Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A7
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gspep Bekijk BerichtenLijkt wel heel goed op de A5 SB. Vorige week dinsdag in het uiterste oosten van Duitsland een A7 tegengekomen. Alleen door de vorm van de LED-strip in de koplampen kon ik zien dat het een A7 SB was en geen A5 SB.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gspep Bekijk BerichtenLijkt wel heel goed op de A5 SB. Vorige week dinsdag in het uiterste oosten van Duitsland een A7 tegengekomen. Alleen door de vorm van de LED-strip in de koplampen kon ik zien dat het een A7 SB was en geen A5 SB.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk BerichtenProficiat! U mag zichzelf een echte Audi-kenner noemen...truth is in the eye of the beholder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk zou dan dringend eens bij een oogarts langs gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janhuybs Bekijk BerichtenKerel, komt gij altijd klaar als er nen Audi voorbij komt? djeezes... Ik denk dat iedereen ondertussen wel weet dat papa in Vorst werkt en Audi perfect is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk BerichtenMisschien wordt dat binnenkort ( of nu al ) het grote probleem bij Audi.( niet Audi-kenners lopen meer en meer verloren in het aangeboden gamma) Spijtig toch, het merk dat voor de design-reïncarnatie stond van de NSU Ro80, en belang gaf aan de cx-waarde, enz....
ik heb een paar dagen geleden een RO80 zien voorbij rijden : inderdaad nog steeds perfekt actueel, enkel de chrom-bumpers en de afwezigheid van hoofdsteunen verraden dat een oude wagen is, en een zicht rondom waar een huidige wagen enkel van kan dromen
aan het motorgeluid denk ik dat het om een van de vele eksemplaren ging die hun wankel-motor geruild had voor een Ford V4
de originele fluisterenden weg zonder dat je ze hoorde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk BerichtenMisschien wordt dat binnenkort ( of nu al ) het grote probleem bij Audi.( niet Audi-kenners lopen meer en meer verloren in het aangeboden gamma) Spijtig toch, het merk dat voor de design-reïncarnatie stond van de NSU Ro80, en belang gaf aan de cx-waarde, enz....
Comment
-
Herken jij het verschil tussen een 501 en een 509 model van Levi's? Ik denk het niet, en dat hoeft ook niet. Maar je herkent wel het verschil tussen een Levi's en een Lee Cooper.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenHerken jij het verschil tussen een 501 en een 509 model van Levi's? Ik denk het niet, en dat hoeft ook niet. Maar je herkent wel het verschil tussen een Levi's en een Lee Cooper.Dat laatste ken ik zelfs ook niet. Maar ja, ik ben dan ook geen jeans(merken)kenner.
Over de rest van je verhaal geef ik je 100% gelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenwaarom in de verleden tijd schrijven ?
ik heb een paar dagen geleden een RO80 zien voorbij rijden : inderdaad nog steeds perfekt actueel, enkel de chrom-bumpers en de afwezigheid van hoofdsteunen verraden dat een oude wagen is, en een zicht rondom waar een huidige wagen enkel van kan dromen
aan het motorgeluid denk ik dat het om een van de vele eksemplaren ging die hun wankel-motor geruild had voor een Ford V4
de originele fluisterenden weg zonder dat je ze hoordetruth is in the eye of the beholder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenKlassiek Audi en toch weer niet, met voldoende eigen stijlkenmerken om zich wat te onderscheiden van de rest van het Audi gamma. Vooral ook qua interieur, met eindelijk eens een (klein) beetje een stijlbreuk in vergelijking met de voor de rest zichzelf repeterende dashboards in de andere Audi's, vind ik.
Alleen "kijkt" hij zo triestig, met zijn droevige afhangende oogjes achteraan...
Ik ben niet wild van de nieuwe A8 (ook niet live), en voor 't eerst ook niet van een Audi-interieur (te golvend, te disco, geen idee hoe 't te noemen ... ik had het gewoon meer voor de gezellige nuchterheid van de vroegere interieurs, dat nieuwe doet me 'n beetje Japans aan, iets wat me doorgaans niet erg ligt). De A7 heeft zo goed als hetzelfde interieur, vooraan? 't Bevalt me ook minder dan wat je (nog) in de A6 en A5 kan krijgen, iig. Vooraan en opzij vind ik 'm knap, maar z'n achterkant "valt" te diep en dan die triest kijkende achterlichten... kills the character, imo.
Wel leuk om te zien dat Audi 'es iets anders doet! De A1 gaf al te hopen, de A8 was een beetje een domper wat mij betreft maar dit doet wel enige hoop opleven...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten... dat nieuwe doet me 'n beetje Japans aan, iets wat me doorgaans niet erg ligt...
ik vind de retour van het dashbord op de deurpanelen wat kitscherig, zeker in houtafwerking
mij doet het niet denken aan Japan, maar aan VS-jaren '60
ik ben ook voor rustige interieurs, zelfs zijn ze dan als saai bestempeld
de alu-plaat rond de tellerpartij van de A4/A5 is al te veel voor mij, en ik ben ook gestoord door de spiegelbeelden van het dashbord in de zijspiegels (rand van de roosters)
waar is de tijd dat men elke reflectie wilde vermijden ?
Comment
-
Gisteren via mijn kontaktpersoon in Duitsland originele Duitse folder A7 + prijslijst en optielijst ontvangen ! De folder kan je ook zien op www.audi.de (pdf A7 folder).
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenZelfde prijsklasse als een CLS? Heb geen idee van de prijzen eigenlijk.
Comment
Comment