De '5 GT is inderdaad ook vérre van knap, in globo zeker niet knapper dan de A7. Dat je 'm ziet als er ene voorbijrijdt ligt vooral aan 't feit dat 'ie erg opvallend is.
Als ik 't zo hoor in München (JaWa) loopt dat met de '5 GT alleszins niet zo denderend los. Maar 't verkoopt wel. Nu de nieuwe '5 er goed en wel is in al z'n versies (en zo razend knap) vrees ik dat de '5 GT z'n two minutes of fame gehad heeft.
Het voordeel van de '5 GT tegenover de A7 is dat de '5 GT nog "anders" is, de A7 is gewoon een mengeling van een A5 Sportback, een A6 berline en een A8. Wat is het verschil op den duur nog? De A5 Sportback is ook gevoelig knapper (imo), en goedkoper. De '5 GT biedt een totaal ander ruimteconcept (bijna monovolume gevoel) en achterin echt twee vorstelijke zitplaatsen, waardoor je een LWB-limousine hebt in de prijsklasse van een segment lager. En 'ie ziet er ook helemaal anders uit (qua concept, bedoel ik).
I don't see it. 'k Heb daar nog niet vaak den bal mis in geslaan, maar ik hoop van harte voor Audi dat het wél lukt. Indien ja, dan zal het me wel hard verwonderen.
Als ik 't zo hoor in München (JaWa) loopt dat met de '5 GT alleszins niet zo denderend los. Maar 't verkoopt wel. Nu de nieuwe '5 er goed en wel is in al z'n versies (en zo razend knap) vrees ik dat de '5 GT z'n two minutes of fame gehad heeft.
Het voordeel van de '5 GT tegenover de A7 is dat de '5 GT nog "anders" is, de A7 is gewoon een mengeling van een A5 Sportback, een A6 berline en een A8. Wat is het verschil op den duur nog? De A5 Sportback is ook gevoelig knapper (imo), en goedkoper. De '5 GT biedt een totaal ander ruimteconcept (bijna monovolume gevoel) en achterin echt twee vorstelijke zitplaatsen, waardoor je een LWB-limousine hebt in de prijsklasse van een segment lager. En 'ie ziet er ook helemaal anders uit (qua concept, bedoel ik).
I don't see it. 'k Heb daar nog niet vaak den bal mis in geslaan, maar ik hoop van harte voor Audi dat het wél lukt. Indien ja, dan zal het me wel hard verwonderen.
Comment