Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Range Rover Evoque

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• er is een speciale victoria beckham editie uit , 200 ex , 95000 €
    1991 Audi S2 coupe
    2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
      vandaag een rode gezien, met zwart dak ... zeer knap!! (zelfs al was het niet de "coupe" uitvoering)
      Hier in Heule rijdt zo eentje rond : inderdaad zeer knap

Comment

• Last edited by jlsoundlover; 30/04/2012, 00:11.
        1991 Audi S2 coupe
        2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten
          95000 €

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BaasTurbo Bekijk Berichten
            Tuurlijk, een derde of zo van die prijs gaat naar madam. Voor die prijs stel ik hem liever zelf samen hoor, naar mijn smaak... Je ziet ze al echt veel rijden die evoques, het blijft één van de meest geslaagde auto's van de voorbije jaren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk Berichten
              Tuurlijk, een derde of zo van die prijs gaat naar madam. Voor die prijs stel ik hem liever zelf samen hoor, naar mijn smaak... Je ziet ze al echt veel rijden die evoques, het blijft één van de meest geslaagde auto's van de voorbije jaren.
              idd ge begint ze echt al veel te zien wat niet slecht is ...
              2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• IMG-20120503-00283.jpg met mat zwarte velgen: ziet er erg goed uit, al zeg ik het zelf:)))))

Comment

• Wa een lelijk wijf.

Wel een knappe bak die range
                  BMW X5 45e

Comment

• 4445926648.jpg
                    2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• Landrover publiceert toch rare acceleratiecijfers.

Officiele cijfers:
                      Evoque ed4 2wd 0-100: 11.2s
                      Evoque td4 4wd 0-100: 10.8s

Echte cijfers:
                      Evoque ed4 2wd 0-100: 9.6s
                      Evoque td4 4wd 0-100: 10.3s
                      (zie tests bij http://www.automobile-catalog.com)

En eigelijk is dat ook logischer. De 4wd weegt 75kg meer. Dat is ~5%. En dan ziet er nog een extra koppeling naar de achterwielen met extra wrijving. Op een droog wegdek slip je daar spraktisch niet mee. Dus 4wd helpt niet bij acceleratie.
                      Dan is het toch logisch dat je met dezelfde motor sneller bent met de 2wd.

In de tests zie je dat dit bij andere merken een kleiner verschil geeft. Of zelfs trager is dan op papier
                      Lijkt mij rare marketing. Hiermee is de evoque op papier trager dan een gelijkaardig bmw x3, maar in de praktijk sneller.

Comment

• Hallo,
                        zijn er hier die met een Evoque si4 rijden en zo ja wat is het verbruik?

Comment

• Reken toch op 11-12L.

Comment

• Wie fabriceert feitelijk de motoren voor deze wagen? GM? Hoe zit het met betrouwbaarheid?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                              Wie fabriceert feitelijk de motoren voor deze wagen? GM? Hoe zit het met betrouwbaarheid?
                              Ford voor de benzineversie, Renault voor de diesels. Tenminste, als mijn geheugen me niet in de steek laat.

Comment

• De 2.2 diesels zijn van PSA/Ford en niet van Renault. Het is de DW12 motor die in vele types gebruikt wordt.
                                MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                                  De 2.2 diesels zijn van PSA/Ford en niet van Renault. Het is de DW12 motor die in vele types gebruikt wordt.
                                  Just! Merci voor de correctie

Comment

• Wat zouden jullie doen in mijn plaats, een sd4 of si4?
                                    Ik doe een dikke 15000 km/jaar, maar wel altijd grote afstanden min. 50 km. geen ritjes rond de kerktoren.

Comment

• Hoeveel scheelt het in aankoop tussen de 2?
                                      2021 Taycan 4S
                                      2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                                        Hoeveel scheelt het in aankoop tussen de 2?
                                        De si4 is 100€ goedkoper.

Comment

• Ben uiteindelijk voor een sd4 gegaan.
                                          Verkoper zei dat het verbruik van een si4 tussen 13-15l zit.
                                          Levering voorzien eind maart begin april.

Comment

Working...
                                          X