Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Range Rover Evoque

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
    Gedurfd ontwerp, knappe snuit, rare kont...

Na het zien van de foto's:
    Gedurfd ontwerp, knappe snuit, knap interieur, (nog steeds) rare kont...

Comment

Tijdje niet in dit topic gekeken : interieur is zaaalig.

Wat een knappe bak, zou daar wel dagelijks mee rond willen snorren. Engines?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Kan wel bredere achterbanden gebruiken

Comment

De achterkant is wat uit proportie vind ik; een te kleine achterruit en te grote kofferklep.

Comment

Ik moet zeggen, ze hebben wel lef. Een quasi conceptachtig voertuig los in productie nemen.

Comment

Het interieur is schítterend, maar...

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Tijdje niet in dit topic gekeken : interieur is zaaalig.

Wat een knappe bak, zou daar wel dagelijks mee rond willen snorren. Engines?
                Er staan drie motoren op het programma. De 2.2 turbodiesel wordt leverbaar in twee varianten, een met 150 en een met 190 pk.

en

Een viercilinder benzine met directe inspuiting en turbo en variabele kleptiming. Het blok levert 240 pk, net zo veel als de 2.0 SCTi Ecoboost van Ford in de Mondeo levert.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlaCkBirD Bekijk Berichten
                  leuk tot ik de prijs zag, dacht dat het een duurdere qashqai ging worden, niet dus
                  Waar zie jij de officiele prijs staan ?

Comment

Fak ik ben zo blij dat ik al even aan het wachten ben op deze wagen, alleen is het nog meer als 14 maanden vooraleer ik hem in mijn bezit zal hebben.

Ik denk dat ik toch snel naar Parijs ga gaan om hem IRL te kunnen aanschouwen.

Ik wil hem sowieso fully loaded, volleder en full black ..

Comment

de poep vraagt om gewenning. spijtig is vooral dat de dakspoiler lager komt dan de feitelijke dakrand. nu loopt die lijn opzij niet mooi door.

Binnenin oogt hij heel knap, en vooral de hoge gordellijn is
                      wimoptiek.be op

Comment

Als dat dit wat vermogen heeft, prijs ? binnen de perken valt en effectief zo een lage CO2 heeft ben ik de aanschaf van een andere auto nog even aant uitstellen

En full black idd
                        sigpic

Comment

Wat een gedrocht is me dit zeg
                          "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

Ze positioneren deze Evoque (Range Rover) boven de Freelander (Land Rover). Zal dus ook wat duurder zijn.
                            2021 Taycan 4S
                            2021 Lexus UX250h

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                              Er staan drie motoren op het programma. De 2.2 turbodiesel wordt leverbaar in twee varianten, een met 150 en een met 190 pk.

en

Een viercilinder benzine met directe inspuiting en turbo en variabele kleptiming. Het blok levert 240 pk, net zo veel als de 2.0 SCTi Ecoboost van Ford in de Mondeo levert.
                              Komen er ook motoren beschikbaar?

Comment

De kont is toch wat raar, ben benieuwd naar de eerste foto's in het straatbeeld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                  Komen er ook motoren beschikbaar?

Droog maar smakelijk.

We gaan er helaas mee moeten leren leven. Een 190pk 2-liter 4-cilinder turbodiesel would be perfect for me.

Comment

De 5-deurs:

Comment

3.2 zes in lijn zal ook van de patij zijn vermoed ik;ik gok op:

2.0T
                                      3.2i6
                                      2.2 150
                                      2.2 190
                                      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Droog maar smakelijk.

We gaan er helaas mee moeten leren leven. Een 190pk 2-liter 4-cilinder turbodiesel would be perfect for me.
                                        Op zich is dat zeker geen straf zo een moderne 4-cil diesel. Rij nu regelmatig met een 250 CDI, en dat zijn geweldige blokken eigenlijk, en dat hij ook in de S komt te liggen snap ik wel.
                                        Maar het is zo hard wennen

Het idee van iets met de naam Range Rover op, en een 4-cilinder diesel erin *huiver*

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                          Op zich is dat zeker geen straf zo een moderne 4-cil diesel. Rij nu regelmatig met een 250 CDI, en dat zijn geweldige blokken eigenlijk, en dat hij ook in de S komt te liggen snap ik wel.
                                          Maar het is zo hard wennen

Het idee van iets met de naam Range Rover op, en een 4-cilinder diesel erin *huiver*

Tjien ik wist niet dat in alle freelanders een V6 lag

Comment

Working...
                                          X