Oorspronkelijk geplaatst door guyugy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Range Rover Evoque
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoB Bekijk Berichtenwat is het werkelijke verbruik van de 2.2 AWD?en eventueel de 2WD met manuele versnellingsbak?
want wat er in de brochure staat van verbruik,daar geloof ik niets van
alvast bedankt
bovendien zijn de aangekondigde cijfers enkel ter staving van een lage (officiële) CO2 uitstoot, in normaal gebruik zijn ze gewoon niet haalbaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mestdag geert Bekijk BerichtenHallo iedereen;
Vandaag mocht ik mijn nieuwe evoque ophalen bij dealer.
Hier even een paar fotos van de wagen.
Als opties heb ik dynamic pack,climate pack,elektr kofferdeksel.
Hopelijk heb ik er een goede wagen aan want is mijn eerste rr en heb altijd met toyota jeeps gereden.
Groeten
Kleur van het interieur?"Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten2,2 Td 4wd: verbruik op de snelweg: 1op 13, in de stad 1 op 10
wij gebruiken L/100 km
Comment
-
Is er ondertussen al iets meer geweten wbt een sterkere benzine?BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Gisteren gereden met een sd4. Zeer aangename auto, rijdt echt verrassend goed.
Iemand meer info over het verschil tussen de td4 en sd4?
zijn deze motoren identiek of toch niet? ik las al iets over verschillende injectoren..
volgens de APEC site lijken de motoren identiek (opgegeven tuning waarden) maar bij br performance dan weer niet..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Twinclutch Bekijk BerichtenGisteren gereden met een sd4. Zeer aangename auto, rijdt echt verrassend goed.
Iemand meer info over het verschil tussen de td4 en sd4?
zijn deze motoren identiek of toch niet? ik las al iets over verschillende injectoren..
volgens de APEC site lijken de motoren identiek (opgegeven tuning waarden) maar bij br performance dan weer niet..
Toch heb ik voor een SD4 geopteerd omdat ik absoluut de adaptieve ophanging wou hebben en die was niet beschikbaar voor de TD4 !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenvolgens APEC: 240pk en 500nmdat moet toch heerlijk rijden......
hier maak ik me toch zorgen over (zie eerste post):
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtensinds een week of 2 piepen mijn remmen enorm......
bij het afremmen en tot stilstand komen.....
as donderdag wordt de auto opgehaald door de dealer voor onderzoek
andere mensen met dit probleem?
Zowel de remmen van mijn vrouw hare wagen als de mijne piepen nu ook door het zout.
Comment
-
Ik volg dit topic feitelijk niet, maar kan je daar naar achtertoe wel voldoende zien? Waarom vraag ik dat hier, omdat ik daarstraks een zwarte heb zien rijden op de Antwerpse ring richting E 34/E313 en die man kwam mij heel onzeker over bij het uitvoeren van zijn zijdelinkse maneuvres. Nu ik hem zo irl heb gezien zou ik er niet van verschieten...man, wat is dat klein zeg die achterruit! BrrrrPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Ik heb eigenlijk geen probleem met het zicht naar achteren tijdens het rijden al moet ik toegeven dat het echt een kleine achteruit is maar voor het gewoon vooruit rijdens tijdens het verkeer zie je eigenlijk wat je moet zien en om achteruit te rijden heb ik een camera en daardoor hoef ik niet door de achtruit te kijken.
Ik kan me wel voorstellen dat als je geen camera hebt het zicht om achteruit te rijden vrij beperkt is maar je hebt dan ook nog de spiegels.
Ik heb mijn spiegels zo ingesteld dat als ik de wagen in achteruit leg dat ze automatisch naar de grond richten( vooral voor de troittoirs te zien)
Dit kan je instellen bij voertuiginstellingen op de mode op het dashbord(zie handleiding) en daar kan je echt heel veel persoonlijke instellingen insteken,ik heb vb ook als ik wagen stilleg dan gaat passagierszetel automatisch gans naar beneden en naar achter en bij opstart natuurlijk weer in rijpositie.
Als het vandaag even boven nul komt ga ik hem eens poetsen want ziet er niet uit nu met dat strooien deze week.
Groeten Geert
Comment
Comment