Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Range Rover Evoque

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Axe80 Bekijk Berichten
    Heb sedert vrijdag mijn Evoque.
    Wat een wagen!
    Is super om mee te rijden, krachtig zeer comfortabel en stil, sportief en superafwerking.
    Is wel even wennen hoe de mensen staren naar de wagen.
    Mooie wagen, proficiat!

Comment

• evoq1.jpgevoq.jpg

Snel wat foto's gemaakt met gsm.

Comment

• Absoluut mooie wagen. Proficiat !

Comment

• Mijn rode SD4 dynamic aut met zwart dak w verwacht in mei. Graag zou ik de ervaring delen van personen die hun SD4 hebben laten chiptunen. Hun ervaring en of tevredenheid. Reeds diverse bedrijven van chiptuning gecontacteerd i v m prijzen en rezultaten maar zie het bos door de bomen niet meer. Dus graag de ervaring van mensen die effectief een chiptuning van hun SD4 laten doen hebben.
          Last edited by ; 24/02/2013, 13:50.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Axe80 Bekijk Berichten
            [ATTACH=CONFIG]95396[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]95397[/ATTACH]

Snel wat foto's gemaakt met gsm.

Comment

• Bij apec Deinze is er blijkbaar geen stage 2 tuning meer(240 pk), teveel problemen misschien ?
              Last edited by ; 24/02/2013, 14:15.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemerk Bekijk Berichten
                Mijn rode SD4 dynamic aut met zwart dak w verwacht in mei. Graag zou ik de ervaring delen van personen die hun SD4 hebben laten chiptunen. Hun ervaring en of tevredenheid. Reeds diverse bedrijven van chiptuning gecontacteerd i v m prijzen en rezultaten maar zie het bos door de bomen niet meer. Dus graag de ervaring van mensen die effectief een chiptuning van hun SD4 laten doen hebben.
                Ik had gisteren op 't linkervak een SD4 in m'n kont hangen, dus om hem vrij baan te geven leg ik 't gas erop. Tot mij verbazing geraakte hij niet mee. Nochtans is mijn kar ook niet van de lichtste (Saab én cabrio, go figure), en ook niet de meest krachtige. 't Zal misschien op conto zijn van de grotere luchtweerstand? Tuning lijkt me op 't eerste gezicht alvast niet overbodig.

Comment

Mijn rode SD4 dynamic aut met zwart dak w verwacht in mei. Graag zou ik de ervaring delen van personen die hun SD4 hebben laten chiptunen. Hun ervaring en of tevredenheid. Reeds diverse bedrijven van chiptuning gecontacteerd i v m prijzen en rezultaten maar zie het bos door de bomen niet meer. Dus graag de ervaring van mensen die effectief een chiptuning van hun SD4 laten doen hebben.
                  Kom hier bijna dagelijks 1 tegen rood met zwart dak .... prachtige keuze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
                    Ik had gisteren op 't linkervak een SD4 in m'n kont hangen, dus om hem vrij baan te geven leg ik 't gas erop. Tot mij verbazing geraakte hij niet mee. Nochtans is mijn kar ook niet van de lichtste (Saab én cabrio, go figure), en ook niet de meest krachtige. 't Zal misschien op conto zijn van de grotere luchtweerstand? Tuning lijkt me op 't eerste gezicht alvast niet overbodig.
                    Met mijn sd4 ben ik nu nog zeer voorzichtig om hem in te rijden.
                    Tijdens de testrit met de sd4 heb ik nooit het gevoel gehad om power te kort te komen. Mijn vorige wagen had 204pk en was van nul zeker sneller maar ik had het gevoel dat de Evoque sneller was in de hernemingen. Nu een sprint van nul naar 100 in 8,5sec. kan je niet traag noemen.

Comment

• Testrit gedaan met sd4 en de si4 . SD4 super in hernemingen,Si4 super in optrekken.
                      Vond de SD4 zeker niet traag, maar het mag gerust wat pittiger!
                      en 0-100 in 8,5 sec zal je in de praktijk wellicht niet lukken.
                      Last edited by ; 24/02/2013, 16:06.

Comment

Testrit gedaan met sd4 en de si4 . SD4 super in hernemingen,Si4 super in optrekken.
                        Vond de SD4 zeker niet traag, maar het mag gerust wat pittiger!
                        en 0-100 in 8,5 sec zal je in de praktijk wellicht niet lukken.
                        Denk dat wel, als je de automaat in sport zet en plankgas, moet dat toch lukken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
                          Die man achter je had waarschijnlijk geen zin om de maximum snelheid te overschrijden. Waarom zou je perse iemand willen volgen die om de één of andere reden volgas geeft ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                            Waarom zou je perse iemand willen volgen die om de één of andere reden volgas geeft ?
                            Om bijvoorbeeld uw portefeuille terug te vragen...

Comment

• Waar zitten al de SD4 rijders met motortuning ervaring?

Comment

• Niemand dus, jammer.

Comment

Die man achter je had waarschijnlijk geen zin om de maximum snelheid te overschrijden. Waarom zou je perse iemand willen volgen die om de één of andere reden volgas geeft ?
                                  Als hij kwam aanvliegen en in zijn remmen vlamt om dan in m'n kont te komen hangen, dan lijkt die persoon me toch eerder gehaast te zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                                    Om bijvoorbeeld uw portefeuille terug te vragen...
                                    Die heb ik lekker gehouden.

Comment

Waarom zou je perse iemand willen volgen die om de één of andere reden volgas geeft ?
                                      Omdat het leuk is tiens !!!

Comment

• Land Rover werkt samen met ZF aan de ontwikkeling van een automatische overbrenging met negen verzetten. Deze innovatie zal voorgesteld worden op het salon van Genève.
                                        "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                          Omdat het leuk is tiens !!!
                                          Wat is daar nu in 's hemelsnaam leuk aan ?? Begrijpe wie kan..... Iemand die op de autobaan vlak achter jou komt hangen kan ik alleen maar bestempelen als een asociale klootzak.

Comment

Working...
                                          X