Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A7

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Audi A7

Maandag volgt de officiële voorstelling.

Comment

Ik vind hem een stuk geslaagder dan de a8, alleen de afgeronde achterkant in profiel is niet echt mijn ding.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
        Ik vind hem een stuk geslaagder dan de a8, alleen de afgeronde achterkant in profiel is niet echt mijn ding.
        Wat ik zeggen wou! Subtieler dan een 5GT ook.

De kleurenconfigs in Audi hun persfoto's tegenwoordig zijn niet de beste trouwens. Maar er zit toch al meer contrast in hun bruine interieurs.
        Last edited by Lotuzzz; 25/07/2010, 00:25.
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Jakkes! Gewoon een grote A5 Sportback maar dan lelijker. De voorkant valt nog mee maar is gewoon een mix tussen A4 en A8, representatief voor de rest van het Audi-gamma dus. De achterkant lijkt te zijn mislukt.

En dat interieur. Dat scherm van de navigatie is dan nog eens compleet buiten proportie erbovenop.

Not my cup of tea. Tenzij hij irl veel beter meevalt, hoewel ik dit betwijfel.

Comment

Ik weet het niet..

Comment

Owkeej

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
              2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
              2012-...
              '07 BMW 118d

Comment

Voorkant is geen verrassing, weeral hetzelfde saaie design. 'Familiegezicht' heet dit anno 2010.
                De achterkant in profiel is ook bijzonder raar, een rare lijn die loopt van het achterlicht naar de wielkast, en te bol in het algemeen voor mij. Interieur valt mee zonder me echt te overtuigen, alleen achterlijk groot multimediascherm stoort enorm. Staat daar precies als zo'n kenwood uitklapbaar ding. De houtstrip die doorloopt à la Jaguar XJ vind ik ook niet echt geslaagd.

Comment

Ik ben zot van die achterkant, althans, op die foto toch. Beetje Lamborghini Estoque(?)-achtig.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                  2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                  2012-...
                  '07 BMW 118d

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
                    Ik weet het niet..
                    ²

Die kont gaat wel dik zijn denk ik, maar soit, wachten is de boodschap!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

typisch audi,denk dat het in het echt de A7 wel aardig uit de hoek zal komen,alleen die ronde achterkant naar het einde van de kofferbak strekt niet echt m'n ding is.
                      Wel geslaagd

Comment

had meer verwacht

Ik vind het niks nieuws. Je moet hem al goed bekijken om te zien dat het geen A5 sportback is. Ze hebben duidelijk de strategie van de A8 toegepast. Bij de A8 hebben ze de A4 een beetje uitgerokken en ze hadden een nieuw model. Bij de A7 hebben ze de A5 sportback een beetje uitgerokken. Ik vind hem vanbuiten zeker niet lelijk maar het is niks nieuws. Audi mag toch wel eens beginnen met een beetje meer risico te nemen. Mercedes en BMW durven toch meer risico's te nemen. Daar zie je meestal toch dat het om een nieuw model gaat. Bij Audi valt een nieuw model tegenwoordig gewoon niet meer op. De binnenkant vind ik dan weer echt lelijk. Het lijkt een warboel. Het scherm dat zo uit het dashboard komt vind ik zo mottig en niet meer van deze tijd. De deurbekleding is gewoon ronduit lelijk, doet me aan een Japanner denken.

Comment

achterkant wil ik wel in IRL zien
                          MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

Zijn dit al de officiële foto's ????
                            Waarom geen foto's van de achterkant ????
                            Op basis van deze foto's zeg ik "njet" als opvolger van de A5
                            Sintruin till I die

Comment

Zo op deze foto's ben ik er niet weg van. Doe mij maar de beter gelijnde A5, zit wat meer emotie in.

Comment

weg inspiratie

had er vééééééél meer van verwacht

zelfs het interieur is niet zo mooi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk Berichten
                                  Ik vind het niks nieuws. Je moet hem al goed bekijken om te zien dat het geen A5 sportback is. Ze hebben duidelijk de strategie van de A8 toegepast. Bij de A8 hebben ze de A4 een beetje uitgerokken en ze hadden een nieuw model. Bij de A7 hebben ze de A5 sportback een beetje uitgerokken. Ik vind hem vanbuiten zeker niet lelijk maar het is niks nieuws. Audi mag toch wel eens beginnen met een beetje meer risico te nemen. Mercedes en BMW durven toch meer risico's te nemen. Daar zie je meestal toch dat het om een nieuw model gaat. Bij Audi valt een nieuw model tegenwoordig gewoon niet meer op. De binnenkant vind ik dan weer echt lelijk. Het lijkt een warboel. Het scherm dat zo uit het dashboard komt vind ik zo mottig en niet meer van deze tijd. De deurbekleding is gewoon ronduit lelijk, doet me aan een Japanner denken.
                                  Je vraagt je soms af waarom ze bij VAG kleppers als De Silva en Giugiaro hebben binnengehaald, om uiteindelijk copy-paste toe te passen.
                                  soit, als je de verkoopcijfers ziet kan je ze geen ongelijk geven.

Comment

, waarom blijft iedereen toch zulke lelijke wagens maken? Nog één keer: een mooie coupé met 4 deuren, DAT BESTAAT NIET ! De 5GT , de Panamera , de R-klasse , de A5 sportback (of is het de A6 sportback, sjonge, ik kan het nog moeilijk bijhouden), enzovoort. Lelijk, lelijker, lelijkst.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                      weg inspiratie

had er vééééééél meer van verwacht

zelfs het interieur is niet zo mooi
                                      Agree.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Igor Bekijk Berichten
                                        , waarom blijft iedereen toch zulke lelijke wagens maken? Nog één keer: een mooie coupé met 4 deuren, DAT BESTAAT NIET ! De 5GT , de Panamera , de R-klasse , de A5 sportback (of is het de A6 sportback, sjonge, ik kan het nog moeilijk bijhouden), enzovoort. Lelijk, lelijker, lelijkst.
                                        idd veel lelijke coupés de laatste tijd, al vind ik de CLS als coupé met 4 deuren wel geslaagd, ieder zen smaak natuurlijk

Comment

Working...
                                        X