Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A7

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Toldo Bekijk Berichten
    Kan je eigenlijk A7 Quattro bestellen in de TDI versie van 204 pk? Of ga je dan automatisch naar de TDI van 245 pk als je quattro noodzakelijk vindt?

greetz
    TDI Quattro is enkel in 245 pk beschikbaar.

Comment

• Vandaag voor het eerst een A7 gezien. De kont is schitterend, de neus iets te braaf naar mijn mening.

Comment

• Ik heb er ondertussen al enkele gezien en ik begin hem meer meer meer te appreciëren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
          om nog even terug te komen op de mistlichten, deze moeten om efficient te zijn zeer laag geplaatst, anders is de bestuurder evenzeer door zijn eigen mistlampen verblind als door zijn dimlichten
          ik geloof dus niet in mistlichten die in grote (hoge) lichtblokken geïntegreerd zijn : het resultaat van deze opstelling was op mijn A4 B5 was vlakaf ondermatig
          men zou met de mistlampen alleen moeten kunnen rijden, maar dit is tegenwoordig niet mogelijk met de piepkleine lantaarntjes die op de meeste wagen in de bumper ingebouwd zijn
          Ik kan mij ook niet van de indruk ontdoen dat mistlichten die geïntegreerd zijn in het Ledblok van zeer veel nut gaan zijn. Maar...misschien dat de techniek dus danig is verbeterd dat ze op deze plaats nu wel hun voordelen hebben. We zullen zien, het zal proefondervindelijk moeten vastgesteld worden.
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Toldo Bekijk Berichten
            Kan je eigenlijk A7 Quattro bestellen in de TDI versie van 204 pk? Of ga je dan automatisch naar de TDI van 245 pk als je quattro noodzakelijk vindt?

greetz
            Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
            TDI Quattro is enkel in 245 pk beschikbaar.
            Zie mijn bijdrage onder het Audi A6/C7-topic. Volgens mij gaat ie er dan wel komen.
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
              Vandaag voor het eerst een A7 gezien. De kont is schitterend, de neus iets te braaf naar mijn mening.
              Ik was met deze onderweg vandaag!

Ik ben ondertussen fan geworden van het model, rijdt echt behoorlijk goed in het geval van de 245pk TDI (de 204pk FWD rijdt écht slecht) en de look trekt heel wat positieve aandacht.

Comment

• Die velgen zijn zo knap hè! Ik zou wel een boeiendere kleurencombinatie kiezen. En ik vind de neus net heel geslaagd, het was de kont die bij mij moest wennen.

Porker, nog altijd met die 'vakantiejob' bezig?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                  Porker, nog altijd met die 'vakantiejob' bezig?
                  Niet nog altijd, gewoon nu terug 3 weken. Te leuk om af te slaan hé..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                    Niet nog altijd, gewoon nu terug 3 weken. Te leuk om af te slaan hé..
                    Dat begrijp ik best.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                      Ik was met deze onderweg vandaag!

Lekker gegeten?

Comment

• wat een gedrocht zeg

Comment

• Vandaag in Kokke twee gespot. Een met officiële platen en eentje met garage platen. Zonder de badge achteraan toch moeilijk om het verschil te zien wanneer ze voorbijrijden tussen de A5 en A7 hoor!
                          Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
                            Vandaag in Kokke twee gespot. Een met officiële platen en eentje met garage platen. Zonder de badge achteraan toch moeilijk om het verschil te zien wanneer ze voorbijrijden tussen de A5 en A7 hoor!
                            Ik begrijp toch niet goed dat een beetje autoliefhebber het verschil tss een A5 en A7 Sportback niet kan zien...Er zijn toch genoeg verschillen zeker? Niets persoonlijk hoor fblade, maar je bent niet de eerste die dat hier schrijft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                              Deze staat voor mij nu toch ook op de shortlist van mogelijke opvolger.

Het gaat tussen een 535d touring en deze of de nieuwe CLS.
                              succes met de keuze, welke motorisatie in de andere 2?
                              2006 - Opel Astra H COSMO 1.7 CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
                                Ik begrijp toch niet goed dat een beetje autoliefhebber het verschil tss een A5 en A7 Sportback niet kan zien...Er zijn toch genoeg verschillen zeker? Niets persoonlijk hoor fblade, maar je bent niet de eerste die dat hier schrijft.
                                Je hebt gelijk hoor. Ik heb het verschil wel degelijk gezien anders wist ik niet dat het een A7 was (de garage plaat had geen badge) maar als deze voorbijrijden valt het op dat er weinig verschil is. Eens in details, of course, dat deze verschillend zijn maar voor een ongetraind oog zal dat minder opvallen denk ik?
                                Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
                                  Vandaag mijn eerste A7 IRL gezien (rijdend dan), dit verwisselen met een A5 SB, geeft blijk van een ernstige oogaandoening. KNAPPE KAR!!!
                                  truth is in the eye of the beholder

Comment

• Ga je met die A7 / CLS ook een zwarte aanhangwagen trekken ? (boot/caravan)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                                      Gisteren bij de Audi dealer geweest en de A7 is wel nice...
                                      (...)
                                      Nu nog efkes afwachten hou hij rijdt en wat ons madam er van vind...
                                      bij de mijne was er ook eentje staan
                                      ik vond hem globaal zeer geslaagd, maar het zicht naar achter is m.i. gevaarlijk beperkt
                                      een kenmerk van veel hedendaagse wagens
                                      vroeger was een panoramisch zicht een reklamepunt, nu blijkt dat de aerodynamica primeert
                                      en met de zijspiegels die gestadig groeien begint men ook moeilijker naar voor te kijken
                                      binnenkort rijden wij in een tank... met behulp van buitencamera's en periscoop
                                      en dan klagen dat een voetganger/fietser niet op tijd werd gezien...

Comment

• Heel knappe krel !

Al vind ik shadowline toch nog mooier ..

Comment

• Bijna perfect zo vanbuiten.

Comment

Working...
                                          X