Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Range Rover Evoque

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• ik heb donderdag in de Si4 gereden: hij reed geweldig: wat een wegligging wat een acceleratie.........wat een verbruik))))))

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
        ik heb donderdag in de Si4 gereden: hij reed geweldig: wat een wegligging wat een acceleratie.........wat een verbruik))))))
        7,6 sec naar honderd met 240 PK vind ik niet zo denderend hoor

Comment

• Aangezien mijn levering opschuift naar eerste week december en ik nog aanpassingen kan doen ga ik mijn kleur veranderen naar wit denk ik.

Vind mijn goesting echt niet in het huidige kleurenpallet : in het zwart komt hij niet uit, dat past niet bij deze wagen. Het stornoway grey was superknap en is nu vervangen door orkney grey wat echt niet mooi is, daar zit een lichtblauwe schijn in.

Wat blijft er dan nog over : fuji white ?

Comment

• Groen met rood interieur... Razend knap!!!
            Sowieso een donkere kleur, anders slaagt de auto iets te plomp uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
              Voor mij als volgt,

Comment

• Ik vind hem net te plomp uitslaan in een te donkere kleur !!

Dan komen de lijnen totaal niet uit, lijkt hij kleiner, is het specialere er vanaf ..

DILEMMA'S !!!!

Comment

• Zwart met zilveren dak vind ik ook niet mis. Maar ik zou voor dat groen gaan, het is knap en je gaat het niet veel tegenkomen

Comment

• het dak in een lichtere kleur maakt (vind ik...) de wagen stoerder en doet de hoge gordellijn beter uitkomen, alsmede het coupé-effekt
                    de grote wielen zijn ook een (visuele...) must
                    kijk op de zwarte hierboven, het wow-effekt is er grotendeels van af
                    kleuren en geuren...

Comment

• Net zelf een paar handyfoto's getrokken bij Landrover. Prachtige auto maar die prijs

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Machtige neus,maar die achterkant is afschuwelijk..............

Comment

• Wat een gedrocht zeg.

Comment

• Der staat ne witte in Oostende ook, in da shopping center opt wapenplein dacht 'k...

Comment

• Blijkbaar is er na de voorstelling van de Evoque (geen idee of er maar 1 was of meerdere), iemand verongelukt toen hij van de receptie kwam

Comment

• heb er vandaag een test ritje mee kunnen doen, de 150 pk diesel versie, vierwielaangedreven.
                                Super om in te zitten en om er mee te rijden, scherp in de bochten en fluweel zacht op kasseien. Rondpunten pakken was ook fun, achterkant brak eventjes uit, werd meteen gecorrigeerd door de vierwielaandrijving en ondertussen gaven de ophanging en gevoel binnen in geen krimp.
                                Geluid demping binnen is ook van hoog niveau, toch heel iets anders dan de gemiddelde Duitser... kortom ik ben er weg van... juist nog die prijs hé... misschien toch eerder terug vallen op een Pure uitvoering en opties bij smijten en eens vergelijken wat ik dan nog zou missen tov een Dynamic uitvoering. Als dat meevalt dan scheelt 't toch 10.000 euro als ik 't goed heb.

Comment

• 150pk of 190 pk versie?

Ik heb een vraagje,

Zou het mogelijk zijn om de 150 pk versie even hard te chippen als de 190 pk versie.
                                  Het zou de helft schelen in de BIV en ook in de basisprijs scheelt het bijna 3000 euro. Naar mijn inziens is het dezelfde motor, enkel andere software.

Ben aan het twijfelen welke versie te nemen. Ik heb met de 150 pk gereden en deze ging redelijk vlot maar je voelde dat de motor zijn eigen inhield.

Merci

Comment

• Ik heb de SD4 genomen omdat ik de optie Adaptive Dynamics wou, anders had ik ook de TD4 genomen en gechipt.

De SD4 is toch voelbaar vlotter hoor.

Comment

• zit beetje met dezelfde twijfel, 150 of 190 pk. Heb met de 150 testrit gedaan en je moet natuurlijk wel rekening houden dat die motoren nog bijlange niet ingereden zijn en dus nog wat 'stroef' zouden kunnen lopen. Althans dat is wat de verkoper me ook zei en kan daar wel beetje in volgen. Tevens, zoals een officiële dealer hoort te zeggen veronderstel ik, zou chippen voor Land Rover uit den boze zijn wegens vervallen van garantie.

Comment

• Niet twijfelen en de 150pk versie nemen en laten chippen als dat al mogelijk is.

Comment

• Trekt op geen hol in het wit! Ofwel een kleurke ofwel zwart maar geen wit- of grijstinten. Past gewoon niet bij deze kar.
                                          Persoonlijk: firenze red met zwart dak!
                                          2021 Taycan 4S
                                          2021 Lexus UX250h

Comment

Working...
                                          X