yep yep ik ben er ook weg van
dat hij "te klein" is das juist wat ik wil
dat hij "in't wit ni mooi is" das juist wat ik wil
dat hij " prijzig is" das juist wat ik NIET wil
enfin ik denk dat ik daar is een offerte ga laten voor maken
kreeg onlangs voor een Freelander 2 zo een 10% als nieuwe klant dus mss helpt het om wat aan te dringen en zo toch die "grote klant " korting te krijgen als nieuwe klant
anderzijds gaat dit een ongekend succesnummer worden enweten ze toch dat ze zowiezo veel zullen verkopen dus zullen ze niet met kortingen gooien....
alleen die nieuwe BIV zit me dwars op de moment weet niemand iets alleen dat hij er komt op 1 jan 2012 en das dus juist voor het grote autosalon van Brussel.
Maw of je gokt en bekomt op het salon wat extra's en betaald mss meer BIV
of je koopy nu en krijgt minder maar betaalt mss minder BIV....
DILEMMA !!
qua kleur zal ik zeggen das persoonlijk en daar valt ni over te twisten.
ik ben geen fan van wit maar vindt deze wagen mmoi in het wit alsook in het groen en in dat grijs dat ze er nu uitgenomen hebben...
wordt vervolgd !
dat hij "te klein" is das juist wat ik wil
dat hij "in't wit ni mooi is" das juist wat ik wil
dat hij " prijzig is" das juist wat ik NIET wil
enfin ik denk dat ik daar is een offerte ga laten voor maken
kreeg onlangs voor een Freelander 2 zo een 10% als nieuwe klant dus mss helpt het om wat aan te dringen en zo toch die "grote klant " korting te krijgen als nieuwe klant
anderzijds gaat dit een ongekend succesnummer worden enweten ze toch dat ze zowiezo veel zullen verkopen dus zullen ze niet met kortingen gooien....
alleen die nieuwe BIV zit me dwars op de moment weet niemand iets alleen dat hij er komt op 1 jan 2012 en das dus juist voor het grote autosalon van Brussel.
Maw of je gokt en bekomt op het salon wat extra's en betaald mss meer BIV
of je koopy nu en krijgt minder maar betaalt mss minder BIV....
DILEMMA !!
qua kleur zal ik zeggen das persoonlijk en daar valt ni over te twisten.
ik ben geen fan van wit maar vindt deze wagen mmoi in het wit alsook in het groen en in dat grijs dat ze er nu uitgenomen hebben...
wordt vervolgd !
Comment