde zetten

edit: en ik zat daar zo relax en comfy in...

Comment

Niemand die een dealer zo goed kent dat hij de prijslijst met specs en opties wil inscannen zodat wij hem in pdf kunnen raadplegen????

Ze hebben hem, want ik mocht hem donderdag inkijken, daar staat dus alles in, maar er werd nogal heilig over gedaan.... Pffff
                                      Ik had de prijslijst al bijna in mijn handen toen dat meisje vertelde dat ze die niet mochten meegeven

Comment

+-4800 euro = zit in een is een optiepack met kuipstoelen, 10-delig elektrisch verstelbaar en speciale Winsor lederen bekleding voor het interieur met ik vermoed andere keuzes qua kleuren etc...

De rode kuipzetels van diene witte evoque op het autosalon waren echt wel machtig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koeni Bekijk Berichten
                                          De rode kuipzetels van diene witte evoque op het autosalon waren echt wel machtig!
                                          Zeg wel

Comment

Working...
                                          X