Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Range Rover Evoque

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
    Range Rover maakt sowieso geen modellen voor Poor Men, vind ik.
    De Range Sport is in mijn ogen dan ook helemaal geen afkalvertje van de grote Range, net zomin als een ML een klein broertje zou zijn van een GL bijvoorbeeld. Het zijn gewoon andere modellen. De Land Disco heeft daarnaast ook weer een andere roeping.

Deze Evoque past perfect in de Land Rover line-up en is brengt een leuke diversifiëring, vind ik.
    Helemaal akkoord. Ze passen alle 4 prachtig bij elkaar, het gamma is mooi complementair. Ik vind geen énkele Range een poor man's Range ... maar speelde gewoon in op wat ... (ff nickname kwijt) ... zei.

Comment

• Als je het een beetje uitrust zit je gemakkelijk aan 50k, nogal poor man ja.

Comment

• 60k poor man?
        dan ben ik maar een poorman

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Helemaal akkoord. Ze passen alle 4 prachtig bij elkaar, het gamma is mooi complementair. Ik vind geen énkele Range een poor man's Range ... maar speelde gewoon in op wat ... (ff nickname kwijt) ... zei.

ook de Range Sport niet ?
          blijkbaar verkeerd gelezen !
          mijn uitdrukking "poor man's..." was wel een beetje beledigend...sorry daarvoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
            60k poor man?
            dan ben ik maar een poorman
            jah, je komt in een wereld waar je niet hoort te zitten

echte rr eigenaars malen er ni om elk jaar het ekivalent uit te geven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Het is u vergeven... en guyugy ook

Comment

• besteld, levering eind november

Comment

• vraag me af hoeveel je betaald voor DIV in dit jaat en hoeveel vanaf 2012

Comment

• kan je berekenen heb ik hier gelezen , was iemand die dat berekent had voor een M5
                    1991 Audi S2 coupe
                    2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Ik heb er eentje real life gezien!

een witte 5d tussen Heist-o/d-Berg en Herentals,niet omdat ik LandRoverfan ben,maar echt een mooie kleine SUV. Pakken aantrekkelijker dan X1
                      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                        Ik heb er eentje real life gezien!

een witte 5d tussen Heist-o/d-Berg en Herentals,niet omdat ik LandRoverfan ben,maar echt een mooie kleine SUV. Pakken aantrekkelijker dan X1
                        Met belgische platen ?

Comment

• yep,Belgische
                          BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• afgelopen week heb ik de auto voor de tweede keer bij de dealer gezien: prachtig!!!!!!
                            ik heb nu de kleur veranderd: ROOD

Comment

• ik ben 'm gisteren in dat shoowroompje in Knokke gaan bekijken, schitterend gemaakt, echt op en top kwalitatieve afwerking... jammer genoeg loopt de prijs wel ferm op, maar 'k zou 'm echt wel graag hebben ergens in de loop van half volgend jaar, wat een bak! (kleine koffer wel hehe).

Comment

• testje

Comment

• Video
                                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                    mooi ding

Comment

• Kan / wil iemand zeggen hoeveel korting men gewoonlijk kan bekomen bij Range rover?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart9140 Bekijk Berichten
                                        Kan / wil iemand zeggen hoeveel korting men gewoonlijk kan bekomen bij Range rover?
                                        Nieuwe klanten ca. 5-7 %

Bestaande (grote) klanten ca. 8-10%

Comment

• Heb een paar weken geleden ene gezien aan een hotel in Nederland .. auto valt wel op. Ik ben geen Range fan .. maar het heeft wel iets in.

Comment

Working...
                                          X