Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Range Rover Evoque

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gisteren telefoon gekregen van dealer. De wagen komt vroeger, op 30 Jan. in productie en eind feb. staat hij in de garage.

Comment

• "Ze" is er, 2de keer goede keer... woensdag/donderdag een update!

Comment

• mijn evoque is door Apectuning getuned: heel tevreden van 160pk---202pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
          mijn evoque is door Apectuning getuned: heel tevreden van 160pk---202pk
          Is de 150pk versie eigenlijk identiek aan de 190pk variant?

Comment

• ja: klopt

Comment

ja: klopt
              Nice!
              Ik ga m'n collega ervoor warm maken zie
              Die heeft een 3 deurs 150pk versie (lichte vracht trouwens) in bestelling.

Comment

mijn evoque is door Apectuning getuned: heel tevreden van 160pk---202pk
                160pk?
                Standaard is toch 150?
                2.0 JTDm

Comment

• standaard 150, maar op de rollenbank had de auto 160pk, schijnt vaker voor te komen

Comment

• Wordt hij ook vinniger in zn eerste? Ik heb hem sinds gisteren en ik moet zeggen dat ik wat teleurgesteld ben als je doordrukt dat het toch wel even duurt voor je wat voelt...

Comment

• iets, maar het blijft een Range Rover

Comment

• Na enkele daagjes spelen met de nieuwe auto ben ik ontgoocheld over de voorverwarming. Heeft iemand deze optie ook en ook issues of net niet ermee? Linkje

Thanks

Comment

• Net bericht gekregen dat mijn Evoque bij de dealer is toegekomen

Comment

• Geven ze korting bij Landrover?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoB Bekijk Berichten
                              Geven ze korting bij Landrover?
                              Je mag rekenen op 10 - 15 % korting. Deze brandstofverslinders hebben nu eenmaal meer last van de crisis dan andere merken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Braambes Bekijk Berichten
                                Je mag rekenen op 10 - 15 % korting. Deze brandstofverslinders hebben nu eenmaal meer last van de crisis dan andere merken.
                                Jezus gij zijt een zeveraar !

Weet niet echt waarover je praat.

Kan iemand van de moderators deze verschrikkellijke Braambas een ban geven aub ?

Comment

• Ik heb 11% gekregen tijdens het salon.
                                  Maar dat er te weinig van verkocht zouden worden is absoluut niet waar.

Comment

Vooraleer zulke uitlatingen te doen, zou ik me toch eerst eens beter informeren. Land Rover draait dankzij de Evoque super goed de laatste tijd en doorstaat de crisis een pak beter dan heel wat 'mainstream' merken.

Comment

• Klopt, ben eens bij de land rover dealer geweest voor een testrit met deze evoque.

deze wist mij te zeggen dat die net op tijd kwam en er al een serieus wachtlijst staat voor zo-eentje.
                                      De klassieke Range Rover heeft dan wat meer last van de VAA e.d.
                                      BMW X5 45e

Comment

Grapjurk.
                                        Enkel de Range Rover Sport & de Freelander worden nog weinig gekocht.
                                        "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Heb sedert vrijdag mijn Evoque.
                                          Wat een wagen!
                                          Is super om mee te rijden, krachtig zeer comfortabel en stil, sportief en superafwerking.
                                          Is wel even wennen hoe de mensen staren naar de wagen.

Comment

Working...
                                          X