Oorspronkelijk geplaatst door William Blake
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A7
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hybris Bekijk Berichtenwelk model staat daar achteraan rechts van de Q7?
Dat is een A8, Hybris.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hybris Bekijk Berichtenwelk model staat daar achteraan rechts van de Q7?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk BerichtenDat kunnen ze toch niet menen? Voor de rest zo'n knappe auto, maar die kont is gewoon totaal van de pot gerukt...
Comment
-
Ik vond dat de "droevig" ogende achterpartij aanvankelijk gewenning vroeg, maar echt lelijk heb die nooit gevonden. Je moet de achterkant ook wat vanuit een verder standpunt bekijken, zoals het zilverkleurig exemplaar erboven, vanuit dat oogpunt vind ik die echt wel knap.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenIk vond dat de "droevig" ogende achterpartij aanvankelijk gewenning vroeg, maar echt lelijk heb die nooit gevonden. Je moet de achterkant ook wat vanuit een verder standpunt bekijken, zoals het zilverkleurig exemplaar erboven, vanuit dat oogpunt vind ik die echt wel knap.
Mjah, als ge nen handdoek legt over een mottig wijf, kunde misschien wel uw ding doen maar 't blijft een mottig wijf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenSmaken en kleuren zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenDat valt af te wachten.
Ik zou het de 5 GT ook niet nageven, maar ik kom die relatief gezien toch veel in het straatbeeld tegen...
Comment
Comment