Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A7

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vind bellen aan het stuur sowieso gevaarlijk, ook al gebeurt dat handsfree. Als je belt ben je afgeleid. Het is daarom dat ik zo min mogelijk bel aan het stuur.
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten
      (...)De prijs? iemand die zijn wagen fiscaal aftrekt, trekt de BTW reeds terug en het resterend bedrag van de belastingen, niet voor de volle 100% maar toch een groot deel, en dan is ie zo duur niet meer.(...)
      Nog los daarvan. Als je in de markt bent om met een A7 te rijden, en je zit veel in de wagen en je luistert graag naar muziek, en je bent dan nog een beetje audiofiel aangelegd... Dan ga je toch niet met een middelmatige muziekinstallatie rondrijden zeker? Wat maakt dan die 6000 EUR uit?

Nogmaals, ik heb die B&O in de A7 nog niet gehoord, maar op voorwaarde dat die goed is vind ik de mogelijkheid om 6000 EUR te *kunnen* uitgeven aan de muziekinstallatie juist een reden te meer om voor de A7 te kiezen. Stel je eens voor dat je die keuze niet hebt... Dan ben je ofwel verplicht een andere wagen te kiezen ofwel om elke dag je te storen aan het feit dat de klank van de muziek niet op het niveau van de rest van de wagen is. Audi zou gek zijn het niet aan te bieden!

Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten
      (...)Hier zijn er al die me een overjaarse johny noemen(...)
      lol! Is het uit onwetendheid of gewoon jaloezie? Een johnny zou de b&o's van Audi nooit goed vinden. Van de Burmester uit de Panamera zou elke in-de-hoedenplank-gaten-uitsnijdende johhny denken dat hij over een beter alternatief beschikt en vinden dat er een subwoofer ontbreekt, laat staan dat een johhny ooit van de naam Burmester gehoord heeft.

Comment

• Bij het horen van Burmester denken ze wss aan dit:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
          Bij het horen van Burmester denken ze wss aan dit:

ik denk dat heel weinig mensen al hadden van Burmester gehoord alvorens de weten te komen dat ze gingen Panmera's uitrusten !
          Dit bevestigt de win-win operatie (enfin, vooral voor Burmester dan...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
            Klassiek Audi en toch weer niet, met voldoende eigen stijlkenmerken om zich wat te onderscheiden van de rest van het Audi gamma. Vooral ook qua interieur, met eindelijk eens een (klein) beetje een stijlbreuk in vergelijking met de voor de rest zichzelf repeterende dashboards in de andere Audi's, vind ik.
            Alleen "kijkt" hij zo triestig, met zijn droevige afhangende oogjes achteraan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
              Klassiek Audi en toch weer niet, met voldoende eigen stijlkenmerken om zich wat te onderscheiden van de rest van het Audi gamma. Vooral ook qua interieur, met eindelijk eens een (klein) beetje een stijlbreuk in vergelijking met de voor de rest zichzelf repeterende dashboards in de andere Audi's, vind ik.
              Alleen "kijkt" hij zo triestig, met zijn droevige afhangende oogjes achteraan...
              Het is crisis Jef, veel valt er niet te lachen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                Zijn oogjes zitten vooraan. Het is zijn poep die wat afhangt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                  Bij het horen van Burmester denken ze wss aan dit:

burberry zal je bedoelen
                  truth is in the eye of the beholder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk Berichten
                    burberry zal je bedoelen

Comment

burberry zal je bedoelen
                      ro80: nog eens beter lezen wat er staat
                      2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                      2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                      2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Via een andere topic kwam ik vogend:http://www.audiblog.nl/?p=1940#more-1940 tegen, en wat zie ik daar op het derde regeltje staan....JA WEL de 2.7 QUATTRO !!!!! PRIMA ZO!!!!!
                        Zal moeilijk kiezen worden tegen Februari 2012..... A7 of de dan nog nieuwere A6
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                          ro80: nog eens beter lezen wat er staat
                          Excuseer, één oog al dicht en het andere ook blijkbaar. Alle gekheid op een stokje, wordt wel knap. Maar vrees wel een beetje voor " zijn " carrière. Wat een A7 onderscheid van een A5 ( 5 deurs ), lijkt op het eerste zicht miniem te zijn.
                          truth is in the eye of the beholder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                            Zal moeilijk kiezen worden tegen Februari 2012..... A7 of de dan nog nieuwere A6
                            de nieuwe A6 zal een Avant of een berline zijn, geen 5-deuren, wat de A7 wel is

Comment

Wat een A7 onderscheid van een A5 ( 5 deurs ), lijkt op het eerste zicht miniem te zijn.
                              het verschil tussen een A5 SB en een A7 is vergelijkbaar als dat tussen een A4 en een A6
                              maar als de ogen dicht houdt zal je dat niet zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                de nieuwe A6 zal een Avant of een berline zijn, geen 5-deuren, wat de A7 wel is
                                Weet ik wel en dat maakt hem net zo interessant voor mij. Hier nu aan de tweede A6 bezig en heel tevreden over maar eens mens wil wel eens iets anders....
                                Belangrijk voor mij is de vrije hoogte van achterste zittingen en een ruime koffer. Ik hoop dit te vinden in de A7 want heb voor de aankoop van de huidige eens gaan proefrijden met de Jaguar XF en daar waren de twee "musts" niet van die aard om hem te kopen. Een Avant is voor mij geen optie dan liever de A6 met zijn riante koffer.
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Ja, hij lijkt goed op een A5 sportback, jammer genoeg is-ie niet zo spectaculair als zijn concept car deed vermoeden.
                                  2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                                  2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                                  2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                    Belangrijk voor mij is de vrije hoogte van achterste zittingen en een ruime koffer. ...Ik hoop dit te vinden in de A7 ... Een Avant is voor mij geen optie dan liever de A6 met zijn riante koffer.
                                    dus zal de A7 je blijkbaar ook teleurstellen
                                    van op het voetpad zijn dat soort wagens schitterend, maar eens erin gezeten krijg ik het gevoel (vooral als bestuurder) in een tank te zijn : spleetruiten op zij, achterin het dak op je hoofd, en vooral praktisch geen zicht naar achter
                                    ik moest maar 20 seconden in de A5 SB gaan zitten om te concluderen dat ik nog liever een A4 Allroad had. En uiteindelijk is het een Q5 geworden voor zijn betere panoramisch zicht (ook naar boven ) en ophanging, natuurlijk niet voor zijn koffer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                                      Ja, hij lijkt goed op een A5 sportback, jammer genoeg is-ie niet zo spectaculair als zijn concept car deed vermoeden.
                                      Heb hem irl gezien en lijkt helemaal niet op de A5 SB. Enkel het merk en type 'Sportback' komen overeen.

Comment

• Ah Jakkewibis, alles goed?
                                        Een vraagje ... hebben ze bij D'Ieteren een Golf GTD DSG staan?
                                        Last edited by D Squaloid; 06/08/2010, 10:43.
                                        Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                        • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                        • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                        • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
                                          Ah Jakkewibis, alles goed?
                                          Een vraagje ... hebben ze bij D'Ieteren een Golf GTD DSG staan?
                                          Antwoord via pm

bedankt aan Edith

Comment

Working...
                                          X