Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
dit is een echte Quattro-Audi bril, ik weet niet of het helpt...
zou een dergelijke bril ook bestaan in de Volvo-shop ?
Ik weet niet, ik heb een Volvo-klakske van mijn vrouw gekregen om met mijn C70 te rijden, maar het staat stom + het is nog eens zwart ook wat warm is in de zon en ik ben al heethoofd genoeg.
Ik vind het verbazend maar ik vind geen enkele wagen in het betreffende segment mooi. De CLS is ook niet enorm mooi (vind ik), al lijkt die wel tamelijk veel mensen aan te spreken, en de 5GT zag ik niet in dit segment (de grote luxecoupé's), misschien door zijn plompe vorm. In elk geval is dat idd. ook al geen toonbeeld van esthetiek.
'k Denk ook dat de '5 GT helemaal niet in deze klasse speelt, eigenlijk, maar 't eerder op de R-klasse gemunt heeft. Het opzet van die auto is ook helemaal anders.
De aanstaande ... euhm ... hoe heet 'ie weer ... '7 GranCoupé (ofzoiets?), dat lijkt me meer 'n speelkameraadje te zijn van de A7 en de CLS.
Zelf vorige week ook gaan kijken maar had gehoopt verschillende exemplaren te kunnen zien. Vond voornamelijk de interieur "lay-out" maar pover met zwart leder en aluminium inleg... Had gehoopt het nieuwe gelaagde eikenhout te kunnen zien(&voelen!).
Al bij al knappe wagen maar ik ben ervan overtuigd dat de Mercedes CLS meer allure gaat hebben.
Kijk, dat zijn zo van die events die eigenlijk niet meer over de auto gaan, maar puur klantenbinding.
Er stond daar maar één model en niets speciaal uitgerust met een TDI motor, dus eigenlijk een A7 die je zo 't meeste zal zien rondrijden.
De "verkopers" waren zelfs geen verkopers, maar ingehuurde informanten (één ervan is zelfs rijinstructeur van D'Ieteren) die daar met een iPad stonden met zelfs nog geen configurator op, maar alleen wat persfoto's van de A1 en A7 (die je trouwens zelf op internet vindt).
Ook 't teken dat ze daar maar één A7 gezet hebben, willen ze eigenlijk bereiken dat de échte geïnteresseerden beter gewoon naar hun garage gaan en 'm daar gaan bestellen.
Je vraagt uw beste klanten, garagehouders en andere contacten (ik ), geef die een mooie uitnodiging. Je komt daar toe, goede champagne, lekker eten, factory tour van Delvaux hoe die sjakoschen gemaakt worden en een cadeautje op het einde. De mensen die daar naar toe gingen hebben zich 5min met die auto bezig gehouden als ze daar 1u waren.
Goed gezien van Audi, maar je moet nooit naar zo'n event gaan met de verwachting om alles te zien en te weten te komen over die auto, want daar gaat 't niet om.
Al waren de uitnodigingen wel exclusief voorbehouden aan de echte geïnteresseerden van de A7, want de grootste garages kregen maar elk 25 uitnodigingen voor 10 dagen ofzo. Zag je ook, was nooit druk daar.
Maar terug komende op de A7, A8 alike binnenin, alleen heeft die niet die uitgebreide touchpad van de A8 als ik dat zo zag.
En als ik achteraan rechtop zat, zat ik met mijn hoofd tegen 't plafond. Ik ben wel een 1m94, maar dat heb je natuurlijk altijd met zo'n aflopende daklijn...
Ik had een paar maanden geleden in Autogids of autowereld gelezen dat de A7 in vierzitsconfiguratie zou uitkomen. Maar blijkbaar zijn er idd toch 3 plaatsen op de achterbank
Wees gerust, die middelste plaats is niet gemaakt om te gaan zitten.
Als noodoplossing is dat natuurlijk wel altijd handig.
Ik ben blij dat iemand geweest is naar Delvaux, dan weet ik wat ik gemist heb.
Tja, die drie zetels, ik heb volgend jaar drie bengels, en ze altijd in de auto van de vrouw steken zal niet lukken, dus achteraan moet het toch iets meer zijn dan een noodoplossing.
2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
En dan die prijs... op 't salon een 3.0tdi met opties... 104.000€ nee 't is erover
Dat is bijna het dubbele van de standaardprijs...
Ik ben 'm eens gaan configureren op de site en kom, met de opties die ik zou willen, uit op €89.000,-. Ik heb dan al echt heel veel opties genomen. Die van op het salon zal dan wel zeker full option geweest zijn.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Dit weekend irl gezien en 'k moet zeggen: ziet er veel beter uit in het echt, en ondanks dat hij het Audi-uiterlijk mee heeft, heeft hij toch een eigen karakter
dat was ook mijn gevoel
alhoewel er steeds beter bestaat... ;-))
Die Aston-Martin doet mij niet veel. Ik ben nochtans zot van Aston-Martin, maar dan wel van de andere modellen en niet deze Rapide. Neen, deze rapide vind ik minder geslaagd.
Ook ligt het budget van zo'n Rapide een stuk hoger dan van zo'n A7. Voor het geld van zo'n Rapide koop je bijna een A7 en een A-M V8.
OO 00 OO
Dit weekend irl gezien en 'k moet zeggen: ziet er veel beter uit in het echt, en ondanks dat hij het Audi-uiterlijk mee heeft, heeft hij toch een eigen karakter
Miljaar dat is knap.
OO 00 OO
Ik ben anders niet echt te vinden voor zilverkleurige auto's, maar de A7 staat er best goed mee. Knappe verschijning
Die Aston-Martin doet mij niet veel. Ik ben nochtans zot van Aston-Martin, maar dan wel van de andere modellen en niet deze Rapide. Neen, deze rapide vind ik minder geslaagd.
Ook ligt het budget van zo'n Rapide een stuk hoger dan van zo'n A7. Voor het geld van zo'n Rapide koop je bijna een A7 en een A-M V8.
ik verkies ook de Vantage, maar ik vergeleek vier-deurs uitvoeringen
ik weet , het was gedurfd
de A7 had eigenlijk weinig te doen tussen al dat moois op de Kustlaan en op de dijk
de X3 evenmin, trouwens...
Ik ben 'm eens gaan configureren op de site en kom, met de opties die ik zou willen, uit op €89.000,-. Ik heb dan al echt heel veel opties genomen. Die van op het salon zal dan wel zeker full option geweest zijn.
ik heb ook de test gedaan... (basis 2,8 )
het is zogoed als onmogelijk beneden de drempel van de 65k te blijven
vanaf 70k begint het erop te lijken; maar de elektronische snufjes zijn er nog niet bij
dure vogel, inderdaad
Comment