Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A7

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
    Heb hem irl gezien en lijkt helemaal niet op de A5 SB. Enkel het merk en type 'Sportback' komen overeen.
    Lijkt wel heel goed op de A5 SB. Vorige week dinsdag in het uiterste oosten van Duitsland een A7 tegengekomen. Alleen door de vorm van de LED-strip in de koplampen kon ik zien dat het een A7 SB was en geen A5 SB.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gspep Bekijk Berichten
      Lijkt wel heel goed op de A5 SB. Vorige week dinsdag in het uiterste oosten van Duitsland een A7 tegengekomen. Alleen door de vorm van de LED-strip in de koplampen kon ik zien dat het een A7 SB was en geen A5 SB.
      Ik zou dan dringend eens bij een oogarts langs gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gspep Bekijk Berichten
        Proficiat! U mag zichzelf een echte Audi-kenner noemen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
          Proficiat! U mag zichzelf een echte Audi-kenner noemen...
          Misschien wordt dat binnenkort ( of nu al ) het grote probleem bij Audi.( niet Audi-kenners lopen meer en meer verloren in het aangeboden gamma) Spijtig toch, het merk dat voor de design-reïncarnatie stond van de NSU Ro80, en belang gaf aan de cx-waarde, enz....
          truth is in the eye of the beholder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
            Ik zou dan dringend eens bij een oogarts langs gaan.
            Kerel, komt gij altijd klaar als er nen Audi voorbij komt? djeezes... Ik denk dat iedereen ondertussen wel weet dat papa in Vorst werkt en Audi perfect is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janhuybs Bekijk Berichten
              Kerel, komt gij altijd klaar als er nen Audi voorbij komt? djeezes... Ik denk dat iedereen ondertussen wel weet dat papa in Vorst werkt en Audi perfect is.
              Mooi mooi, hoe je uit het feit dat ik vind dat ze toch duidelijk verschillend zijn zo'n conclusie kan trekken, jij moet wel gestudeerd hebben. Je hebt waarschijnlijk heel lang moeten wachten om dit te kunnen zeggen, en dan nog weet je je moment niet te kiezen. Tijd dat we een peutertuin-topic openen, kan meneer Jan Huybs zich daar wat uitleven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk Berichten
                Misschien wordt dat binnenkort ( of nu al ) het grote probleem bij Audi.( niet Audi-kenners lopen meer en meer verloren in het aangeboden gamma) Spijtig toch, het merk dat voor de design-reïncarnatie stond van de NSU Ro80, en belang gaf aan de cx-waarde, enz....
                waarom in de verleden tijd schrijven ?
                ik heb een paar dagen geleden een RO80 zien voorbij rijden : inderdaad nog steeds perfekt actueel, enkel de chrom-bumpers en de afwezigheid van hoofdsteunen verraden dat een oude wagen is, en een zicht rondom waar een huidige wagen enkel van kan dromen
                aan het motorgeluid denk ik dat het om een van de vele eksemplaren ging die hun wankel-motor geruild had voor een Ford V4
                de originele fluisterenden weg zonder dat je ze hoorde

Comment

Hebben BMW en Mercedes dat probleem dan ook? Het feit dat automerken een zekere herkenbaarheid aan al hun modellen (vooral de snuit dan) willen meegeven is een trend die je bij alle merken terugvindt. Op enkele uitzonderingen na dan misschien: Ssangyong, ...

Comment

Wel, dat is dus de bedoeling. De gelijkenis tussen de modellen onderling zorgt net voor herkenning: niet-kenners herkennen meteen dat het om een Audi gaat. Ze herkennen het model niet, maar dat hoeft ook niet. Dat door hen een A4 eens met een A6 verward wordt is totaal irrelevant. Want het zijn niet-kenners en ze interesseren zich niet in model-nummers, alleen in het merk. Wanneer de modellen minder gelijkenissen hebben herkennen de niet-kenners het merk niet meer.

Herken jij het verschil tussen een 501 en een 509 model van Levi's? Ik denk het niet, en dat hoeft ook niet. Maar je herkent wel het verschil tussen een Levi's en een Lee Cooper.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                      Herken jij het verschil tussen een 501 en een 509 model van Levi's? Ik denk het niet, en dat hoeft ook niet. Maar je herkent wel het verschil tussen een Levi's en een Lee Cooper.
                      Dat laatste ken ik zelfs ook niet. Maar ja, ik ben dan ook geen jeans(merken)kenner.

Over de rest van je verhaal geef ik je 100% gelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                        waarom in de verleden tijd schrijven ?
                        ik heb een paar dagen geleden een RO80 zien voorbij rijden : inderdaad nog steeds perfekt actueel, enkel de chrom-bumpers en de afwezigheid van hoofdsteunen verraden dat een oude wagen is, en een zicht rondom waar een huidige wagen enkel van kan dromen
                        aan het motorgeluid denk ik dat het om een van de vele eksemplaren ging die hun wankel-motor geruild had voor een Ford V4
                        de originele fluisterenden weg zonder dat je ze hoorde
                        NSU Ro80, was qua concept en design een visionaire wagen, en dat had Audi ook qua filosofie, tot de grootste willen worden door enkele bobo's belangrijker werd dan wat dan ook. Dit terzijde, de A7 is prachtig, maar ...hij is meer dan duidelijke familie van de rest het gamma ( niks verkeerd mee, elke ouder wil dat zijn kind trekken heeft van papa en/of mama, maar nu en dan eens een eigenschap van de melkboer of de slager is goed voor het genetisch materiaal)
                        truth is in the eye of the beholder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                          Klassiek Audi en toch weer niet, met voldoende eigen stijlkenmerken om zich wat te onderscheiden van de rest van het Audi gamma. Vooral ook qua interieur, met eindelijk eens een (klein) beetje een stijlbreuk in vergelijking met de voor de rest zichzelf repeterende dashboards in de andere Audi's, vind ik.
                          Alleen "kijkt" hij zo triestig, met zijn droevige afhangende oogjes achteraan...
                          Helemaal akkoord, 'k kan het niet beter zeggen.

Ik ben niet wild van de nieuwe A8 (ook niet live), en voor 't eerst ook niet van een Audi-interieur (te golvend, te disco, geen idee hoe 't te noemen ... ik had het gewoon meer voor de gezellige nuchterheid van de vroegere interieurs, dat nieuwe doet me 'n beetje Japans aan, iets wat me doorgaans niet erg ligt). De A7 heeft zo goed als hetzelfde interieur, vooraan? 't Bevalt me ook minder dan wat je (nog) in de A6 en A5 kan krijgen, iig. Vooraan en opzij vind ik 'm knap, maar z'n achterkant "valt" te diep en dan die triest kijkende achterlichten... kills the character, imo.

Wel leuk om te zien dat Audi 'es iets anders doet! De A1 gaf al te hopen, de A8 was een beetje een domper wat mij betreft maar dit doet wel enige hoop opleven...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            ... dat nieuwe doet me 'n beetje Japans aan, iets wat me doorgaans niet erg ligt...
                            +1
                            ik vind de retour van het dashbord op de deurpanelen wat kitscherig, zeker in houtafwerking
                            mij doet het niet denken aan Japan, maar aan VS-jaren '60
                            ik ben ook voor rustige interieurs, zelfs zijn ze dan als saai bestempeld
                            de alu-plaat rond de tellerpartij van de A4/A5 is al te veel voor mij, en ik ben ook gestoord door de spiegelbeelden van het dashbord in de zijspiegels (rand van de roosters)
                            waar is de tijd dat men elke reflectie wilde vermijden ?

Comment

• Gisteren via mijn kontaktpersoon in Duitsland originele Duitse folder A7 + prijslijst en optielijst ontvangen ! De folder kan je ook zien op www.audi.de (pdf A7 folder).

Comment

• Sypics: http://www.autogespot.com/nl/item/85...s-audi-a7.html

Comment

• Live beelden van de Audi A7 in Nederland:

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Prachtige wagen vooraan en binnenin, voor de rest toch nog altijd twijfels...

Denk dat ik in deze klasse toch een CLS zou nemen.

Comment

• Zelfde prijsklasse als een CLS? Heb geen idee van de prijzen eigenlijk.

Comment

• ik vind het ook niet verkeerd, zeker niet voor een audi, in dit design zit tenminste wat kracht en karakter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                          Zelfde prijsklasse als een CLS? Heb geen idee van de prijzen eigenlijk.
                                          zal wel eerder richting cl zijn? Is toch meer die klasse denk ik

Comment

Working...
                                          X