Ik vind bellen aan het stuur sowieso gevaarlijk, ook al gebeurt dat handsfree. Als je belt ben je afgeleid. Het is daarom dat ik zo min mogelijk bel aan het stuur.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A7
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten(...)De prijs? iemand die zijn wagen fiscaal aftrekt, trekt de BTW reeds terug en het resterend bedrag van de belastingen, niet voor de volle 100% maar toch een groot deel, en dan is ie zo duur niet meer.(...)
Nogmaals, ik heb die B&O in de A7 nog niet gehoord, maar op voorwaarde dat die goed is vind ik de mogelijkheid om 6000 EUR te *kunnen* uitgeven aan de muziekinstallatie juist een reden te meer om voor de A7 te kiezen. Stel je eens voor dat je die keuze niet hebt... Dan ben je ofwel verplicht een andere wagen te kiezen ofwel om elke dag je te storen aan het feit dat de klank van de muziek niet op het niveau van de rest van de wagen is. Audi zou gek zijn het niet aan te bieden!
Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten(...)Hier zijn er al die me een overjaarse johny noemen(...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenBij het horen van Burmester denken ze wss aan dit:
Dit bevestigt de win-win operatie (enfin, vooral voor Burmester dan...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Alleen "kijkt" hij zo triestig, met zijn droevige afhangende oogjes achteraan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenKlassiek Audi en toch weer niet, met voldoende eigen stijlkenmerken om zich wat te onderscheiden van de rest van het Audi gamma. Vooral ook qua interieur, met eindelijk eens een (klein) beetje een stijlbreuk in vergelijking met de voor de rest zichzelf repeterende dashboards in de andere Audi's, vind ik.
Alleen "kijkt" hij zo triestig, met zijn droevige afhangende oogjes achteraan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenAlleen "kijkt" hij zo triestig, met zijn droevige afhangende oogjes achteraan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenBij het horen van Burmester denken ze wss aan dit:
truth is in the eye of the beholder
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk Berichtenburberry zal je bedoelen2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
Via een andere topic kwam ik vogend:http://www.audiblog.nl/?p=1940#more-1940 tegen, en wat zie ik daar op het derde regeltje staan....JA WEL de 2.7 QUATTRO !!!!! PRIMA ZO!!!!!
Zal moeilijk kiezen worden tegen Februari 2012..... A7 of de dan nog nieuwere A6Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichtenro80: nog eens beter lezen wat er staattruth is in the eye of the beholder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenZal moeilijk kiezen worden tegen Februari 2012..... A7 of de dan nog nieuwere A6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk BerichtenWat een A7 onderscheid van een A5 ( 5 deurs ), lijkt op het eerste zicht miniem te zijn.
maar als de ogen dicht houdt zal je dat niet zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtende nieuwe A6 zal een Avant of een berline zijn, geen 5-deuren, wat de A7 wel is
Belangrijk voor mij is de vrije hoogte van achterste zittingen en een ruime koffer. Ik hoop dit te vinden in de A7 want heb voor de aankoop van de huidige eens gaan proefrijden met de Jaguar XF en daar waren de twee "musts" niet van die aard om hem te kopen. Een Avant is voor mij geen optie dan liever de A6 met zijn riante koffer.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenBelangrijk voor mij is de vrije hoogte van achterste zittingen en een ruime koffer. ...Ik hoop dit te vinden in de A7 ... Een Avant is voor mij geen optie dan liever de A6 met zijn riante koffer.
van op het voetpad zijn dat soort wagens schitterend, maar eens erin gezeten krijg ik het gevoel (vooral als bestuurder) in een tank te zijn : spleetruiten op zij, achterin het dak op je hoofd, en vooral praktisch geen zicht naar achter
ik moest maar 20 seconden in de A5 SB gaan zitten om te concluderen dat ik nog liever een A4 Allroad had. En uiteindelijk is het een Q5 geworden voor zijn betere panoramisch zicht (ook naar boven) en ophanging, natuurlijk niet voor zijn koffer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk BerichtenJa, hij lijkt goed op een A5 sportback, jammer genoeg is-ie niet zo spectaculair als zijn concept car deed vermoeden.
Comment
-
Ah Jakkewibis, alles goed?
Een vraagje ... hebben ze bij D'Ieteren een Golf GTD DSG staan?Last edited by D Squaloid; 06/08/2010, 10:43.Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk BerichtenAh Jakkewibis, alles goed?
Een vraagje ... hebben ze bij D'Ieteren een Golf GTD DSG staan?
bedankt aan Edith
Comment
Comment