Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A7

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bij de A8 4.2tdi is de 4.2 ook weggevallen. Moet iedereen dan weten met welke motorisatie je auto precies is uitgerust? Bij mij zouden de logo's meteen verwijderd worden.

Comment

• bij alle nieuwe types is dat bij de Q5 en de A4 bv ook
      vind het ook raar want het zou veel beter staan met de cijfers ervoor ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommy2 Bekijk Berichten
        Ziet er dik uit! Alleen het saaie donkere interieur is niet mijn smaak maar dat terzijde. Maare, waar is de 3.0 gebleven voor de TDI letters? Nu denk iedereen straks dat je een 2.0 rijdt.
        So? Mocht ik een 3.0 hebben, zou er voor de lol zelfs 2.0 op durven kleven

Comment

• Ik heb iets opgevangen dat er een variant zou komen met drie zitplaatsen achteraan ?
          Heeft iemand hier al iets over gehoord ?
          2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
          2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
          2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• De A7 heeft toch een normale achterbank, niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
              De A7 heeft toch een normale achterbank, niet?
              Inderdaad, maar net zoals bij de A5 sportback slechts 2 gordels achteraan als ik me niet vergis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                De A7 heeft toch een normale achterbank, niet?
                there you go:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                  Een tijdje terug met deze meegereden, 3.0 tdi, krachtige en stille motor. Wat me vooral opviel was de kwaliteit van het dashboard en de gebruikte materialen, is nogal een stapke hoger dan mijn 'oudere' A4. Wat foto's:

Gisteren zien rijden van Leuven richting Hasselt? Afslag Diest genomen. Het viel me op dat bij deze ook enkel de TDI er nog op stond maar niet de motorisatie.

Last edited by IceBlue; 01/02/2011, 07:01.

Comment

• Zou goed kunnen, is een auto van Audi/Volkswagen dealer Thoen te Aalst

Comment

Maare, waar is de 3.0 gebleven voor de TDI letters? Nu denk iedereen straks dat je een 2.0 rijdt.
                      En dat is erg omdat .. ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                        En dat is erg omdat .. ?
                        ... Ik altijd graag wil weten wat er onder de kap ligt, kijk altijd om als er een auto paseert om de kofferklep te inspecteren. Nu moet ik het kenteken gaan opslaan in de telefoon en thuis op RDW kijken. Weer een exta handeling.

Comment

there you go:

Ja OK, nú is het zo dat er maar 2 echte zitplaatsen zijn achteraan, maar ik heb gehoord van iemand (die het zelf van de dealer gehoord heeft) dat er binnenkort wel een versie met 3 zitplaatsen achteraan zou komen.
                          2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                          2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                          2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                            So? Mocht ik een 3.0 hebben, zou er voor de lol zelfs 2.0 op durven kleven
                            goed zo, maar een "understatement" is vrij uitzonderlijk
                            meestal worden de eerder bescheiden wagens ontdaan van hun logo's omdat de eigenaar/gebruiker wenst te laten vermoeden dat het om een "edeler" model gaat
                            van zodra dezelfde eigenaar/gebruiker zich een dikkere auto kan permitteren, mogen de logo's plots wel staan...
                            de eerste "verlaagde" opschrift op een auto moet ik nog zien..

Comment

... Ik altijd graag wil weten wat er onder de kap ligt, kijk altijd om als er een auto paseert om de kofferklep te inspecteren. Nu moet ik het kenteken gaan opslaan in de telefoon en thuis op RDW kijken. Weer een exta handeling.
                              Wees blij dat je dat toch kan, in België gaat dat niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                meestal worden de eerder bescheiden wagens ontdaan van hun logo's omdat de eigenaar/gebruiker wenst te laten vermoeden dat het om een "edeler" model gaat
                                van zodra dezelfde eigenaar/gebruiker zich een dikkere auto kan permitteren, mogen de logo's plots wel staan...
                                Bij ons is alles eraf zowel bij de A5 als de RR (4.4) en de R8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk Berichten
                                  Gisteren zien rijden van Leuven richting Hasselt? Afslag Diest genomen. Het viel me op dat bij deze ook enkel de TDI er nog op stond maar niet de motorisatie.

ik heb maandag eentje zien rijden van Herentals naar Antwerpen, 1-ACX-nnn was de nummerplaat, zelfde kleur.
                                  Is wel wat wennen, die achterkant. Eerst vond ik het lelijk, met de foto's hier te herbekijken vind ik hem beter en beter worden.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                                    Bij ons is alles eraf zowel bij de A5 als de RR (4.4) en de R8
                                    bij mij ging alles eraf sinds mijn Saab's, die een ware tijschrift op zijn kont en op zijn flanken had, welke je van op 50m kon lezen
                                    met mijn Golf VR6 was het in een poging tot verlaging van het diefstalrisiko

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                      Ik heb ooit een RS6 Mk1 met motoraanduiding 1.9 TDI op de kofferklep gezien. Hilarisch!

Comment

• Kan je eigenlijk A7 Quattro bestellen in de TDI versie van 204 pk? Of ga je dan automatisch naar de TDI van 245 pk als je quattro noodzakelijk vindt?

greetz

Comment

• om nog even terug te komen op de mistlichten, deze moeten om efficient te zijn zeer laag geplaatst, anders is de bestuurder evenzeer door zijn eigen mistlampen verblind als door zijn dimlichten
                                          ik geloof dus niet in mistlichten die in grote (hoge) lichtblokken geïntegreerd zijn : het resultaat van deze opstelling was op mijn A4 B5 was vlakaf ondermatig
                                          men zou met de mistlampen alleen moeten kunnen rijden, maar dit is tegenwoordig niet mogelijk met de piepkleine lantaarntjes die op de meeste wagen in de bumper ingebouwd zijn

Comment

Working...
                                          X