Bij de A8 4.2tdi is de 4.2 ook weggevallen. Moet iedereen dan weten met welke motorisatie je auto precies is uitgerust? Bij mij zouden de logo's meteen verwijderd worden.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A7
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommy2 Bekijk BerichtenZiet er dik uit!Alleen het saaie donkere interieur is niet mijn smaak maar dat terzijde. Maare, waar is de 3.0 gebleven voor de TDI letters? Nu denk iedereen straks dat je een 2.0 rijdt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDe A7 heeft toch een normale achterbank, niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDe A7 heeft toch een normale achterbank, niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenEen tijdje terug met deze meegereden, 3.0 tdi, krachtige en stille motor. Wat me vooral opviel was de kwaliteit van het dashboard en de gebruikte materialen, is nogal een stapke hoger dan mijn 'oudere' A4. Wat foto's:
Gisteren zien rijden van Leuven richting Hasselt? Afslag Diest genomen. Het viel me op dat bij deze ook enkel de TDI er nog op stond maar niet de motorisatie.
Last edited by IceBlue; 01/02/2011, 07:01.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommy2 Bekijk BerichtenMaare, waar is de 3.0 gebleven voor de TDI letters? Nu denk iedereen straks dat je een 2.0 rijdt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenEn dat is erg omdat .. ?Nu moet ik het kenteken gaan opslaan in de telefoon en thuis op RDW kijken. Weer een exta handeling.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommy2 Bekijk Berichtenthere you go:
2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenSo? Mocht ik een 3.0 hebben, zou er voor de lol zelfs 2.0 op durven kleven
meestal worden de eerder bescheiden wagens ontdaan van hun logo's omdat de eigenaar/gebruiker wenst te laten vermoeden dat het om een "edeler" model gaat
van zodra dezelfde eigenaar/gebruiker zich een dikkere auto kan permitteren, mogen de logo's plots wel staan...
de eerste "verlaagde" opschrift op een auto moet ik nog zien..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommy2 Bekijk Berichten... Ik altijd graag wil weten wat er onder de kap ligt, kijk altijd om als er een auto paseert om de kofferklep te inspecteren.Nu moet ik het kenteken gaan opslaan in de telefoon en thuis op RDW kijken. Weer een exta handeling.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtengoed zo, maar een "understatement" is vrij uitzonderlijk
meestal worden de eerder bescheiden wagens ontdaan van hun logo's omdat de eigenaar/gebruiker wenst te laten vermoeden dat het om een "edeler" model gaat
van zodra dezelfde eigenaar/gebruiker zich een dikkere auto kan permitteren, mogen de logo's plots wel staan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk Berichten
Is wel wat wennen, die achterkant. Eerst vond ik het lelijk, met de foto's hier te herbekijken vind ik hem beter en beter worden.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenBij ons is alles eraf zowel bij de A5 als de RR (4.4) en de R8
met mijn Golf VR6 was het in een poging tot verlaging van het diefstalrisiko
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtengoed zo, maar een "understatement" is vrij uitzonderlijk
Comment
-
om nog even terug te komen op de mistlichten, deze moeten om efficient te zijn zeer laag geplaatst, anders is de bestuurder evenzeer door zijn eigen mistlampen verblind als door zijn dimlichten
ik geloof dus niet in mistlichten die in grote (hoge) lichtblokken geïntegreerd zijn : het resultaat van deze opstelling was op mijn A4 B5 was vlakaf ondermatig
men zou met de mistlampen alleen moeten kunnen rijden, maar dit is tegenwoordig niet mogelijk met de piepkleine lantaarntjes die op de meeste wagen in de bumper ingebouwd zijn
Comment
Comment