Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Peugeot 508

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik zelf niet, maar op het 508 forum lees ik daar toch niet teveel goeds over.
    Ik blijf van die navi af, want hij heeft me nu nog nooit in de steek gelaten. En als ik dan lees wat voor sores mensen krijgen na allerlei updates....thx but no thx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Marioman Bekijk Berichten
      Waarom diesel als je maar aan 15.000 km/jaar komt
      waardeverlies zal enorm zijn
      Nadeel v/d GT is die 2.2 motor ivm rijbelasting enzo
      Ik denk max nog 15.000€ bij overname door garage
      Jammer genoeg door gezondheidsredenen part-time gaan werken en gestopt met sport. Voordien 35.000 à 40.000 km per jaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
        Waarom is dat?
        Wel, dat is dan meestal zo'n drager die met riemkes aan uw kofferdeksel hangt. Hoe hard je die dingen ook aantrekt, er zit altijd wat speling op door de elasticiteit van die riemen. Als je aan 120 km/h over een bultje in het wegdek rijdt dan "springt" die drager op een neer. Het zal maar gebeuren dat er tijdens die sprong toch zo'n gesp loskomt. De gevolgen zouden niet te overzien kunnen zijn. Je speelt werkelijk met het leven van je achterliggers.

Ik heb zo'n ding, een Thule (dus zogezegd van het beter merk op de markt). Welnu, ik heb het ding enkel durven gebruiken om er 1 fiets op te hangen, en dan nog alleen maar korte ritjes aan 50 km/h. En eigenlijk is dat nu net hetgeen warvoor je zo iets NIET koopt. Je wilt zo'n drager juist om er verder mee weg te geraken. Mijn kofferdeksel is er trouwens ook door beschaduigd geraakt. Die rubberen "pootjes" en die clips waarmee die drager bevestigt is beweegt altijd een beetje, en het vuil dat er eltijd wat tussen zit werkt dan ale een schuurmiddel in op je lak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk Berichten
          Jammer genoeg door gezondheidsredenen part-time gaan werken en gestopt met sport. Voordien 35.000 à 40.000 km per jaar.
          @Heintje spijtig om te horen,dat je wegens gezondheidsredenen nu minder kilometers doet
          Ik zit in hetzelfde geval,deed vroeger ook 30 à 35000 km/jaar en verving mijn wagen dan ook alle 4 à 5 jaar,soms zelf na 2 of 3 jaar,maar nu ik wegens invaliditeit nog amper 5000 km/jaar doe ben ik met mijn huidige BMW blijven verderrijden
          Mijn wagen wordt volgend jaar 12 ( de BMW uit ondeschrift)blijf er nu maar mee verderrijden tot hij op is of er teveel kosten aankomen

Waarom doe jij deze wagen eigenlijk weg ?
          Je kan er beter ook mee verder blijven rijden toch

Comment

Working...
          X