Oorspronkelijk geplaatst door guyugy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A7
Collapse
X
-
Staat die daar in een gewone garage? Wordt de A7 dan rond deze tijd voorgesteld?? Ik heb nog niks gezien van een datum...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenzal wel eerder richting cl zijn? Is toch meer die klasse denk ik2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk BerichtenNee, is een concurrent van de CLS. Volgens de autoboekjes zal de prijs iets onder die van de CLS zitten.
Comment
-
-
Rijtest & video: Audi A7 Sportback
Gepost op 14-09-2010 om 16:00 door wouter in Audi, Rij-impressies, Video |57 Reacties »
Als je zoals Audi de ambitie hebt om de grootste premium autofabrikant te worden, dan zal je een breed palet aan auto’s moeten bieden. Laat Audi daar dan ook heel hard mee bezig zijn. Het leek gisteren dat we met de A1 reden en nu komt Audi al weer met een compleet nieuw model: de A7 Sportback. Lees meer »
Echt heel knappe wagen!
(autoblog.nl)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
niet erg wijs van Audi een testwagen af te staan waarvan men meteen weet dat het comfort negatief beïnvloed wordt door de wielen/bandenkeuze...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mariocapelle Bekijk BerichtenSchitterende wagen! Proficiat Audi
Weet iemand of er ooit een 2.0 TDI komt hiervoor?
Kwestie van de hoge BIV niet te moeten betalen... als je om de 2 jaar wisselt van wagen, valt dit tegen...
grts.
Ik zelf zit feitelijk te wachten op de 2.7, volgens een verkoper eergisteren zal die er waarschijnlijk ook niet komen...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenZo'n 2.0 TDI hoort niet in een A7 vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtentoch evenzeer als een 1,4 in een Skoda Superb ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mariocapelle Bekijk BerichtenJa idd.
Maar BIV van 5000€ zie ik niet zitten... deze ben je kwijt als je de auto terug verkoopt...
204pk 2.8 Fsi, €2500 BIV
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten204pk 3.0 Tdi, €2500 BIV
204pk 2.8 Fsi, €2500 BIV
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten204pk 3.0 Tdi, €2500 BIV
204pk 2.8 Fsi, €2500 BIV
Eén nadeel natuurlijk, voor de goede lezers onder ons: hij zal voorwielaandrijving hebben.....Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
Comment