Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A7

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk Berichten
    De nieuwe 5, F10 zie je nog niet veel rijden hoor.
    Wacht maar een paar weken, de 520's zijn onderweg hoor...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk Berichten
      De nieuwe 5, F10 zie je nog niet veel rijden hoor.
      Ik vind juist van wel, en de meest interesante moeten dan nog komen...
      Wat je nog niet veel ziet is de touring versie van de 5 maar die zal nog meer op onze wegen verschijnen na het autosalon denk ik.
      Nu ja, ik ga nog even wachten tot ik deze A7 eens IRL heb gezien en wat ie me gaat kosten maar begin er meer & meer rekening mee te houden dat het "tijdperk Audi" hier stilaan ten einde loopt vrees ik.... nog enkele maanden wachten op andere 4WD'ers en de overstap zal een feit zijn denk ik...zeer jammer....
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Verandering van spijs doet eten, en zo heb je van alles wat 'es gehad. Ooit kom je wel 'es bij de ringen terug. Goed toch?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Verandering van spijs doet eten, en zo heb je van alles wat 'es gehad. Ooit kom je wel 'es bij de ringen terug. Goed toch?
          Ha ha, ja hoor zou goed kunnen. Na duizende & duizende km's met MB en Audi misschien de overstap naar BMW wie had dit ooit kunnen denken, ik die altijd zei: nooit een BMW!!! en een ommetje maakte op het autosalon als ik de hall van BMW tegen kwam...
          Maar nu, met de 5 reeks slaat de twijfel sterk toe. Wat Audi een zestal jaren geleden deed met de bouw van de A6 = wereldauto, doet nu BMW met de 5 reeks. Prestatie, afwerking, enz... kan moeilijk beter vrees ik. Als deze reeks dan nog voor het grootste deel word uitgerust met hun 4wd dan zetten ze de mensen uit Ingolstadt een lange neus...
          De kanshebbers (A7 & de nieuwe A6, hopelijk zijn de spyfoto's om ons op het verkeerde been te zetten), beloven alvast niet veel soeps, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Maar zeg nooit, nooit...
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Ons vader is daarstraks ene gaan samenstellen in de garage ter vervanging van de Q5. Prijs viel wel mee vooral als je rekening houd met de veel gunstigere CO2 van de A7 (bedrijfswagen). Stond er nog wel geen in de garage, december pas.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stco Bekijk Berichten
              Ons vader is daarstraks ene gaan samenstellen in de garage ter vervanging van de Q5. Prijs viel wel mee vooral als je rekening houd met de veel gunstigere CO2 van de A7 (bedrijfswagen). Stond er nog wel geen in de garage, december pas.
              Hm, als ik me er 1 samenstel kom ik toch rond de 70K uit. Toch wel net iets meer dan een doorsnee Q5 imho.
              2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
              2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
              2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                Hm, als ik me er 1 samenstel kom ik toch rond de 70K uit. Toch wel net iets meer dan een doorsnee Q5 imho.
                En hoeveel kost de Q5 met dezelfde opties?

Comment

• Q5 komt rond de 50.000 euro uit, voor een 163 pk diesel
                  Dus toch wel een flink prijsverschil.
                  Die configuratie voor de A7 is wel voor de 3.0 TDI met quattro, basisprijs 58.000€, de versie met Multitronic zonder quattro is dacht ik een 6.000 € goedkoper. Maar dan nog is er wel een duidelijk prijsverschil.
                  Last edited by charlesvdw; 25/11/2010, 21:07. Reden: duideljker
                  2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                  2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                  2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                    Komt rond de 50.000 euro uit, voor een 163 pk diesel
                    Dus toch wel een flink prijsverschil.
                    Die configuratie voor de Q7 is wel voor de 3.0 TDI met quattro, basisprijs 58.000€, de versie met Multitronic zonder quattro is dacht ik een 6.000 € goedkoper. Maar dan nog is er wel een duidelijk prijsverschil.
                    En hoeveel kost de Q5 met de 3.0 TDI motor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                      En hoeveel kost de Q5 met de 3.0 TDI motor.
                      Voor ik mijnen 535d had gekocht( bijna 2j geleden ) bij de lancering van de Q5 heb ik 1tje geconfigureerd bij de dealer ( na testrit ) ,
                      na korting was het rond de 65.000€ met de nodige toeters en bellen

Comment

• Ik zat ook aan 84k voor eengoed uitgeruste A7 hoor en dat is erover want zo speciaal is hij niet...

Comment

• Ik heb ze eens beiden snel geconfigureerd en bij dezelfde motor en ong. hetzelfde uitrustingspakket, dan is het prijsverschil toch niet zo groot tss. beiden.

Comment

• Koopjes zijn het!

Comment

Ik heb ze eens beiden snel geconfigureerd en bij dezelfde motor en ong. hetzelfde uitrustingspakket, dan is het prijsverschil toch niet zo groot tss. beiden.
                              toch een min. van 10.000euros...
                              voor 55k is een Q5 degelijk uitgerust, een A7 gaat gemakkelijk boven de 65k, zelfs zonder de technologische snufjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                toch een min. van 10.000euros...
                                voor 55k is een Q5 degelijk uitgerust, een A7 gaat gemakkelijk boven de 65k, zelfs zonder de technologische snufjes
                                Ik heb de Q5 3.0tdi en automaat vgl met de A7 en met de belangrijkste opties van leder, xenon, PDC, navi, metaallak was het verschil maar een paar 1000 euro.

Comment

• "Een paar" blijft een breed begrip.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                    "Een paar" blijft een breed begrip.
                                    Juist nog eens de configuratie gemaakt en de A7 kwam 100 euro duurder uit. 62708 euro voor de Q5 tov 62880 voor de A7 (uitgaande van de configurator blijkt de A7 standaard enkele opties te hebben die de Q5 niet heeft) en als opties dus metaallac, milanoleder + comfortzetels, xenons, multif. stuur, electr inklapbare buitenspiegels, PDC, NAVI en snelheidsregelaar.

Comment

Ik heb de Q5 3.0tdi en automaat vgl met de A7 en met de belangrijkste opties van leder, xenon, PDC, navi, metaallak was het verschil maar een paar 1000 euro.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                                      Juist nog eens de configuratie gemaakt en de A7 kwam 100 euro duurder uit. 62708 euro voor de Q5 tov 62880 voor de A7 (uitgaande van de configurator blijkt de A7 standaard enkele opties te hebben die de Q5 niet heeft) en als opties dus metaallac, milanoleder + comfortzetels, xenons, multif. stuur, electr inklapbare buitenspiegels, PDC, NAVI en snelheidsregelaar.

Zal dan wel de 204pk versie zijn(zonder Quattro & met multitronic) anders kom je vlot boven de 70000 euro...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten

Zal dan wel de 204pk versie zijn(zonder Quattro & met multitronic) anders kom je vlot boven de 70000 euro...
                                        Idd. de Quatro is 6.600 euro duurder (maar ik weet niet of die extra opties standaard heeft)

Comment

Idd. de Quatro is 6.600 euro duurder (maar ik weet niet of die extra opties standaard heeft)
                                          Niet dat ik weet, heeft dus enkel de Quattro meer, méér vermogen (245pk) en de betere automaat: S-tronic...

Comment

Working...
                                          X