Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A7

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
    citaat : onbegrijpelijk dat ik er zie rond rijden met een BMW 7, S-klasse, A8 of nog een trapje hoger, die doodleuk zitten te bellen vanuit de hand, dat kan er bij mij niet in. ...

het is omdat deze wagens met een BT-telefoon uitgerust zijn dat hun bestuurders er gebruik van kunnen maken
    Kan toch altijd eens gebeuren? No big deal...

Comment

• Ik krijg er nochtans ook de stenen kloten van.

Comment

• Staat die daar in een gewone garage? Wordt de A7 dan rond deze tijd voorgesteld?? Ik heb nog niks gezien van een datum...
        Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
          zal wel eerder richting cl zijn? Is toch meer die klasse denk ik
          Nee, is een concurrent van de CLS. Volgens de autoboekjes zal de prijs iets onder die van de CLS zitten.
          2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
          2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
          2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
            Nee, is een concurrent van de CLS. Volgens de autoboekjes zal de prijs iets onder die van de CLS zitten.
            zegt wie? audi zelf?

Comment

• Eens goed lezen
              2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
              2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
              2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                Eens goed lezen

Comment

• Rijtest & video: Audi A7 Sportback

Gepost op 14-09-2010 om 16:00 door wouter in Audi, Rij-impressies, Video | 57 Reacties »
                  Als je zoals Audi de ambitie hebt om de grootste premium autofabrikant te worden, dan zal je een breed palet aan auto’s moeten bieden. Laat Audi daar dan ook heel hard mee bezig zijn. Het leek gisteren dat we met de A1 reden en nu komt Audi al weer met een compleet nieuw model: de A7 Sportback. Lees meer »

Echt heel knappe wagen!

(autoblog.nl)

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• tja, met zo'n reus van een tester zullen nog andere wagens wat krap aanvoelen...

niet erg wijs van Audi een testwagen af te staan waarvan men meteen weet dat het comfort negatief beïnvloed wordt door de wielen/bandenkeuze...

Comment

• motoren

Schitterende wagen! Proficiat Audi

Weet iemand of er ooit een 2.0 TDI komt hiervoor?

Kwestie van de hoge BIV niet te moeten betalen... als je om de 2 jaar wisselt van wagen, valt dit tegen...

grts.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mariocapelle Bekijk Berichten
                          Schitterende wagen! Proficiat Audi

Weet iemand of er ooit een 2.0 TDI komt hiervoor?

Kwestie van de hoge BIV niet te moeten betalen... als je om de 2 jaar wisselt van wagen, valt dit tegen...

grts.
                          Denk niet dat ie er ooit zal komen.... heeft natuurlijk alles met "prestige" te maken.
                          Ik zelf zit feitelijk te wachten op de 2.7, volgens een verkoper eergisteren zal die er waarschijnlijk ook niet komen...
                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Zo'n 2.0 TDI hoort niet in een A7 vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                              Zo'n 2.0 TDI hoort niet in een A7 vind ik.
                              toch evenzeer als een 1,4 in een Skoda Superb ?

Comment

• Ja idd.
                                Maar BIV van 5000€ zie ik niet zitten... deze ben je kwijt als je de auto terug verkoopt...

Comment

• gingen ze in de A8 geen 2.0 TFSI ofzo steken, misschien dat deze ook naar A7 komt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                    toch evenzeer als een 1,4 in een Skoda Superb ?
                                    Een 1.4 hoort niet in een Skoda Superb vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mariocapelle Bekijk Berichten
                                      Ja idd.
                                      Maar BIV van 5000€ zie ik niet zitten... deze ben je kwijt als je de auto terug verkoopt...
                                      204pk 3.0 Tdi, €2500 BIV
                                      204pk 2.8 Fsi, €2500 BIV
                                      Last edited by ; 16/09/2010, 19:23.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                                        204pk 3.0 Tdi, €2500 BIV
                                        204pk 2.8 Fsi, €2500 BIV
                                        je verliest nog veel meer enkel door je nieuwe wagen op dag 1 buiten te rijden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                                          204pk 3.0 Tdi, €2500 BIV
                                          204pk 2.8 Fsi, €2500 BIV
                                          Er staat ook nog een voorwielaangedreven, 204 pk sterke 3.0 TDI te wachten hier in België. Met een gemiddeld verbruik van 5,3 l/100 km en een CO2 van 139 gr/km komt ie sterk in de buurt van een doorsnee gemiddelde zuinige stadswagen.
                                          Eén nadeel natuurlijk, voor de goede lezers onder ons: hij zal voorwielaandrijving hebben.....
                                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Working...
                                          X