Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A7

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
    En hoeveel kost de Q5 met de 3.0 TDI motor.
    Om de discussie te beslechten:

Q5 quattro 3.0 TDI 240: 49.000€ (en de doorsnee Q5 is natuurlijk een 2.0 TDI)
    A7 quattro 3.0 TDI 245: 58.000€

Dus toch een duidelijke prijskloof tussen beide wagens, quod erat demonstrandum.
    2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
    2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
    2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Hij rijdt nu met een Q5 2.0 TDI (komende van een Audi A5 2.7 TDI). Toen die motor genomen om het bedrijf een beetje ter wille te zijn tijdens moeilijkere tijden... Al veel spijt van gehad Denk dat de A7 na korting op 65 kEUR kwam, zonder korting (ong 5 kEUR)

Ik moet de configs van allebei nog eens goed bekijken. Blijkbaar is het A7 aanbod beperkt, Beerens kan er hier maar een 18-tal verkopen volgend jaar. We hadden met de A5 één van de eerste maar tegenwoordig rijden die veel te veel rond naar zijn zin.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stco Bekijk Berichten
        Hij rijdt nu met een Q5 2.0 TDI (komende van een Audi A5 2.7 TDI). Toen die motor genomen om het bedrijf een beetje ter wille te zijn tijdens moeilijkere tijden... Al veel spijt van gehad Denk dat de A7 na korting op 65 kEUR kwam, zonder korting (ong 5 kEUR)

Ik moet de configs van allebei nog eens goed bekijken. Blijkbaar is het A7 aanbod beperkt, Beerens kan er hier maar een 18-tal verkopen volgend jaar. We hadden met de A5 één van de eerste maar tegenwoordig rijden die veel te veel rond naar zijn zin.
        ?????
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Net m'n eerste live gezien. Prachtig front en lijn, maar de kont slaat ook in het echt lichtjes tegen.
          Speciaal is hij wel, vind ik.

Comment

• Hier is hij ook binnen. Ik heb de offerte nog eens nagekeken en de A7 is een 207 pk Multitronic en geen Quattro S-Tronic... Dat scheelt toch een pak in basisprijs en BIV.

Comment

Hier is hij ook binnen. Ik heb de offerte nog eens nagekeken en de A7 is een 207 pk Multitronic en geen Quattro S-Tronic... Dat scheelt toch een pak in basisprijs en BIV.
              Waar is em binnen? Misschien dat ik komend weekend eens om een sneak preview ga bij mijn dealer.
              Wanneer wordt de A7 officieel voorgesteld?? Hij is op de meeste plaatsen al binnen, maar in mijn garage is het voorstellingsweekend 18 en 19 december.
              Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                Waar is em binnen? Misschien dat ik komend weekend eens om een sneak preview ga bij mijn dealer.
                Wanneer wordt de A7 officieel voorgesteld?? Hij is op de meeste plaatsen al binnen, maar in mijn garage is het voorstellingsweekend 18 en 19 december.
                Beerens in Geel. Gisteren hebben ze gebeld dat hij kon komen kijken want dat er twee geleverd waren. Normaal vanaf vandaag in de showroom...

Comment

Beerens in Geel. Gisteren hebben ze gebeld dat hij kon komen kijken want dat er twee geleverd waren. Normaal vanaf vandaag in de showroom...
                  Wow, een van de eerste in het land dan? Of is dit normaal?
                  Welke kleuren hebben de showroom-exemplaren?
                  Volvo V60 D3 R-design

Comment

Welke kleuren hebben de showroom-exemplaren?
                    Kleuren heb ik niet gevraagd. Denk dat ze nu overal stillaan beginnen binnenkomen. In Sint Martens Latem staat er al langer één, misschien uit Duitsland?

Comment

• Voor mij graag in deze combo

2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• 2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Comment

• Niet mis in die kleur, maar tot nog toe prefereer ik een zwarte.

Comment

Er zijn er intussen her en der nog al opgedoken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                              Niet mis in die kleur, maar tot nog toe prefereer ik een zwarte.
                              Dat is blijkbaar een Audi Exclusive kleurtje van 3.200 EUR. Het aantal metaalkleuren is wel beperkt met maar 9 keuzes (en daarbij dan ook nog rood ook...).

Comment

• Knap, al zou ik in het interieur voor die superknappe houtinleg kiezen.
                                freude am fahren

Comment

• Die 'teak'-inleg is razend knap.

Comment

Die 'teak'-inleg is razend knap.
                                    foto's van?
                                    2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Comment

• Je moet ervoor zijn, maar da's persoonlijke smaak.

Comment

Die 'teak'-inleg is razend knap.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

Je moet ervoor zijn, maar da's persoonlijke smaak.
                                        SHIP DECK of COASTLINE!!!!
                                        Niet tegenstaande dit ook al te verkrijgen was voor de Q7 en al van in het begin her & der foto's zijn opgedoken met deze inleg, was dit tot een drietal weken geleden nog niet leverbaar, althans had de verkoper hiervan nog geen weet dat dit al kon in de A7, van prijzen was hij helemaal nog niet op de hoogte gebracht.
                                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                                          Voor mij graag in deze combo

Ik vind dit echt een hele knappe wagen
                                          MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

Working...
                                          X