Oorspronkelijk geplaatst door KBK Racing
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Range Rover Evoque
Collapse
X
-
Ik wou gewoon een punt maken: je kan geen 5 gaan vergelijken met een evoque want dat is een totaal ander segment.
Zet er een ix35 (goedkoper), glk, X3, X1,... naast en dan scoort de afwerking een stuk hoger.
Ja maar dat is toch een zéér groot verschil in het voordeel van een automaat. Eens op het autosalon navragensigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KBK Racing Bekijk BerichtenIk wou gewoon een punt maken: je kan geen 5 gaan vergelijken met een evoque want dat is een totaal ander segment.
Zet er een ix35 (goedkoper), glk, X3, X1,... naast en dan scoort de afwerking een stuk hoger.
Ja maar dat is toch een zéér groot verschil in het voordeel van een automaat. Eens op het autosalon navragen
kheb niks tegen ix35 zeker ni alleen heeft hij zijne naam wa tegen hé
als daar nu bmw of zo bij stond dan zou da zeker iets meer zijn geweest.
nog is niks tegen ix35 ieder zijn smaak en daar valt ni over te twisten
btw ik ben is gaan zien voor offerte van EVOQUE pure en kreeg een korting van 4.5%
alleen is dit model zo een succes dat ze inde fabriek ni kunnen volgen met produceren...
de EVOQUE staat nu op 6 maand en andere LR modellen moeten ook langer wachten ...
Hun optielijst is ook al aangepast tegenover 2 maand geleden..
En op de versie die ik vroeg staat een 17" velg en ik wou een volwaardig reservewiel...da was dan een 18" raar ze !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GIN-072 Bekijk Berichteneen ix35....da's Hyndai als ik me niet vergis da's toch ene die niet in het rijtje thuis hoort zeg ik dan als je glk,x3,x1 neerpent...
kheb niks tegen ix35 zeker ni alleen heeft hij zijne naam wa tegen hé
als daar nu bmw of zo bij stond dan zou da zeker iets meer zijn geweest.
nog is niks tegen ix35 ieder zijn smaak en daar valt ni over te twisten
btw ik ben is gaan zien voor offerte van EVOQUE pure en kreeg een korting van 4.5%
alleen is dit model zo een succes dat ze inde fabriek ni kunnen volgen met produceren...
de EVOQUE staat nu op 6 maand en andere LR modellen moeten ook langer wachten ...
Hun optielijst is ook al aangepast tegenover 2 maand geleden..
En op de versie die ik vroeg staat een 17" velg en ik wou een volwaardig reservewiel...da was dan een 18" raar ze !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door KBK Racing Bekijk BerichtenProbeer dit dan eens met een 5, laat staan een X6 bv...
Ik vond dit bij de introductie van de A1 ook heel indrukwekkend dat hij zo schuins op kon rijden...... tot op een testdag dat hij overkop ging.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenIndrukwekkend, ja.
Ik vond dit bij de introductie van de A1 ook heel indrukwekkend dat hij zo schuins op kon rijden...... tot op een testdag dat hij overkop ging.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KBK Racing Bekijk Berichten
Comment
-
Ik heb hem de voorbije twee weken 2x 'live' gezien en hij staat toch op mijn netvlies gebrand, knappe verschijning! Vooral het full black exemplaar (zwarte ramen, zwarte velgen, zwarte buitenkleur) was impressionant. Het was ook een driedeurs.
De andere die ik zag was in Asse, niet ver van de LR-dealer, een witte 5-deurs op garageplaten (was minder goed uitgerust ook zo te zien), toch nog steeds een knappe verschijning!'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtendie bandjes moegen iets breder zijn
ik heb hem ook in deze kleur en uitvoering))))
Comment
Comment