er is een speciale victoria beckham editie uit , 200 ex , 95000 €
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Range Rover Evoque
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichtenvandaag een rode gezien, met zwart dak ... zeer knap!! (zelfs al was het niet de "coupe" uitvoering)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BaasTurbo Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk BerichtenTuurlijk, een derde of zo van die prijs gaat naar madam. Voor die prijs stel ik hem liever zelf samen hoor, naar mijn smaak... Je ziet ze al echt veel rijden die evoques, het blijft één van de meest geslaagde auto's van de voorbije jaren.2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
-
Comment
-
Landrover publiceert toch rare acceleratiecijfers.
Officiele cijfers:
Evoque ed4 2wd 0-100: 11.2s
Evoque td4 4wd 0-100: 10.8s
Echte cijfers:
Evoque ed4 2wd 0-100: 9.6s
Evoque td4 4wd 0-100: 10.3s
(zie tests bij http://www.automobile-catalog.com)
En eigelijk is dat ook logischer. De 4wd weegt 75kg meer. Dat is ~5%. En dan ziet er nog een extra koppeling naar de achterwielen met extra wrijving. Op een droog wegdek slip je daar spraktisch niet mee. Dus 4wd helpt niet bij acceleratie.
Dan is het toch logisch dat je met dezelfde motor sneller bent met de 2wd.
In de tests zie je dat dit bij andere merken een kleiner verschil geeft. Of zelfs trager is dan op papier
Lijkt mij rare marketing. Hiermee is de evoque op papier trager dan een gelijkaardig bmw x3, maar in de praktijk sneller.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenWie fabriceert feitelijk de motoren voor deze wagen? GM? Hoe zit het met betrouwbaarheid?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenDe 2.2 diesels zijn van PSA/Ford en niet van Renault. Het is de DW12 motor die in vele types gebruikt wordt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenHoeveel scheelt het in aankoop tussen de 2?
Comment
Comment